Tahkim'den Beşiktaş Kararı!

Konusu 'Hasan Doğan Türk Futbol Forumu' forumundadır ve Gökhan Karaman tarafından 9 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Alper Altun Parçalı Üye

    Alper Altun
    Üyelik Tarihi:
    16 Haziran 2010
    Mesaj Sayısı:
    30.010
    Beğenilen Mesajları:
    2.029
    Ödül Puanları:
    149

    sezon sonu puan tablosuna gore


  2. ahmet hamdi Parçalı Üye

    ahmet hamdi
    Üyelik Tarihi:
    22 Ocak 2010
    Mesaj Sayısı:
    594
    Beğenilen Mesajları:
    122
    Ödül Puanları:
    114

    bugün karar verilir muhtemelen, tahkimin kararından sonra tff toplanıp kararı vereceğiz demişlerdi, muhtemelen skoru aynen 1-2 olarak tescil edecek şerefsizler, fenerbahçesinin başına aynısı gelse aynı hafta içinde hemen 3-0 hükmen kararı verirlerdi ki böyle bi durumda olması gereken net bi şekilde tartışmasız hükmen mağlubiyettir. umarım karar için bi de milli maçları bahane edip milli maçlardan sonra kararımızı verecez demezler, gerçi tüpçü der, artık ondan herşeyi bekleriz.


  3. Erman Atlı Parçalı Üye

    Erman Atlı
    Üyelik Tarihi:
    14 Haziran 2009
    Mesaj Sayısı:
    1.693
    Beğenilen Mesajları:
    863
    Ödül Puanları:
    132

    cidden bu bekleme hayıra alamet değil. bir maçın sonucunu tescil etmek bu kadar zor olmamalı. sürpriz bir karar çıkabilir. maç tekrarı bekliyorum açık konuşmak gerekirse. bazı renkdaşlarda demiş ki ters bir karar çıkarsa o federasyon binasını başlarına yıkar bu taraftar diye. bu laflar artık boş geliyor bana. yapabilseler şu ana kadar yaparlardı zaten. neler gördük 2 senedir...


  4. Fatih Soltaraf Sarı Üye

    Fatih Soltaraf
    Üyelik Tarihi:
    9 Ekim 2013
    Mesaj Sayısı:
    50
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Ödül Puanları:
    30
    Yaş:
    30

    Büyük takım nedir sence ? Buralarda yeniyim ama rakiplerimizi bu şekilde söylemlerle yok sayamayız. Adamlar da çıkıp derse ''kardeşim kendi stadını kendin yapacaksın, kendi stadını devlete yaptırana ben büyük takım demem'' Ne diyebileceğiz. Keza Fener'de öyle; şike yapmış takım, büyüklüğü bitti mi yani. Rekabet güzel bir şeydir. Kamuoyunda bazı alıgların yarattığı rüzgara kapılmayın lütfen. Bu ülkede İstanbul'un 3 büyüğü vardır. Herkes kendi çapına büyük ama en büyüğü kim diye sorarsan herhalde GALATASARAY'ımızdır.


  5. ahmet hamdi Parçalı Üye

    ahmet hamdi
    Üyelik Tarihi:
    22 Ocak 2010
    Mesaj Sayısı:
    594
    Beğenilen Mesajları:
    122
    Ödül Puanları:
    114

    tamam işte biz de aynısı diyoruz kuş, en büyük Galatasaray sonra büyük şikeci fener gelir, üçüncü büyük de küçük şikeci sekiztaş.
    stat konusunda da saçmalamışsın, 8jk nin yıllarca maçlarını oynadığı inönü stadını kendileri mi yapmıştı ya da eski kadıköy stadını fener kendi mi yapmıştı, ha biz stadımızı aynı yerde yenilemek istiyoruz diyorlarsa tabi ki bi zahmet kendileri yapacak ki oraya zaten en fazla 40 bin kişilik stat yapabilirler bu da onlara fazla bile zaten, biz de eski ASYnin yerine kendimiz stat yapsaydık en fazla 40 bin kişilik yapabilirdik o araziye o da bize yetmezdi. kaldı ki tüm bu statlar zaten devletin bjk kendi yapacağı stat da devletin olacak fenerin stadı da devletin illa derdin devletin stadı muhabbetiyse. bu ülkede tapusuyla kendisine ait stadı olan bi klüp yok.


  6. Fatih Soltaraf Sarı Üye

    Fatih Soltaraf
    Üyelik Tarihi:
    9 Ekim 2013
    Mesaj Sayısı:
    50
    Beğenilen Mesajları:
    15
    Ödül Puanları:
    30
    Yaş:
    30

    ''Bizde aynısını diyoruz'' demeden önce yazdıklarınızı okuyun lütfen, ne dediğinizi anlarsınız, birde ''kuş'' felan diye lafa girmezseniz sevinirim.

    Benim burda anlatmak istediğimi anlamamışınız, ben stad ile küçük bir örnek verdim.

    40.000 yeter adamlara demişin de neye göre yeter ? Bizim maçta keza 80.000 kişiye oynadılar, geçen sezon İnönü'nün kapanış maçında 250.000 bilet talebi olmuş, bu rakam inanılmaz. Dünya kupası, Şampiyonlar ligi gibi üst düzey organizasyonların finallerinde bu kadar talep oluyormuş.

    Bunları örnekledim, çünkü derdim birilerini küçültme yoluna gitmeden gerçeklerle hareket edip büyümeye çalışalım. Yoksa ülke futbolu da yerinde sayıp duruyor. UEFA kupasını aldığımız da herkes paçamıza yapışmadı mı ? Onlar gibi olalım da nerde bizim farkımız.
    Senden isteğim yazdıklarımı anlamaya çalış, düz mantıkla değil ama, kimsenin savunmasını yapmıyorum ama bu söylemler de bize yakışmıyor. Rok gibi cahil isen söylediklerimi unut bildiğini yap...


    Last edited: 10 Ekim 2013
  7. Onur Tuncal Sarı Üye

    Onur Tuncal
    Üyelik Tarihi:
    7 Eylül 2013
    Mesaj Sayısı:
    129
    Beğenilen Mesajları:
    26
    Ödül Puanları:
    30
    Yaş:
    24

    ya 3 puan sizin ztn maçı iptal edecek halleri yok hakederk kazandınız lafım yokta bu kötü gidişleri birazda takıma bağlasanız fena olmaz hani..


  8. Kenan Çetin Cezalı

    Kenan Çetin
    Üyelik Tarihi:
    2 Kasım 2012
    Mesaj Sayısı:
    1.495
    Beğenilen Mesajları:
    222
    Ödül Puanları:
    47
    Yaş:
    19

    bizim takımın yerli kalitesi ortada ve ligde sadece 6 yabancı oynatabiliyoruz. tabiki burda transferdeki beceriksizliğimiz ve yabancı kuralına bir yıl sonra uygulanacakken karşı çıkmamız da önemli ayrıntılar. onun dışında takım kötü gitse bile takımı kötü gittiği dönemde yanlız başına sırtlayabilecek oyuncularımız var bana göre. yani bu takım kötü gitse bile 7 haftada 7 puandan fazlasını alır normal şartlarda...


  9. Melih Pekcan Parçalı Üye

    Melih Pekcan
    Üyelik Tarihi:
    21 Ocak 2010
    Mesaj Sayısı:
    4.110
    Beğenilen Mesajları:
    1.063
    Ödül Puanları:
    136
    Yaş:
    31

    bence uzun süre vermesinler eksi puanda olmak bize motivasyon kaynağı ve itici güç olmalı futbolcular da daha fazla çalışmaları gerektiğini kavrarlar böylece !


  10. Güray Ataman Parçalı Üye

    Güray Ataman
    Üyelik Tarihi:
    30 Temmuz 2009
    Mesaj Sayısı:
    11.797
    Beğenilen Mesajları:
    665
    Ödül Puanları:
    142

    Bizimkiler en azından geriye düşünce stadı terkediyor sizin gibi sahaya girip maçı bok etmiyor..


  11. Recep İçfındık Parçalı Üye

    Recep İçfındık
    Üyelik Tarihi:
    10 Mart 2011
    Mesaj Sayısı:
    18.930
    Beğenilen Mesajları:
    2.166
    Ödül Puanları:
    124

    takimdan memnun olan yok ki suan :D


Sayfayı Paylaş