1. 29.03.2010, 17:18 Mesaj #1081
  2. 29.03.2010, 17:21 Mesaj #1082
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Bu foruma geldiğimden beri 2007/2008'den bu yana hep diyorum. Emre sağlamsa Emre giyer o formayı.
  3. 29.03.2010, 18:36 Mesaj #1083
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Neden dün oynamadı yahu? Nesi var Emre'nin. Bir maç Emre'yi oynatıp diğer maçlarda oynatmayınca onunda içine kurt düşer. Neden sürekli oynamıyorum , acaba antrenörüm bana güvenmiyor mu diye? Rijkaard böyle yaparak kaybedceek Emre'yi de.
  4. 29.03.2010, 19:26 Mesaj #1084
    Cevap: #2 Emre Güngör



    bende şunu anlamıyorum arkadaşlar;



    arka arkaya emreyi oynattı servetin yerine sonra dün servet oynadı yani neden böyle bir tercih oldu? tamam biz daha iyi bilmiyoruz FR dan ama bişeyleride sorma hakkımız olsun...



    emre her türlü servetten daha hızlıdır ve hava toplarında iyidir... sanki fener sağlı sollu gelecekti de ortalarla servet oynadı...



    emrenin tek kusuru sürekli sakat olması ki bu biraz azaldı gibi, yine de tam güvenilmez, bunun dışında trabzonda bize yedirdiği gol gibi hatalar yapması... bunların dışında servetten azı yoktur fazlası vardır en azından 2 kat daha hızlı ve agresiftir...
  5. 06.04.2010, 12:30 Mesaj #1085
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Emre'nin acilen Servet'in yerine monte edilmesi lazım. Daha 25 yaşında, Neill gibi biriyle oynadıkça hem tecrübesi artacaktır, hem de savunmadaki yavaşlığımızı ve son müdahelelerdeki etkisizliğimizi giderecektir.
  6. 06.04.2010, 12:33 Mesaj #1086
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Yazıklar olsun Rijkaard'a. Servet 'ten çok daha iyi olan Emre 'yi kes git Servet'i oynat. Emre 'nin de içinde oynama isteği yok. Çünkü 1 maç oynuyor 10 maç kulübede. Böyle şey mi olur ya. Koy işte şu adamı.
  7. 06.04.2010, 15:34 Mesaj #1087
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Atakan Kenar, post: 1055690 Nickli Üyeden Alıntı

    Yazıklar olsun Rijkaard'a. Servet 'ten çok daha iyi olan Emre 'yi kes git Servet'i oynat. Emre 'nin de içinde oynama isteği yok. Çünkü 1 maç oynuyor 10 maç kulübede. Böyle şey mi olur ya. Koy işte şu adamı.



    üstad haklısında emre'nin ne yapacağı belli olmuyor ki... en son oynattık işte trabzon maçında gördük ne yaptığını...



    ama bende katılıyorum sana emre hem saha sağlam hem daha hızlı Servet'ten...
  8. 06.04.2010, 15:43 Mesaj #1088
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Sağlam bi Emre varken şu haliye Servet'e forma vermek adaletsizliktir.
  9. 06.04.2010, 15:54 Mesaj #1089
    Cevap: #2 Emre Güngör



    belki bi hata daha yapar tamamen kaybederiz mantığıyla emre yi oynatmıyordur rijkaard,stresli maçlar oynuyoruz artık,seneye banko oynatıcak bence emre yi
  10. 06.04.2010, 22:58 Mesaj #1090
  11. 12.04.2010, 20:28 Mesaj #1091
  12. 12.04.2010, 20:29 Mesaj #1092
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Kaan Kapci, post: 1074394 Nickli Üyeden Alıntı

    Emre dun neden yoktu arkadaslar bılen varmı?



    Sansini degerlendiremedigi icin olsa gerek. Tipki Servet gibi.
  13. 12.04.2010, 20:32 Mesaj #1093
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Baris Arslan, post: 1074397 Nickli Üyeden Alıntı

    Sansini degerlendiremedigi icin olsa gerek. Tipki Servet gibi.



    Gayette iyi oynuyordu.
  14. 12.04.2010, 20:33 Mesaj #1094
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Baris Arslan, post: 1074397 Nickli Üyeden Alıntı

    Sansini degerlendiremedigi icin olsa gerek. Tipki Servet gibi.



    bknz:hatasız kul olmaz
  15. 12.04.2010, 20:34 Mesaj #1095
    Cevap: #2 Emre Güngör



    Atakan Kenar, post: 1074402 Nickli Üyeden Alıntı

    Gayette iyi oynuyordu.



    Iyi oynadigi halde bizi 3 puan dan etti. Sorun da burda zaten.

Yukarı Git