1. 10.03.2010, 21:44 Mesaj #5626
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Kaptan'a niye kızıyoruz da savunmada görevini yapmayanlara kızmıyoruz?Ön taraftaki oyuncularımız yediğimiz golleri çıkaracağız diye yırtınıyorlar.Savunmamız müsadenizle Neil hariç mahalle maçındaki gibi çalım yemesin yani.Ayıptır be!
  2. 11.03.2010, 00:05 Mesaj #5627
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    EMRE TURUNÇ, post: 981180 Nickli Üyeden Alıntı

    Ali Ertan senin Arda dan başka bildiğin bişey yokmu bu takımda. Takmışsın Arda ya. Sadece Arda yı eleştirmek için yorum yapıyon hiç başka bi konu hakkında yorum yaparken görmedim. Arda mı dürttü seni????



    Edit!..
  3. 11.03.2010, 13:02 Mesaj #5628
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer Büyük, post: 981611 Nickli Üyeden Alıntı

    Artık asılsın bi zahmet! şampiyonluk gidiyor...



    Yuh onuda yapsin artik..



    Kaptanlik verilmesi zaten sacma bir olay'di. Bastan beri karsiydimda.
  4. 12.03.2010, 02:49 Mesaj #5629
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Galatasaray yonetimi Ardayi takima mal etmek icin maalesef boyundan buyuk sorumluluklar yukledi Ardaya. Maalesef Arda uzerine yuklenen bu sorumluluklarin dogaldirki altindan kalkamadi bu yasta. Medyanin yaptigi bu Arda Fenere gidecek soylentilerinin kesilmesi icin yapilan bu hamle Galatasaray kaptanligini bir derece assagi indirgemistir. Arda kaptanligin hakkini verebilecek tecrubede bir futbolcu degil. Fener bizde aldiginin iki katini teklif etse Kewell ile Ardaya Kewell gitmez ama Arda gider bence. Yani takimda kaptanligi tasiyabilecek onca oyuncu varken Ardaya verilmesi zaten sacmaydi.
  5. 12.03.2010, 03:01 Mesaj #5630
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    sorun Arda'da degil sorun Arda'yi dogra zamanda dogru toplarla bulusturmak ve bunu yapacak orta saha
  6. 12.03.2010, 03:17 Mesaj #5631
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Eskişehir maçını mücadele etmediğimizden kaybettik. Arda iyi oynamadı ama oynayabilmesi için topun bizde olması lazım. Takım halinde fiziksel olarak ezilip orta sahayı kaybetmesek böyle olmazdı. Zaten sahada iyi Galatasaray'lı yoktu.
  7. 12.03.2010, 04:22 Mesaj #5632
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    bu tpiğe girenlerin yarısının içine hıncal kaçmış galiba



    Kaptanı eleştirmek çoğumuzun haddine bile değildir. Oyununu eleştirin. Bugün kötüydü iyiydi diyin ama burnu havada filan ayıp oluyor gerçekten..Siz o kadar şöhret olsanız yanınızda sinem kobal yerine bir manken, altınızdada süper bir araba olurdu.
  8. 12.03.2010, 04:27 Mesaj #5633
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Turkcell Hanzo and Baltazar Ligi'ne fazla geldigi ve bu ligde gelisemiyecegi cok acik. O yuzden yazin tez bir hamleyle Lyon, Werder, veya hut Premier Lig'de 3-6. mevkileri isgal eden takimlardan birine gitmeli.
  9. 12.03.2010, 04:29 Mesaj #5634
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Hayri Cund, post: 985440 Nickli Üyeden Alıntı

    Turkcell Hanzo and Baltazar Ligi'ne fazla geldigi ve bu ligde gelisemiyecegi cok acik. O yuzden yazin tez bir hamleyle Lyon, Werder, veya hut Premier Lig'de 3-6. mevkileri isgal eden takimlardan birine gitmeli.



    Başka bi takıma gidemezki başkanım Liverpool diyolar, ama liverpool scoutlarının bu kadar hanzo olduğunu zannetmıyorum.
  10. 12.03.2010, 06:41 Mesaj #5635
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Liverpool'a gider lan niye gitmesin, Liverpool keko dolu. Arda hepsini alir onlarin.
  11. 12.03.2010, 07:10 Mesaj #5636
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    66 numaralı Arda yani 1.5 sene önceki Arda'dan bahsediyorum.. O performansında olsa Manchestera kadar yolu var. Ama böyle zor be
  12. 12.03.2010, 10:53 Mesaj #5637
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Bu Arda aylardır 3 maç üstüste kendi bölgesinde oynayabildi mi? Oynamamasına rağmen takımını sırtladı mı? Eleştirecek başka adam mı yok ya? Şaka gibi bu başlıktaki yazılar.
  13. 12.03.2010, 13:07 Mesaj #5638
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Arda'nın gerek ulusal basın gerekse de yabancı basın yoluyla sürekli bozuk plak gibi gündeme taşıdığı ''Liverpool a gitmek istiyorum'' , ''Liverpool kültürü bize benzediği için...'' , ''Liverpool tribünleri bizim tribünler gibi...'' , ''Avrupa'da Liverpool taraftarıyım'' vs. türünden açıklamalar gerçekten Galatasaray kaptanına hiç ama hiç yakışmıyor.

    Tamam, Liverpool ile bir söz kesilmiş olabilir veya herhangi bir gönül bağın olabilir fakat; Ne etik ne de profesyonel açıdan şık olmamıştır bu beyanatları. Yarın bir gün Liverpool ile masaya oturduğumuzda adamların eline bu açıklamalar birer ''KOZ'' olarak geçecek ve fiyat marjını mümkün olduğunca aşağı çekecekler, bunu Arda gibi bir futbolcunun görmemesi hazindir.

    Dolayısıyla, Arda'nın önümüzdeki sezondan itibaren hem kendisi hemde Galatasaray'ın iç dinamikleri için Avrupa'ya transferini olumlu buluyorum. Fiyatı ödenirse satılmayacak oyuncu yoktur.
  14. 12.03.2010, 23:26 Mesaj #5639
  15. 12.03.2010, 23:31 Mesaj #5640
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Kağan KAPLAN, post: 986987 Nickli Üyeden Alıntı

    Keşke hep 66 numaralı Arda olarak kalsaydı



    Keşke.

Yukarı Git