1. 18.04.2010, 04:27 Mesaj #6766
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Mehmet Vural, post: 1090116 Nickli Üyeden Alıntı

    Sen bilmiyor musun Doğukan Arda'yı eleştirenler futbolu bilmez, Galatasaray'lı değildir, skor taraftarıdır, söyledikleri tamamen palavradır. Ben anlamadım bunlar eleştiriye göre karakter tahlili yapmayı nereden öğrendiler. Arda kötü mü oynuyor diyemezsin gelecek cevap " Ya de get futbolu bilmiyorsun" olur onun için doğal karşıla şartlı refleks bu.



    Öyle abi, yapacak bir şey yok. Söz de geçiremiyorsun ki, laf anlatamıyorsun. Anlamayanlarla uğraşmak kolaydır, sorun anlamak istemeyenlerdedir. Anlamak istemiyorlar. Her türlü damgayı yiyiyoruz haliyle. Son günlerde normal karşılıyorum bunları. Akşam saatinde bu eleştirileri yapmış olsaydın forum ahalisi sana yükleneceği aşikardı. Sanki herkes Arda'nın resmi avukatı. Biz aptal değiliz ki, bu da göz. Poposu resmen büyümüş adamın. Eski kıvraklığı yok. Adam geçemiyor. Eskiden 3 tane adamı birden yatırırdı. Şimdi yürüyecek mecali yok. Biz doğruları söyleyince; Biz kendimiz Galatasaray düşmanı ilan ediliyoruz. Ne var ki bunda? Bunları söylemek bizim en doğal hakkımız. Marca gazetesi bugün Pep'i topa tutmuş. oynattığı futbol ve çıkardığı kadrodan dolayı. Şimdi onlar eleştirmesinler mi Pep'i? Böyle bir anlayış yer yüzünde yok. Hem oynamayacaksın, hep milyonları götüreceksin, hem tavır yapacaksın sonra eleştirmeyeceğiz? Abi böyle bir Dünya var mı? 8.Hafta'dan bu yana oynamıyor Arda? Ne yapalım yani susalım mı? Her şeye zaten göğüs gerdik. At gözlüklerimizi çıkarma vaktide geldi. Bu tempoyla bu aklı ile bir yerlere varamaz Arda. Anlatmak istediklerimiz apaçık , gündüz gibi ortada. Doğrular ve gerçekler ortada. Anlayan zaten anlıyor..Ve biz varsın Galatasaray düşmanı ilan edilelim. Ne çıkar?
  2. 18.04.2010, 04:30 Mesaj #6767
  3. 18.04.2010, 08:39 Mesaj #6768
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Doğukan Karadan, post: 1090128 Nickli Üyeden Alıntı

    Öyle abi, yapacak bir şey yok. Söz de geçiremiyorsun ki, laf anlatamıyorsun. Anlamayanlarla uğraşmak kolaydır, sorun anlamak istemeyenlerdedir. Anlamak istemiyorlar. Her türlü damgayı yiyiyoruz haliyle. Son günlerde normal karşılıyorum bunları. Akşam saatinde bu eleştirileri yapmış olsaydın forum ahalisi sana yükleneceği aşikardı. Sanki herkes Arda'nın resmi avukatı. Biz aptal değiliz ki, bu da göz. Poposu resmen büyümüş adamın. Eski kıvraklığı yok. Adam geçemiyor. Eskiden 3 tane adamı birden yatırırdı. Şimdi yürüyecek mecali yok. Biz doğruları söyleyince; Biz kendimiz Galatasaray düşmanı ilan ediliyoruz. Ne var ki bunda? Bunları söylemek bizim en doğal hakkımız. Marca gazetesi bugün Pep'i topa tutmuş. oynattığı futbol ve çıkardığı kadrodan dolayı. Şimdi onlar eleştirmesinler mi Pep'i? Böyle bir anlayış yer yüzünde yok. Hem oynamayacaksın, hep milyonları götüreceksin, hem tavır yapacaksın sonra eleştirmeyeceğiz? Abi böyle bir Dünya var mı? 8.Hafta'dan bu yana oynamıyor Arda? Ne yapalım yani susalım mı? Her şeye zaten göğüs gerdik. At gözlüklerimizi çıkarma vaktide geldi. Bu tempoyla bu aklı ile bir yerlere varamaz Arda. Anlatmak istediklerimiz apaçık , gündüz gibi ortada. Doğrular ve gerçekler ortada. Anlayan zaten anlıyor..Ve biz varsın Galatasaray düşmanı ilan edilelim. Ne çıkar?



    resim ekleyip imzamı yayınlayacaktım bu yazının altına ama hukuken etik değil doğru yazmışsın harfiyen katılıyorum yazdıklarına.
  4. 18.04.2010, 09:11 Mesaj #6769
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ah Arda ah ! Birde kilo problemi çıktı, Sergenleşiyor mu ne ? Umarım olmaz :S
  5. 18.04.2010, 10:24 Mesaj #6770
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Doğukan Karadan, post: 1090128 Nickli Üyeden Alıntı

    Öyle abi, yapacak bir şey yok. Söz de geçiremiyorsun ki, laf anlatamıyorsun. Anlamayanlarla uğraşmak kolaydır, sorun anlamak istemeyenlerdedir. Anlamak istemiyorlar. Her türlü damgayı yiyiyoruz haliyle. Son günlerde normal karşılıyorum bunları. Akşam saatinde bu eleştirileri yapmış olsaydın forum ahalisi sana yükleneceği aşikardı. Sanki herkes Arda'nın resmi avukatı. Biz aptal değiliz ki, bu da göz. Poposu resmen büyümüş adamın. Eski kıvraklığı yok. Adam geçemiyor. Eskiden 3 tane adamı birden yatırırdı. Şimdi yürüyecek mecali yok. Biz doğruları söyleyince; Biz kendimiz Galatasaray düşmanı ilan ediliyoruz. Ne var ki bunda? Bunları söylemek bizim en doğal hakkımız. Marca gazetesi bugün Pep'i topa tutmuş. oynattığı futbol ve çıkardığı kadrodan dolayı. Şimdi onlar eleştirmesinler mi Pep'i? Böyle bir anlayış yer yüzünde yok. Hem oynamayacaksın, hep milyonları götüreceksin, hem tavır yapacaksın sonra eleştirmeyeceğiz? Abi böyle bir Dünya var mı? 8.Hafta'dan bu yana oynamıyor Arda? Ne yapalım yani susalım mı? Her şeye zaten göğüs gerdik. At gözlüklerimizi çıkarma vaktide geldi. Bu tempoyla bu aklı ile bir yerlere varamaz Arda. Anlatmak istediklerimiz apaçık , gündüz gibi ortada. Doğrular ve gerçekler ortada. Anlayan zaten anlıyor..Ve biz varsın Galatasaray düşmanı ilan edilelim. Ne çıkar?



    tebrikler renkdas katılıyorum
  6. 18.04.2010, 10:37 Mesaj #6771
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ulan kendinizi Arda'nın yerine koyun.Önceki hafta ıslıklanıyorsun,saçma sapan tezahüratlarla karşı karşıya kalıyorsun,ertesi hafta büyük kaptan büyük kaptan.Gider misiniz o tribüne ? Biraz kişiliği olan,biraz gururu olan adam gitmez.Galatasaray o tribün demek değilki siz Arda'yı siliyorsunuz.



    Şöyle gerizekalı gibi " tribüne gitmedi " demeyi sürdürmeler bana şu repliği anımsatıyor " kaynım bana kaydı "



    aynı ses tonunu verin ve basın kahkahayı.
  7. 18.04.2010, 10:51 Mesaj #6772
  8. 18.04.2010, 10:53 Mesaj #6773
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Taraftara da çok yüklenmek doğru olmaz,oyuncu hata yapınca affediliyor,taraftar hata yapınca direk suç onların,insanlar sevdiklerini üzerler,ama asla sevgilerinden vazgeçmezler gerçekten sevmişlerse,Galatasaray taraftarıda bunun bilincindedir,o yüzden bu tatsızlığın kısa sürmesi gerek Bursa maçında hep bir ağızdan destek gerek.
  9. 18.04.2010, 11:36 Mesaj #6774
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Arda ne yapmış ben onu anlamadım. En büyük hatası sakat sakat fener maçında oynamaktı. Bu seneki en çok asist yapan ve ençok gol atan 2 futbolcumuzdan birisi. Aylardır sakatım diyerek oynamayan Kewelle methiyeler düzen bu zihniyeti bırakalım. Arda şu anda en iyi Türk futbolcusudur. Giderek Sergen yalçına bile benzese yienede takımın en önemli futbolcusudur.
  10. 18.04.2010, 11:56 Mesaj #6775
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Öncelikle Arda'ya sallayıp sonra da "Benim gibi düşünenler de varmış. Şaşırdım!" ayaklarını bırakın. Şu anda çoğunluksunuz hiç merak etmeyin. Rahat rahat yazın. Vatan haini falan olmazsınız. Biz oluruz.



    Metin Yücekaya, post: 1088906 Nickli Üyeden Alıntı

    Bz futbolu bilmiyoruz. o yüzden Arda ve tarihin en pahalı takımı iki senedir 3 ile 5. lik arasında değişen muhteşem performans sergiliyor. Bravo Arda ve arkadaşlarına!



    Biz futboldan anlamıyoruz Arsene Wenger kapımızda yatıyor sabah akşam.

    Yahu bu takımda Kewell, Baros Lincoln varken beşinci oldu. Onlara laf yok. Bütün suç Arda'nın. Diğer isimler de işe yaramaz o zaman? Onlardan haber verin. Arda geçen sene çok iyi performans verdi. Skora en çok katkı yapan isimlerden biriydi, çoğu maçta da defansif olarak müthiş katkı yaptı. Bunu göremediysen, yazık.

    Mehmet Vural, post: 1090116 Nickli Üyeden Alıntı

    Sen bilmiyor musun Doğukan Arda'yı eleştirenler futbolu bilmez, Galatasaray'lı değildir, skor taraftarıdır, söyledikleri tamamen palavradır. Ben anlamadım bunlar eleştiriye göre karakter tahlili yapmayı nereden öğrendiler. Arda kötü mü oynuyor diyemezsin gelecek cevap " Ya de get futbolu bilmiyorsun" olur onun için doğal karşıla şartlı refleks bu.

    Sen Arda'nın surat ifadesinden neler neler çıkartıyorsun... Biz yazdıklarından bir iki şey bulmuşuz çok mu?

    Goksu Toprak, post: 1089095 Nickli Üyeden Alıntı

    Bugun en iyisini yaptı tepkisini koyarak.Gerçek karakterini ortaya koydu.Taraftar'ın gözüne girmek için oyunlar oynamadı-oynamayacağını da gösterdi.Hakikatten helâl olsun Arda Turan.Uzun süreden beri bir futbolcunun karakeriyle ilgili ilk defa bu kadar gurur duydum.Gurur duydum çünkü Galatasaray forması altında,ne yaptığı belli olmayan bir tayfa takımının değil,gerçek Galatasaray taraftarı'nın oyuncusu olduğunu gösterdi bu gece.



    Umuyorum sene sonunda ayrılır takımdan.Çünkü hakikatten daha fazla üzülmesini istemiyorum.Bu adamlar haftaya Arda için 40M€ da ister,öbür günde "şişko-top bile oynayamaz" der.O yüzden git Arda Turan.

    On numara... Önce küfret, kız arkadaşına laf et Galatasaray Kaptanının. Galatasaray armasını ters as. Sonra gel Arda de Galatasaraylılık de... Arda gözümde inanılmaz büyüdü bu hareketiyle.







    Hepsi boşaymış be Kaptan. Yazık... Lincoln'ü savunan adamlar senin ruhuna laf ediyor. Kendi evladına, gencecik Kaptanına ihanet etti taraftarın be Baba!!!
  11. 18.04.2010, 12:00 Mesaj #6776
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Bu sezon Teknik direktör, Yönetim ve Taraftar sınıfta kaldı! Futbolcularımız başta Arda olmak üzere tüm bu olumsuzluklara rağmen şampiyonluk iddiasını sürdürüyorlar. Yukarıdaki üç öge gölge etmeseydi çoktan şampiyonluğu ilan etmiştik.
  12. 18.04.2010, 12:10 Mesaj #6777
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1090377 Nickli Üyeden Alıntı

    Öncelikle Arda'ya sallayıp sonra da "Benim gibi düşünenler de varmış. Şaşırdım!" ayaklarını bırakın. Şu anda çoğunluksunuz hiç merak etmeyin. Rahat rahat yazın. Vatan haini falan olmazsınız. Biz oluruz.





    Yahu bu takımda Kewell, Baros Lincoln varken beşinci oldu. Onlara laf yok. Bütün suç Arda'nın. Diğer isimler de işe yaramaz o zaman? Onlardan haber verin. Arda geçen sene çok iyi performans verdi. Skora en çok katkı yapan isimlerden biriydi, çoğu maçta da defansif olarak müthiş katkı yaptı. Bunu göremediysen, yazık.



    Sen Arda'nın surat ifadesinden neler neler çıkartıyorsun... Biz yazdıklarından bir iki şey bulmuşuz çok mu?



    On numara... Önce küfret, kız arkadaşına laf et Galatasaray Kaptanının. Galatasaray armasını ters as. Sonra gel Arda de Galatasaraylılık de... Arda gözümde inanılmaz büyüdü bu hareketiyle.







    Hepsi boşaymış be Kaptan. Yazık... Lincoln'ü savunan adamlar senin ruhuna laf ediyor. Kendi evladına, gencecik Kaptanına ihanet etti taraftarın be Baba!!!





    Lincoln hakkında en ufak övgümü bulamazsın. Kewell ve Baros ise bence 2 senedir Arda'dan çok çok daha yürekli ve iyi oynuyorlar. Kewell'ın sakatlığı ise şanssızlık. Arda sakatken eleştirmedim ben zaten. Eleştirmem de şık olmaz. Arda'yı herkesin en az eleştireceği dönemde eleştirdim ki kötü gün simsarı olmayalım diye.



    Fotoğraf koyarak demagoji yapmaya gerek yok. öyle olsaydı cenazeden gelip maça çıkan Hagi, burnu kırık oynayan Hakan Şükür, final maçında kolu çıkan Bülent'te insandı. Onlar hiç bırakmasaydı o zaman. Hagi'de dahil hiçbiri daha ortaya bişey koymadan bu kadar kral ilan edilmemiştir.



    Ama dediğim gibi Arda'nın suçu değil. Senin ve belkide benim gibi taraftarın suçu, medyanın suçu. Arda daha bugüne kadar İsviçre maçı hariç bir tane önemli maçta bişey yapmamış. Takıma liderlik yapmamış vs..



    2 sene önceki 66 numara bu değildi. Son iki seneki Arda ya çok kötü yönlendiriliyor. ya da karakter olarak çok çabuk şımarmaya müsait. Emre Fenerbahçe'de olduğundan şimdi O'nun hakkında söyleyeceklerim benimde Galatasaraylılığımı sorgulatacak ama Emre dahi Arda'dan çok daha parlak çıkış yapmasına rağmen daha mütevazi idi.



    Başkan da haklı tabi. Arda'yı taraftara karşı kalkan olarak kullanıyor bence. O da olayın başka yönü.
  13. 18.04.2010, 12:19 Mesaj #6778
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Metin Yücekaya, post: 1090413 Nickli Üyeden Alıntı

    Lincoln hakkında en ufak övgümü bulamazsın. Kewell ve Baros ise bence 2 senedir Arda'dan çok çok daha yürekli ve iyi oynuyorlar. Kewell'ın sakatlığı ise şanssızlık. Arda sakatken eleştirmedim ben zaten. Eleştirmem de şık olmaz. Arda'yı herkesin en az eleştireceği dönemde eleştirdim ki kötü gün simsarı olmayalım diye.



    Fotoğraf koyarak demagoji yapmaya gerek yok. öyle olsaydı cenazeden gelip maça çıkan Hagi, burnu kırık oynayan Hakan Şükür, final maçında kolu çıkan Bülent'te insandı. Onlar hiç bırakmasaydı o zaman. Hagi'de dahil hiçbiri daha ortaya bişey koymadan bu kadar kral ilan edilmemiştir.



    Ama dediğim gibi Arda'nın suçu değil. Senin ve belkide benim gibi taraftarın suçu, medyanın suçu. Arda daha bugüne kadar İsviçre maçı hariç bir tane önemli maçta bişey yapmamış. Takıma liderlik yapmamış vs..



    2 sene önceki 66 numara bu değildi. Son iki seneki Arda ya çok kötü yönlendiriliyor. ya da karakter olarak çok çabuk şımarmaya müsait. Emre Fenerbahçe'de olduğundan şimdi O'nun hakkında söyleyeceklerim benimde Galatasaraylılığımı sorgulatacak ama Emre dahi Arda'dan çok daha parlak çıkış yapmasına rağmen daha mütevazi idi.



    Başkan da haklı tabi. Arda'yı taraftara karşı kalkan olarak kullanıyor bence. O da olayın başka yönü.

    Arda geçen sene Kewell'dan kat kat kat fazla katkı yapmıştır. Sakatken de düzgünken de. Baros ile kıyaslamak doğru olmaz. Arda geçen sene defansif-ofansif harika oynadı. Ama takımın orta saha zaafiyeti var. Yoksa bu sene de Keita gibi dünya klasında bir adam var hücumda. Ama yine kötü durumdayız. Kimi getirirsek getirelim bu zaaf ortaya çıkıyor. Bu bir yönetim hatası. Belki Ayhan'a güvendiler bilemiyorum. Sonuçta başarısızlığın faturası en son Arda'ya çıkar.

    Maç kazandıramadı muhabbetine girmiyorum. Daha önce 75 kez yazmıştım tek tek...

    Demagoji falan yapmıyorum. Gerçek bu.
  14. 18.04.2010, 12:26 Mesaj #6779
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    bu sezonun suçlusu Yönetimdir arkadaşlar ...

    Arda Sezona çok iyi başladı sonra noldu da böyle oldu ? Milan baros sakatlandı Forvetsiz kaldık Nonda satıldı Arda kaç maç forvette oynadı daha doğrusu oynayamadı suç onda mı onu orda oynatanda yada oynatılmasına sebeb olandamı ? en kötü maçında bile %100lük gol pası veren bi adamdır arda gidecek bu sezon kötüleyenler sevinebilir ama Taraftara kırgın gidecek yazık...
  15. 18.04.2010, 12:26 Mesaj #6780
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yuhlanması gereken Arda değil Yönetimdir. Borçları azaltacağına 150 milyon arttırdılar Galatasaray kasasından flaş transferler yaptılar havaları arttı. Elano, Zan, Joe gibi. Ama tüm yükü hala Arda, Sabri gibi eskiler çekiyor. Nedense kötü günlerde yönetim değil onlar günah keçisi yapılıyorlar.

Yukarı Git