1. 16.05.2010, 14:26 Mesaj #7171
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    M.Akın.GÜNEY, post: 1146261 Nickli Üyeden Alıntı

    Ben sadece zaman herşeyi göstericek diyorum...



    Sanki Arda bu sene yıldızı parlamış bir oyuncu ve bu zamana kadar sadece anlık parlamalarda bugüne kadar gelmiş bir oyuncu.



    Zamanın gösterdiği yetmedi mi ?
  2. 16.05.2010, 14:28 Mesaj #7172
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Abi cevap vermeyin ya yine kaynıyor postlar
  3. 16.05.2010, 14:28 Mesaj #7173
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Büyük bir lige gittiğinde belli olucak ne kadar iyi oyuncu olduğu diyorum...
  4. 16.05.2010, 14:32 Mesaj #7174
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    bir yandan diyorumki hic gitmesin avrupaya hep bizde oynasin ama birde su yukaridaki yorumlari gordukce gitsin kendini kurtarsin diyorum onun icin en iyisi gitmek artik
  5. 16.05.2010, 18:43 Mesaj #7175
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Arda'nın kaptan olması fikrini Bülent Korkmaz yönetime söylemiş.



    Sky Türk.
  6. 16.05.2010, 18:48 Mesaj #7176
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Semih Yüksel, post: 1147147 Nickli Üyeden Alıntı

    Arda'nın kaptan olması fikrini Bülent Korkmaz yönetime söylemiş.



    Sky Türk.





    ISTE BU



    ISTE BU



    O yuzden Arda cikip Bulent hocamizi seviyoruz falan dedi. O yuzden o kaptan oldugunda Arda ikinci kaptanligi kabul etmem aciklamasini yaptigi adami Bulent gelir gelmez harcadi. Takimdaki en buyuk yabanci dusmani Hasan'i israrla oynatti. Cete bunlar cete.



    Zaten iki senedir basimiza ne geldiyse bu Bulent'ten geldi. Leo, Sarp, oynanan 5. lig kalitesindeki futbol derken bir de bunu yapmis. Hala cikip ben olsaydim sampiyonduk, Rijkaard hatali falan diyor. Ne gereksiz adammis yahu.
  7. 16.05.2010, 18:50 Mesaj #7177
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ne zaman yazacaksın diye bekliyodum
  8. 16.05.2010, 18:52 Mesaj #7178
  9. 16.05.2010, 18:52 Mesaj #7179
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Aynen "Semih ne yaptın bea?" dedim hatta kendi kendime
  10. 16.05.2010, 19:02 Mesaj #7180
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Hayri CUND, post: 1147164 Nickli Üyeden Alıntı

    ISTE BU



    ISTE BU



    O yuzden Arda cikip Bulent hocamizi seviyoruz falan dedi. O yuzden o kaptan oldugunda Arda ikinci kaptanligi kabul etmem aciklamasini yaptigi adami Bulent gelir gelmez harcadi. Takimdaki en buyuk yabanci dusmani Hasan'i israrla oynatti. Cete bunlar cete.



    Zaten iki senedir basimiza ne geldiyse bu Bulent'ten geldi. Leo, Sarp, oynanan 5. lig kalitesindeki futbol derken bir de bunu yapmis. Hala cikip ben olsaydim sampiyonduk, Rijkaard hatali falan diyor. Ne gereksiz adammis yahu.



    Evet Bülent Korkmaz ve Hasan Sas Illuminati tarafindan yollanmistir :rolleyes:
  11. 16.05.2010, 19:05 Mesaj #7181
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Iyi siz kendinizi kandirin, Galatasaray'i bitirdi herifler hala bana laf ediyorsunuz.



    Hersey acik ve net ortada, adam kayirma mi dersin, gruplasma mi dersin, yabanci dusmanligi mi dersin HEPSI GIRLA.
  12. 16.05.2010, 19:08 Mesaj #7182
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Takimdaki bütün Türk oyuncular yollanmali. ciddi söylüyorum. komple temizlik yapilmali. yepyeni bir sayfa acilmali. genc, savasan, formanin hakkini veren isirgan, agresif, kompleksi olmayan oyuncular gelmeli. arda gitmesi gerekenlerin basinda geliyor.
  13. 16.05.2010, 19:08 Mesaj #7183
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    arda nın futbolu bırakan eski oyuncularımızla çok sık görüşmemesini tavsiye ediyorum bende,onların söylediklerinden etkilendiğini düşünüyorum
  14. 16.05.2010, 19:09 Mesaj #7184
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Arda'nın kaptan olması gerektiğini herkes söylüyordu. Bülent Korkmaz istedi diye yapmadılar. Birazcık vizyonu olan yönetim Arda'yı kaptan yapardı zaten.
  15. 16.05.2010, 19:11 Mesaj #7185

Yukarı Git