1. 20.05.2010, 20:59 Mesaj #7321
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yunus Can, post: 1164989 Nickli Üyeden Alıntı

    yanlış,nerde o liverpool maçında carragher ın yanından vızır vızır geçen arda,nerde şimdiki arda,antalya maçında adamın sağından atıp solundan geçmek istedi bi pozisyonda,adamın yüzü arda ya dönüktü,arda topa koşana kadar,adam geriye döndü topa yetişti o pozisyonda dedim iyi ki dünya kupasına gitmemişiz,arda yı avrupa kulüpleri bu halde görmeseler onun hayrına olur,seneye toplar inşallah

    Bir kere şu protesto mevzuundan sonraki maçları geçelim. İkincisi bahsettiğin pozisyonlarda hep çabukluğunu kullanır ki hala mevcuttur Arda'da bu. Koyduğum Bosna maçındaki videoda Arda'yı "quick feet" olarak tarif eden de yabancı spikerdir.
  2. 20.05.2010, 21:04 Mesaj #7322
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1165000 Nickli Üyeden Alıntı

    Bir kere şu protesto mevzuundan sonraki maçları geçelim. İkincisi bahsettiğin pozisyonlarda hep çabukluğunu kullanır ki hala mevcuttur Arda'da bu. Koyduğum Bosna maçındaki videoda Arda'yı "quick feet" olarak tarif eden de yabancı spikerdir.



    niye ısrarla kabullenmiyosun cidden anlamıyorum,gerçekten,arda nın fizik gücünde belirgin bi şekilde gerileme var,kilo ile mi alakalı,kendine mi iyi bakmıyor,uyuyamıyor mu yoksa bilemem onu.ama var bişey,fizik gücünün üstüne koyacağına geriliyor arda
  3. 20.05.2010, 21:06 Mesaj #7323
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yunus Can, post: 1165012 Nickli Üyeden Alıntı

    niye ısrarla kabullenmiyosun cidden anlamıyorum,gerçekten,arda nın fizik gücünde belirgin bi şekilde gerileme var,kilo ile mi alakalı,kendine mi iyi bakmıyor,uyuyamıyor mu yoksa bilemem onu.ama var bişey,fizik gücünün üstüne koyacağına geriliyor arda

    50 maç oynadığından olabilir mi? Bir de bu maçlarda hep en fazla sorumluluğun bu adamın üzerinde olduğundan? En fazla o yıprandığından? Mevkiisinde 10 maç oynayamadığından? Bunları hesaba katmadan konuşuyorsunuz.
  4. 20.05.2010, 21:07 Mesaj #7324
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yunus Can, post: 1165012 Nickli Üyeden Alıntı

    niye ısrarla kabullenmiyosun cidden anlamıyorum,gerçekten,arda nın fizik gücünde belirgin bi şekilde gerileme var,kilo ile mi alakalı,kendine mi iyi bakmıyor,uyuyamıyor mu yoksa bilemem onu.ama var bişey,fizik gücünün üstüne koyacağına geriliyor arda



    bosver yusuf kafalarinda biz GS dusmaniyiz onlar GS nin sahibi

    benim icin zerre farki yok sinema kapatti diyen zihniyetten

    cok merak ediyorum hangi grup daha cok istiyor ardanin iyiligini
  5. 20.05.2010, 21:10 Mesaj #7325
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Senin için farkı olup olmaması da çok umurumdaydı... Göbeğine laf edenler, ıslıklayanlar bizzat senin gibi adamlar. Söylediklerime cevap vereceğine çevirip duruyorsun. Zaten son mesajım dediğin girdi 2-3 sayfa geride kaldı...
  6. 20.05.2010, 21:11 Mesaj #7326
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1165021 Nickli Üyeden Alıntı

    50 maç oynadığından olabilir mi? Bir de bu maçlarda hep en fazla sorumluluğun bu adamın üzerinde olduğundan? En fazla o yıprandığından? Mevkiisinde 10 maç oynayamadığından? Bunları hesaba katmadan konuşuyorsunuz.



    genel olarak söylüyorum,sezon başından beri böyle,hadi son maçlarda yoruldu falan tamam aslında buda yanlışta,mesela manisa da ki sağ bek arda ile,bugünkü arda yı fizik olarak nasıl mukayese edersin,yıllar geçtikçe koyamamış üstüne,gerilemiş hatta,onu diyorum,arda için söylüyorum gerçekten,tottenham a giderse düşün bu fizik gücüyle.
  7. 20.05.2010, 21:11 Mesaj #7327
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1165021 Nickli Üyeden Alıntı

    50 maç oynadığından olabilir mi? Bir de bu maçlarda hep en fazla sorumluluğun bu adamın üzerinde olduğundan? En fazla o yıprandığından? Mevkiisinde 10 maç oynayamadığından? Bunları hesaba katmadan konuşuyorsunuz.



    ne hesabi kardesim onun seviyesindeki futbolcular 40 civarinda oynuyor



    al fabregas 40 tan fazla oynamis sanirim

    kendi gozunuzde abartmayin her istatistigi



    takimin kaptani yildiziysan formuna dikkat edeceksin

    2 mac 3 mac anlarim adam belkide 10 15 macta sahada ruh gibi dolasti



    bana istatistik verme sunu yapti diye

    hicbirimiz bu adamin yetenegini tartismiyoruz evet kicinin ustune otursada turkiyenin acik ara en iyi futbolcusu
  8. 20.05.2010, 21:16 Mesaj #7328
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yunus Can, post: 1165036 Nickli Üyeden Alıntı

    genel olarak söylüyorum,sezon başından beri böyle,hadi son maçlarda yoruldu falan tamam aslında buda yanlışta,mesela manisa da ki sağ bek arda ile,bugünkü arda yı fizik olarak nasıl mukayese edersin,yıllar geçtikçe koyamamış üstüne,gerilemiş hatta,onu diyorum,arda için söylüyorum gerçekten,tottenham a giderse düşün bu fizik gücüyle.

    Arda ilk sezonunda 60dan sonra sahada olmuyordu. Ciddi manada olmuyordu. Hatta çoğu maçta da çıkartıyordu Gerets ben de çok kızıyordum. Ama ciddi olarak bitiyordu. Yıllar önceki Arda'yla arasındaki fark budur. O yüzden geçmişteki Arda'yla mukayese etmiyorum. Fazla uzatmak da istemiyorum.

    Serdar_Burak, post: 1165039 Nickli Üyeden Alıntı

    ne hesabi kardesim onun seviyesindeki futbolcular 40 civarinda oynuyor



    al fabregas 40 tan fazla oynamis sanirim

    kendi gozunuzde abartmayin her istatistigi



    takimin kaptani yildiziysan formuna dikkat edeceksin

    2 mac 3 mac anlarim adam belkide 10 15 macta sahada ruh gibi dolasti



    bana istatistik verme sunu yapti diye

    hicbirimiz bu adamin yetenegini tartismiyoruz evet kicinin ustune otursada turkiyenin acik ara en iyi futbolcusu

    Arda'nın sırtındaki sorumluluk dünyada çok az futbolcuda var. Çünkü yenilgide ilk Arda'ya sallanıyor. Yabancılar koruma altında. Yıpranması çok daha fazla diğer isimlere göre. Ayrıca bak bakalım takımımıza kim kaç maç oynamış? Fabregas'ı falan boşver kendi takımına bak.





    Yazılacak çok şey var. Ama gerek yok.
  9. 20.05.2010, 21:20 Mesaj #7329
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1165057 Nickli Üyeden Alıntı

    Arda ilk sezonunda 60dan sonra sahada olmuyordu. Ciddi manada olmuyordu. Hatta çoğu maçta da çıkartıyordu Gerets ben de çok kızıyordum. Ama ciddi olarak bitiyordu. Yıllar önceki Arda'yla arasındaki fark budur. O yüzden geçmişteki Arda'yla mukayese etmiyorum. Fazla uzatmak da istemiyorum.



    Arda'nın sırtındaki sorumluluk dünyada çok az futbolcuda var. Çünkü yenilgide ilk Arda'ya sallanıyor. Yabancılar koruma altında. Yıpranması çok daha fazla diğer isimlere göre. Ayrıca bak bakalım takımımıza kim kaç maç oynamış? Fabregas'ı falan boşver kendi takımına bak.





    Yazılacak çok şey var. Ama gerek yok.



    boyle dusunursen uzun sure fabregasi bosverip kendi takimina bakarsin fabregaslara karsi yada yaninda oynamasi hayalinde yok heralde

    ben daha buyuk dusunuyorum kusura bakma ve ardaninda daha buyuk dusundugune eminim
  10. 20.05.2010, 21:20 Mesaj #7330
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Arda'ya destek çıkalım lütfen,belki çoğu kişi ona kırgın ama,sonuçta gönül umduğu yerden küsermiş..Arda bizim evladımız uzun yıllar bizimle kalacaktır.
  11. 20.05.2010, 21:23 Mesaj #7331
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Burak Alparslan, post: 1165077 Nickli Üyeden Alıntı

    Arda'ya destek çıkalım lütfen,belki çoğu kişi ona kırgın ama,sonuçta gönül umduğu yerden küsermiş..Arda bizim evladımız uzun yıllar bizimle kalacaktır.



    kirilmakta hakli cunku protestoyu bile beceremeyen bir taraftar grubuna sahibiz

    adamin iyi oynamamasinni bile protesto etmeyi becerememistir



    Arda bence bunlari birakip isine baksin kimseye ve hic bir gruba oldugundan fazla deger vermesin profesyonel olsun
  12. 20.05.2010, 21:25 Mesaj #7332
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Serdar_Burak, post: 1165075 Nickli Üyeden Alıntı

    boyle dusunursen uzun sure fabregasi bosverip kendi takimina bakarsin fabregaslara karsi yada yaninda oynamasi hayalinde yok heralde

    ben daha buyuk dusunuyorum kusura bakma ve ardaninda daha buyuk dusundugune eminim

    Uzun uzun anlatayım mı yahu? 4 senedir bu takımda Arda. Yanındaki bütün adamlar değişti sürekli. Geçen seneden de çok az adam kaldı ilk 11'de. Gayet iyi başladı, yardırıyordu. Sonra zaten yeni olan takımda sakatlıklar başladı. Tamamen başka bir takım oldu. Arda forvete gitti. Forvet arkası oynadı, sola geçti. Top çaldı, asist yaptı, koştu, skor üretti.

    Şimdi belli bir sistemde, düzende, alıştığın adamlarla ve sorumluluğu paylaşarak 50 maç oynamakla bu şekilde oynamak arasında dağlar kadar fark var. Nasıl anlatayım ki daha?
  13. 20.05.2010, 21:29 Mesaj #7333
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Kesinlikle kalmalı.3-5 kuruş için satarsak çok büyük enayilik ederiz.
  14. 20.05.2010, 21:30 Mesaj #7334
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1165109 Nickli Üyeden Alıntı

    Uzun uzun anlatayım mı yahu? 4 senedir bu takımda Arda. Yanındaki bütün adamlar değişti sürekli. Geçen seneden de çok az adam kaldı ilk 11'de. Gayet iyi başladı, yardırıyordu. Sonra zaten yeni olan takımda sakatlıklar başladı. Tamamen başka bir takım oldu. Arda forvete gitti. Forvet arkası oynadı, sola geçti. Top çaldı, asist yaptı, koştu, skor üretti.

    Şimdi belli bir sistemde, düzende, alıştığın adamlarla ve sorumluluğu paylaşarak 50 maç oynamakla bu şekilde oynamak arasında dağlar kadar fark var. Nasıl anlatayım ki daha?



    ben sana bu dediklerinin etkisi olmamistir demiyorumki

    bence fiziksel dususun etkisi daha buyuk
  15. 20.05.2010, 21:49 Mesaj #7335
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Kalsın, sene başındaki o olağanüstü performansını tüm seneye yaysın gelecek sezon. 20-25 M € gibi bir fiyata rahatlıkla satılır o zaman. Zaten ilk devre güzel oynadımmı ikinci devresi inşaallah daha kolay olacaktır. Çünkü Türk Telekom Arena'da vallahi ben çıksam Arda kadar oynarım heralde o stadda

Yukarı Git