1. 23.08.2010, 01:24 Mesaj #8401
  2. 23.08.2010, 01:28 Mesaj #8402
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Kaydan, post: 1565495 Nickli Üyeden Alıntı

    Doğru dogru Arda gitsin ve bizde kümeye oynayalım.



    Yok oynamayız ama gitsin. Kurtarsın kendini bu taraftardan ve bu ülkeden.
  3. 23.08.2010, 01:30 Mesaj #8403
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1565536 Nickli Üyeden Alıntı

    Yok oynamayız ama gitsin. Kurtarsın kendini bu taraftardan ve bu ülkeden.





    :animation:
  4. 23.08.2010, 01:31 Mesaj #8404
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Genis bir kitleye hakim olan bu düsünceye katiliyorum; Arda Turan gitmeli.



    Aksi taktide bu karmasanin, tüm Galatasaray camiasina serkes olan bu yönetimin eli altinda hicbir degeri kalmayacak...
  5. 23.08.2010, 01:32 Mesaj #8405
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1565536 Nickli Üyeden Alıntı

    Yok oynamayız ama gitsin. Kurtarsın kendini bu taraftardan ve bu ülkeden.

    2-3 hafta sonra Messi lafları dönmeye başlar burada Zaten yabancıları da bu sakatlıyo antrenmanda. Yiyeceklerine birşey katıyormuş geçen gün ortaya çıktı diyorlar. Kaptanlık bandını da eve götürüyormuş, banyo yaparken bile çıkartmıyormuş. Gollum gibi olmuş, bant için kimi tehlike görürse yok ediyormuş.

    My preciousssssss...
  6. 23.08.2010, 01:32 Mesaj #8406
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1564505 Nickli Üyeden Alıntı

    . Sağda önünde iki tane adam kademeli savunurken içlerinden geçecek bir adam değil. Keita gibi değil. Keita lazım böyle durumlarda. Takımın kötüyse Keita daha iyi oyuncu, farklı özellikleri var.

    .



    ahmet işte bu çok iyi analiz,arda kedemeli savunma yapılınca çok etkisiz kalıyor,orta sahadan bi yaratıcılık gelmediği için geçen seneden beri böyle bu durum,kanat oyuncularına hep kademeli savunma yapılıyor,keita delip geçerdi gerçi orası ayrı,ama arda bu durmlarda çok pasif,ve ona yardımcı olacak oyuncu lazım,orta sahadan iyi paslarla daha çok demarke vaziyette top almasına olanak sağlanmalı,o zaman çok etkili,herkes keita değil adamım
  7. 23.08.2010, 01:34 Mesaj #8407
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1565577 Nickli Üyeden Alıntı

    2-3 hafta sonra Messi lafları dönmeye başlar burada Zaten yabancıları da bu sakatlıyo antrenmanda. Yiyeceklerine birşey katıyormuş geçen gün ortaya çıktı diyorlar. Kaptanlık bandını da eve götürüyormuş, banyo yaparken bile çıkartmıyormuş. Gollum gibi olmuş, bant için kimi tehlike görürse yok ediyormuş.

    My preciousssssss...



    :haha:



    Yalnız uzun zamandır Sinem üzerinden saldırmıyorlar Ahmet. Farkında mısın
  8. 23.08.2010, 01:34 Mesaj #8408
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Yunus Can, post: 1565581 Nickli Üyeden Alıntı

    ahmet işte bu çok iyi analiz,arda kedemeli savunma yapılınca çok etkisiz kalıyor,orta sahadan bi yaratıcılık gelmediği için geçen seneden beri böyle bu durum,kanat oyuncularına hep kademeli savunma yapılıyor,keita delip geçerdi gerçi orası ayrı,ama arda bu durmlarda çok pasif,ve ona yardımcı olacak oyuncu lazım,orta sahadan iyi paslarla daha çok demarke vaziyette top almasına olanak sağlanmalı,o zaman çok etkili,herkes keita değil adamım





    İşte büyük yönetim anlayışı o oyuncuyu paraya çevirdi ve onun görevi Arda'ya verildi.3-5 milyon kar için şuan Arda'ya sallanıyor
  9. 23.08.2010, 01:37 Mesaj #8409
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    keita yi sattik ardayi sag kanada aldik hem keita gitti hem arda sagda oynayamiyor iki oyuncu birden kaybetmis oluyoruz olacak is degil
  10. 23.08.2010, 01:37 Mesaj #8410
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    verdik kaptanlığı hagi'nin metin'in formayı şimdi kendi takımı sanıyor galatasaray'ı. yazık yahu. kaptanlığı kaldıramadığı belli. alacaksın elinden. takım atmıyorsun ki, düşünmezler bile. bizim yönetimin kafası neye çalıştı ki zaten..
  11. 23.08.2010, 01:38 Mesaj #8411
  12. 23.08.2010, 01:39 Mesaj #8412
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1565590 Nickli Üyeden Alıntı

    :haha:



    Yalnız uzun zamandır Sinem üzerinden saldırmıyorlar Ahmet. Farkında mısın

    Sinem'e de şöyle böyle diyorlar ne kadar doğru bilmem. Bu arada yeni bir laf çıktı, takımdaki bazı adamlar Rijkaard'ı gönderip Terim'i getireceklermiş. Bir düşünün bakalım bu kim?

    Tabii ki Arda. Skibbe'yi de o gönderdi. O derece sinsi ki adamın bile haberi yok Frakfurtta verdiği röportajda "Arda çalıştığım en yetenekli oyuncu, her takımda oynar" diyor. Korkulur vallahi...

    Yunus Can, post: 1565581 Nickli Üyeden Alıntı

    ahmet işte bu çok iyi analiz,arda kedemeli savunma yapılınca çok etkisiz kalıyor,orta sahadan bi yaratıcılık gelmediği için geçen seneden beri böyle bu durum,kanat oyuncularına hep kademeli savunma yapılıyor,keita delip geçerdi gerçi orası ayrı,ama arda bu durmlarda çok pasif,ve ona yardımcı olacak oyuncu lazım,orta sahadan iyi paslarla daha çok demarke vaziyette top almasına olanak sağlanmalı,o zaman çok etkili,herkes keita değil adamım

    Orası öyle her zaman söyledim bunları. Ama Arda Barca'da Arsenal'de oynar Keita oynayamaz. Keita tek başına maç kurtarır, Arda kurtaramaz. Bazılarına çok karışık geliyor bu denklemler
  13. 23.08.2010, 01:42 Mesaj #8413
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Kaptan olduğundan beri Lugano'dan bile antipatik geliyorsun artık millete. Ya kendine çeki düzen ver takımın içine s.çma, ya da ne cehennem olursan ol.
  14. 23.08.2010, 01:43 Mesaj #8414
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Bu adama laf edenler var galiba yine. Konuyu okuyup sinirlenmek istemiyorum iyice.
  15. 23.08.2010, 01:44 Mesaj #8415
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Sertaç Murat Kılıç, post: 1565677 Nickli Üyeden Alıntı

    Bu adama laf edenler var galiba yine. Konuyu okuyup sinirlenmek istemiyorum iyice.

    Oku oku baya bomba şeyler var

Yukarı Git