1. 29.08.2010, 19:03 Mesaj #8851
  2. 29.08.2010, 19:12 Mesaj #8852
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1610689 Nickli Üyeden Alıntı





    Gülmüyor diyenlere



    Takım çok iyi ya mutlu tabi halinden. öff Arda, haketmiyorsun hiçbirşeyi.



    Şaka lan şaka, gelmeyin üstüme.



    Tamer anlamak istediğin gibi anlama gülmeme muhabbetini. Maçta sende görüyorsun işte mutsuz, eskisine göre daha somurtkan, ben bundan bahsediyorum sadece.
  3. 29.08.2010, 19:14 Mesaj #8853
  4. 29.08.2010, 19:16 Mesaj #8854
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1612791 Nickli Üyeden Alıntı

    Adam gitmek istediği halde zorla tutulursa o ne yapsın ?



    Bazen Arda'yı savunmak için öyle komik postlar atıyorsun ki koltukta on takla atıyorum gülmekten



    Not: Bu mesaj için demiyorum, genel olarak
  5. 29.08.2010, 19:26 Mesaj #8855
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Holley Arda yok! Bu maç kesin barcelona gibi oynar 6 tane takarız. Bantı da Kewell taktı mı... Değmeyin keyfimize, herkes sorumluluklarının farkına varacak, total futbol bizim olacak.
  6. 29.08.2010, 19:27 Mesaj #8856
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Ahmet Özgün Güven, post: 1612885 Nickli Üyeden Alıntı

    Holley Arda yok! Bu maç kesin barcelona gibi oynar 6 tane takarız. Bantı da Kewell taktı mı... Değmeyin keyfimize, herkes sorumluluklarının farkına varacak, total futbol bizim olacak.



    Yok hacı. Kaptan Ayhan olacak. O gülüyor çünkü
  7. 29.08.2010, 19:28 Mesaj #8857
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1612887 Nickli Üyeden Alıntı

    Yok hacı. Kaptan Ayhan olacak. O gülüyor çünkü



    Haklısın yahu.

    Kademeli defansın ne olduğunu bilmeyip, dalga geçen insanlara laf anlamaya çalışıyoruz. Çalışıyorduk ama böylesi daha güzelmiş. Neden salladıklarını anladım. Daha zevkli
  8. 29.08.2010, 20:09 Mesaj #8858
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1612791 Nickli Üyeden Alıntı

    Adam gitmek istediği halde zorla tutulursa o ne yapsın ?



    İşte sitem ettiğim konu ne performansı ne asisti, ne golü. Adam her yerde gitmek istiyorum diyor. Bunu diyen de takım kaptanı. Evet, sorun tam olarak bu.
  9. 29.08.2010, 20:11 Mesaj #8859
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Okan Çelik, post: 1613095 Nickli Üyeden Alıntı

    İşte sitem ettiğim konu ne performansı ne asisti, ne golü. Adam her yerde gitmek istiyorum diyor. Bunu diyen de takım kaptanı. Evet, sorun tam olarak bu.



    Onu kalkan olarak kullanan Adnan Polat mı suçlu yoksa Arda kendi gitmek istediği için mi suçlu ? Keşke şu 2 gün içinde alıcısı çıksa da satsak hemen. Fenere gitsin hep birlikte sallarız arkasından.
  10. 29.08.2010, 20:16 Mesaj #8860
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Adnan Polat ve ekibi zaten her konuda en büyük suçludur. Fakat bu takımın kaptanı, en fazla şey beklediği adam her mikrofon uzatıldığında ''Liverpool'u istiyorum'' gibi bir açıklama yapmamalı. Bunu kendisi diyor yani, Polat dedirtmiyor sonuçta. Gitmek istediğin belli. 1 kere dedin, anlaşıldı. Pek mutlu da değilsin. Ama her mikrofon uzatıldığında sürekli pot kırmana gerek yok ki. Liverpool falan. Ne biliyim bi blog'da okumuştum gayet mantıklıydı elemanın şu dediği. Her röportajda Fener ile ilgili soru soruluyor, Arda da alet olup inşallah olmaz diyor. Deme işte şunu. Az konuş arada. Bir daha sorduklarında '' bir daha bu soruyla karşılaşmak istemiyorum, bu röp. bitmiştir, gerekli açıklamayı zaten önceden yapmıştım'' dese kimse gelip Fener-Arda falan demez.



    Tek istediğim az konuşması benim. Ne gol atması, ne asist yapması. Tekrar diyorum performans açısından benim Ardayla bir sorunum yok, olamaz da. O bu takımın kim ne derse desin herşeyi. Sadece az konuşmayı, Liverpool dememeyi öğrenebilmeli.
  11. 29.08.2010, 20:20 Mesaj #8861
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Liverpool sadece hedeflerinden birisi. Herhangi bir takım istese bile gidecek zaten ama adamı satmıyorlar. Hasan Şaş gibi olacak sonra biz yine arkasından sallayacağız.
  12. 29.08.2010, 20:22 Mesaj #8862
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    İyi de anlamıyorsun galba Tamer beni. Tamam hedefidir, hatta gitmek istiyordur ama takım kaptanı gitmek istiyorum diye çıldırmalı mı onu diyorum ben? Tabii ki isteyebilir, mutsuz da olabilir Galatasaray'da. Hatta belki Rijkaard'dan bile nefret ediyordur, özünde Fenerlidir falan. Ama ne diye bu açıklamayı hep yapıyor ki? Yani tamam anladık, istiyorsun ama olmuyor işte. Madem olmuyor sende sus azıcık, anı yaşa.
  13. 29.08.2010, 20:28 Mesaj #8863
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Hep aynı 3-4 kişi devamlı iyi kötü oynasın farketmez Arda'dan para alıp maaşla bu işi yapıyormuş gibi övme peşinde böyle bir hava içinde gerçi takımın rezalet sonuclara imza atarken Ardanın eli belinde gezmeside Arda'nın iyice geriye gittiğini söyleyenleri doğrular nitelikte Arda size ne veriyorsa 2 katını vereceğim ancak dürüst yorum yazın.
  14. 29.08.2010, 20:30 Mesaj #8864
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Tamer İpekgul, post: 1613144 Nickli Üyeden Alıntı

    Liverpool sadece hedeflerinden birisi. Herhangi bir takım istese bile gidecek zaten ama adamı satmıyorlar. Hasan Şaş gibi olacak sonra biz yine arkasından sallayacağız.



    Roy Hodgson: Arda ile ilgilenmiyoruz ancak başka Türk oyuncularla ilgilendik ve Türkiye'de yüksek maaş aldıkları için gelmek istemiyorlar.
  15. 29.08.2010, 20:37 Mesaj #8865
    Cevap: #10 Arda Turan | KAPTAN



    Okan Çelik, post: 1613150 Nickli Üyeden Alıntı

    İyi de anlamıyorsun galba Tamer beni. Tamam hedefidir, hatta gitmek istiyordur ama takım kaptanı gitmek istiyorum diye çıldırmalı mı onu diyorum ben? Tabii ki isteyebilir, mutsuz da olabilir Galatasaray'da. Hatta belki Rijkaard'dan bile nefret ediyordur, özünde Fenerlidir falan. Ama ne diye bu açıklamayı hep yapıyor ki? Yani tamam anladık, istiyorsun ama olmuyor işte. Madem olmuyor sende sus azıcık, anı yaşa.



    Soruyorlar o da cevaplıyor, cevaplamasa bu sefer küstah diyecekler bilmiyor musun Okan



    @ Targutay



    Arda bu saatten sonra bir yere gidemez artık. Hasan Şaş gibi kaldı Galatasaray'da.

Yukarı Git