1. 29.08.2009, 16:39 Mesaj #2941
    Cevap: #15 Milan Baros



    Baroşa laf atanlar acaba hangi futbolcuyu galatasarayda görmek istiyor.Bizim milletimiz doymaz arkadaşım nekadar gol atarsan at doymaz hakan şükürde atıyordu doymuyorduk jardel atıyordu doymuyorduk baroş atıyor doymuyoruz buraya robinho gelse dersiniz sadece koşuyor hareket yapıyor bitiriciliği iyi değil.
  2. 29.08.2009, 19:00 Mesaj #2942
  3. 29.08.2009, 19:32 Mesaj #2943
    Cevap: #15 Milan Baros



    Emir Satriani, post: 509711 Nickli Üyeden Alıntı

    Baros iyi bir bitirici diğil mi ? oyun zekası vasat mı ? hangi Baros bu ? bizim bildiğimiz Baros mu ?



    Avatarı çok aradınmı renktaş.
  4. 29.08.2009, 20:43 Mesaj #2944
    Cevap: #15 Milan Baros



    Baros'a laf atmadan önce bi düşünün derim.

    Bitirici değilmiş , varsın olmasın zamanında bu adamı biz hayranlıkla izlemiyormuyduk ?.

    Bu bütceyle Baros'tan daha iyisini önerebilenler varsa önden alalım nasıl olur ?
  5. 29.08.2009, 21:01 Mesaj #2945
    Cevap: #15 Milan Baros



    Şebnem Başaran, post: 511345 Nickli Üyeden Alıntı

    Baros'a laf atmadan önce bi düşünün derim.

    Bitirici değilmiş , varsın olmasın zamanında bu adamı biz hayranlıkla izlemiyormuyduk ?.

    Bu bütceyle Baros'tan daha iyisini önerebilenler varsa önden alalım nasıl olur ?



    aynen ayrıca Baros'u isteyen olursa 15M€ dan aşşağıya satmıyoruz, zaten satmıyoruz da olursa 15den aşşağıya olmaz..
  6. 29.08.2009, 21:12 Mesaj #2946
    Cevap: #15 Milan Baros



    Ersin Tanrıver, post: 511413 Nickli Üyeden Alıntı

    aynen ayrıca Baros'u isteyen olursa 15M€ dan aşşağıya satmıyoruz, zaten satmıyoruz da olursa 15den aşşağıya olmaz..



    Benden izin alınmadan olmaz cık
  7. 29.08.2009, 21:17 Mesaj #2947
  8. 29.08.2009, 21:19 Mesaj #2948
    Cevap: #15 Milan Baros



    Ümit Karan dan sonra en iyi forvettir baros. Semih de 3. sırada
  9. 29.08.2009, 21:32 Mesaj #2949
    Cevap: #15 Milan Baros



    Ahmet Özgün Güven, post: 511480 Nickli Üyeden Alıntı

    Ümit Karan dan sonra en iyi forvettir baros. Semih de 3. sırada



    Ümit Karan muzelik zaten.
  10. 29.08.2009, 21:51 Mesaj #2950
    Cevap: #15 Milan Baros



    Aysel Aydın, post: 511525 Nickli Üyeden Alıntı

    Ümit Karan muzelik zaten.

    Bakış açısına göre değişir. Bazıları kewell ı da müzelik görüyor...
  11. 29.08.2009, 22:33 Mesaj #2951
    Cevap: #15 Milan Baros



    Ahmet Özgün Güven, post: 511555 Nickli Üyeden Alıntı

    Bakış açısına göre değişir. Bazıları kewell ı da müzelik görüyor...



    Ayar dedigin zekice yapilandir,du şunun avatari,imzasi kimse laf atayim diye bos bos konusmanin manasi yok,

    Umit Karan nereee Baros,Kewell,Keita,Elano ve.s futbolcular neree,ki herkes de layik oldugu takimda zaten,Bi lafin varsa Umit icin buyur yaz,

    Ben Saka olsun diye Umit yazdigini zannetmistim,ola bilir,seviyorsundur,ben de nefret ediyorum,bu kadar basit

    ama KEWELL YA da BASKA EFSANEyi bu konuya karistirma.
  12. 29.08.2009, 23:38 Mesaj #2952
    Cevap: #15 Milan Baros



    Malesef bazen çok sabırsız davranıyoruz , hatta bazen değil çoğu zaman öyle. Bu adam her maç gol atacak takımı sırtlayacak diye birşey yok ki.



    Yeri gelir defansı yıpratır , yeri gelir asist yapar , yeri gelir golünü atar. Yeter ki biraz sabır gösterelim ve inanalım.
  13. 29.08.2009, 23:47 Mesaj #2953
    Cevap: #15 Milan Baros



    Baros bitirici falan değildir kendinizi kandırmayın.Baros'un bitirici olduğunu söyleyene kusura bakmayın bi tarafımla gülerim ben.Karşı karşıya ne pozisyonlar kaçırıyor görmüyor elde değil.Ha ne bileyim kaba tabirle bir kazma değil Baros,yada bir Guiza değil. Ama üst düzey bir bitirici de değil yani.



    Ama bu Baros'un kötü olduğu anlamına gelmez! Baros'un en önemli özelliği rakip defansı 90 dakika boyunca hırpalamasıdır,oyalamasıdır,yormasıdır..Tak ım arkadaşlarıyla girdiği verkaçlardır,hızıdır,mücadelesidir..Ve modern futbolda,yani günümüz futbolunda bu tip forvetler kesinlikle daha başarılı olmaktadırlar..Zaten Milan Baros bu özelliklerinin yanı sıra üst düzeyde bitirici bir forvet de olsaydı,şu anda bu topic Barcelona,Real Madrid forumlarında olurdu..



    İşte bu özellikleri son vuruşlardaki eksikliğini büyük ölçüde örtüyor,saklıyor.Çünkü çok gol pozisyonuna giriyor,girdiklerinin %50'sini ( atıyorum,her maç değişir sonuçta.. ) kaçırsa da sonuçta Guiza değil bu adam,elbet 1-2 tanesini gole çeviriyor
  14. 30.08.2009, 00:28 Mesaj #2954
    Cevap: #15 Milan Baros



    Soykut ÇELİK, post: 512033 Nickli Üyeden Alıntı

    Baros bitirici falan değildir kendinizi kandırmayın.Baros'un bitirici olduğunu söyleyene kusura bakmayın bi tarafımla gülerim ben.Karşı karşıya ne pozisyonlar kaçırıyor görmüyor elde değil.Ha ne bileyim kaba tabirle bir kazma değil Baros,yada bir Guiza değil. Ama üst düzey bir bitirici de değil yani.



    Ama bu Baros'un kötü olduğu anlamına gelmez! Baros'un en önemli özelliği rakip defansı 90 dakika boyunca hırpalamasıdır,oyalamasıdır,yormasıdır..Tak ım arkadaşlarıyla girdiği verkaçlardır,hızıdır,mücadelesidir..Ve modern futbolda,yani günümüz futbolunda bu tip forvetler kesinlikle daha başarılı olmaktadırlar..Zaten Milan Baros bu özelliklerinin yanı sıra üst düzeyde bitirici bir forvet de olsaydı,şu anda bu topic Barcelona,Real Madrid forumlarında olurdu..



    İşte bu özellikleri son vuruşlardaki eksikliğini büyük ölçüde örtüyor,saklıyor.Çünkü çok gol pozisyonuna giriyor,girdiklerinin %50'sini ( atıyorum,her maç değişir sonuçta.. ) kaçırsa da sonuçta Guiza değil bu adam,elbet 1-2 tanesini gole çeviriyor





    Canına yetirme Soykut bence.

    Eleştiriceksen de takımın durumuna göre eleştir ki bu adam geçen senenin ve euro 2004'ün gol kralı.

    Ne yani ? Barça yada Real'de oynamıyor diye kötü mü ? O zaman Arda da kötü , Kewell'de kötü bu mudur o zaman ?

    Lütfen yani arkadaşlar daha sezonun başındayız , Baros golleri dizmeye basladıktan sonra çok merak ediyorum bakış açınız hala aynı mı kalacak ? Yoksa değişecek mi ?
  15. 30.08.2009, 00:32 Mesaj #2955
    Cevap: #15 Milan Baros



    Baros bir Eto`o degil arkadaşlar

    Bazen çok beklenti içine giriyoruz futbolcuların seviyesine göre beklenti içine girin. Barostanda Nondadanda çok memnunum ama 2side aman aman forvet degil bence ama bizim için yeterliler

Benzer Konular


Yukarı Git