1. 08.01.2009, 22:38 Mesaj #1096
    Cevap: #15 Milan Baros



    Emir Satriani, post: 62044 Nickli Üyeden Alıntı

    Targutay, taa Dublin'lerden iyi izleyemedin Baros'u heralde.. Çok güzel oynadı bugün.. O attığı gol tüm maça bedel zaten... Ayrıca Lincoln olmadan performansı falan düşmüyor, her maç yapabildiği herşeyi yapıyor, son derece kendine iyi bakan müthiş bir profesyonel...



    Banttan izler o zaman!
  2. 08.01.2009, 22:38 Mesaj #1097
    Cevap: #15 Milan Baros



    Emir Satriani, post: 62044 Nickli Üyeden Alıntı

    Targutay, taa Dublin'lerden iyi izleyemedin Baros'u heralde.. Çok güzel oynadı bugün.. O attığı gol tüm maça bedel zaten... Ayrıca Lincoln olmadan performansı falan düşmüyor, her maç yapabildiği herşeyi yapıyor, son derece kendine iyi bakan müthiş bir profesyonel...



    1 gol tüm maça bedel olamaz kalitesini herkes biliyor ancak Lincoln olmadan performansı yüzde elli düsüyor macada cok iyi baktım dev ekran
  3. 08.01.2009, 22:39 Mesaj #1098
    Cevap: #15 Milan Baros



    Sinan Arslan, post: 62048 Nickli Üyeden Alıntı

    Banttan izler o zaman!



    Yok izledim macı ama zevkli geçmedi Galatasaray gibi top oynamadık
  4. 08.01.2009, 22:40 Mesaj #1099
    Cevap: #15 Milan Baros



    Targutay Sabancı, post: 62049 Nickli Üyeden Alıntı

    1 gol tüm maça bedel olamaz kalitesini herkes biliyor ancak Lincoln olmadan performansı yüzde elli düsüyor macada cok iyi baktım dev ekran



    Abi bence düşmüyor performansı, kim olursa sahada, Baros yapabileceği herşeyi yapıyor, takım ne düzeyde oynuyorsa Baros yapabileceği herşeyi yapıyor, Lincoln oldummu zaten tüm takım çok pozisyon buluyor o ayrı ama, Baros bireysel olarak, fizikman müthiş bir oyuncu, bitirici vuruşları top kontrolü çok iyi... Altay zaten 80 dakika defans yaptı yani, yine kurtardı maçı adam... Ben her halini çok beğeniyorum çok büyük usta...
  5. 08.01.2009, 22:41 Mesaj #1100
    Cevap: #15 Milan Baros



    Bence güzel bir maç seyrettim ve çokta zevk aldım. İlk yarıdaki pozisyonlardan birini atabilseydik maç son dakikalara kadar uzamazdı.
  6. 08.01.2009, 22:42 Mesaj #1101
    Cevap: #15 Milan Baros



    Emir Satriani, post: 62061 Nickli Üyeden Alıntı

    Abi bence düşmüyor performansı, kim olursa sahada, Baros yapabileceği herşeyi yapıyor, takım ne düzeyde oynuyorsa Baros yapabileceği herşeyi yapıyor, Lincoln oldummu zaten tüm takım çok pozisyon buluyor o ayrı ama, Baros bireysel olarak, fizikman müthiş bir oyuncu, bitirici vuruşları top kontrolü çok iyi... Altay zaten 80 dakika defans yaptı yani, yine kurtardı maçı adam... Ben her halini çok beğeniyorum çok büyük usta...



    Altına imzamı atarım herşeyden önemlisi Baros maçlara profesyonel gözle bakıyor rakip ayırdetmek yok o hedefi yok etmek için kurulan bir C4...!!!
  7. 08.01.2009, 22:44 Mesaj #1102
    Cevap: #15 Milan Baros



    Lincoln olmayınca biraz performansı düşüyor kesin ama bence iyi denebilecek şekilde oynadı.Penaltıyı atsaydı fena olmazdı ama attığı gol çok güzel.Onun yerine Ümit falan olsaydı asla ayakta kalıp pozisyonu devam ettirmezdi.Sonuçta yine ve yine boş geçmedi
  8. 08.01.2009, 22:45 Mesaj #1103
    Cevap: #15 Milan Baros



    bence lincolnle beraber yakaladığı uyumu ümitle yakalayamadığı için kötü görünebilir ama değil ayrıca fizik olarak kendini geliştirmiş bunu 89da attığı golde rahatça görmek mümkün
  9. 08.01.2009, 22:46 Mesaj #1104
    Cevap: #15 Milan Baros



    melihcoskun, post: 62074 Nickli Üyeden Alıntı

    bence lincolnle beraber yakaladığı uyumu ümitle yakalayamadığı için kötü görünebilir ama değil ayrıca fizik olarak kendini geliştirmiş bunu 89da attığı golde rahatça görmek mümkün



    Ümit öyle bir durumda ki Eto'o yu koy yanına Eto'o katil olur o kadar kafası başka yerlerde...!!!
  10. 08.01.2009, 22:56 Mesaj #1105
    Cevap: #15 Milan Baros



    Sinan Arslan, post: 62079 Nickli Üyeden Alıntı

    Ümit öyle bir durumda ki Eto'o yu koy yanına Eto'o katil olur o kadar kafası başka yerlerde...!!!



    yok o kdr değil eto baktı olmuyo gider kendi atar glir
  11. 08.01.2009, 22:59 Mesaj #1106
    Cevap: #15 Milan Baros



    Lincoln olmayınca performansı düşüyoru ben anlayamadım,



    Degil Baros en iyi forveti koy arkasında Lincoln olunca farklı oynar Ayhan olunca farklı oynar :rolleyes:
  12. 08.01.2009, 23:04 Mesaj #1107
  13. 08.01.2009, 23:16 Mesaj #1108
    Cevap: #15 Milan Baros



    Ertuğrul Yılmaz, post: 62127 Nickli Üyeden Alıntı

    kaçırdığı penaltı nazarlığı olsun Baros'un



    Aynen renkdaş!
  14. 08.01.2009, 23:25 Mesaj #1109
  15. 08.01.2009, 23:32 Mesaj #1110
    Cevap: #15 Milan Baros



    En cok sansızlıgını kırdıgına sevindim ümit barosuda kendine benzetiyodu ALLAH KORUDU!

Benzer Konular


Yukarı Git