1. 13.02.2011, 00:10 Mesaj #2611
  2. 13.02.2011, 00:11 Mesaj #2612
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    SERGEN ZEREN, post: 2175536 Nickli Üyeden Alıntı

    4.dkda yedik golü ya onun öncesinde çok depar attı harbi. neil,servet resmen izledi pozisyonu. hakan balta çok iyi ayağa pas yapıyo .bence ortasahada oynamalı. çok etkili olur !hayalet gibi dolansada olur !kahraman hakan balta !



    4 dakika boyunca sol tarafı müthiş kullandı. Bale Bale diye bağırıyorsunuz, Balta'nın yaptıklarını göremeyecek kadar körsünüz.
  3. 13.02.2011, 00:11 Mesaj #2613
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    BBC'de Arsene Wenger açıklama yaptı maçtan sonra "Hakan Balta PSP gibi" diye.Bize laf düşmez.
  4. 13.02.2011, 00:12 Mesaj #2614
    SERGEN ZEREN
    Misafir
    • SERGEN ZEREN
    • Misafir
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Okan Çelik, post: 2175546 Nickli Üyeden Alıntı

    4 dakika boyunca sol tarafı müthiş kullandı. Bale Bale diye bağırıyorsunuz, Balta'nın yaptıklarını göremeyecek kadar körsünüz.

    haklısın !
  5. 13.02.2011, 00:13 Mesaj #2615
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hayri F. Cund, post: 2175537 Nickli Üyeden Alıntı

    Anlayamadim kardes... Aciklarmisin?



    Ya konuşmucam dedim o cevaptan sonra, ama şunu anlamalısınız maçı düzgün izlemediğiniz belli. yediğimiz golde culio nerde demişsin bi kaç arkadaşta neill nerde sabri nerde demiş, beyler top 30 40 metre havadan uzun pasla geliyor ve unutmayın top futbolculardan daha hızlıdır her zaman golüde 4.dk da yedik en net pozisyonları culio ile yakaladık. culio golü yerken nerdeydi diyenler hakan balta 1 senedir nerde diyebilirim..
  6. 13.02.2011, 00:14 Mesaj #2616
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Futbol hala izleniyorsa o da bu adamın sayesindedir.







  7. 13.02.2011, 00:15 Mesaj #2617
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    furkanerdem, post: 2175567 Nickli Üyeden Alıntı

    Ya konuşmucam dedim o cevaptan sonra, ama şunu anlamalısınız maçı düzgün izlemediğiniz belli. yediğimiz golde culio nerde demişsin bi kaç arkadaşta neill nerde sabri nerde demiş, beyler top 30 40 metre havadan uzun pasla geliyor ve unutmayın top futbolculardan daha hızlıdır her zaman golüde 4.dk da yedik en net pozisyonları culio ile yakaladık. culio golü yerken nerdeydi diyenler hakan balta 1 senedir nerde diyebilirim..



    ya arkadaş niye ciddiye alıyorsun. sence bu hakanın savunulacak yanı var mıydı ? espri döndü makara başlığında onlarda burada devam ettirdi. bırak tartışmayı lütfen
  8. 13.02.2011, 00:15 Mesaj #2618
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    furkanerdem, post: 2175567 Nickli Üyeden Alıntı

    Ya konuşmucam dedim o cevaptan sonra, ama şunu anlamalısınız maçı düzgün izlemediğiniz belli. yediğimiz golde culio nerde demişsin bi kaç arkadaşta neill nerde sabri nerde demiş, beyler top 30 40 metre havadan uzun pasla geliyor ve unutmayın top futbolculardan daha hızlıdır her zaman golüde 4.dk da yedik en net pozisyonları culio ile yakaladık. culio golü yerken nerdeydi diyenler hakan balta 1 senedir nerde diyebilirim..









    Iyi guldum kardes.





    HA PARDON



    Saka degil miydi? O zaman meshur bir soz var onu soyleyeyim: Sakaysa komik degil ama saka degilse trajikomik.
  9. 13.02.2011, 00:16 Mesaj #2619
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Ashley Cole 'un ABD tatili haberinde yorum yapmış ve övmüştü İngiliz 'in biri sizin beğenmediğiniz Hakan 'ı. O linki bulabilir miyiz beyler?
  10. 13.02.2011, 00:16 Mesaj #2620
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    furkanerdem, post: 2175567 Nickli Üyeden Alıntı

    Ya konuşmucam dedim o cevaptan sonra, ama şunu anlamalısınız maçı düzgün izlemediğiniz belli. yediğimiz golde culio nerde demişsin bi kaç arkadaşta neill nerde sabri nerde demiş, beyler top 30 40 metre havadan uzun pasla geliyor ve unutmayın top futbolculardan daha hızlıdır her zaman golüde 4.dk da yedik en net pozisyonları culio ile yakaladık. culio golü yerken nerdeydi diyenler hakan balta 1 senedir nerde diyebilirim..

    Culio nun çok net hatası var orda bence sen iyi izleyememişsin renktaş.Stancu ya hiç girmiyorum bile,GS de oynayacak kapasitede değil.
  11. 13.02.2011, 00:18 Mesaj #2621
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hayri F. Cund, post: 2175581 Nickli Üyeden Alıntı





    Iyi guldum kardes.





    HA PARDON



    Saka degil miydi? O zaman meshur bir soz var onu soyleyeyim: Sakaysa komik degil ama saka degilse trajikomik.



    İyi gülmeye devam ozaman Telegolü açın.



    Gökmen Özdenak: Bolu Tüneli gibi açmış bacağını gol yer tabi



    Ziya Şengül: Zatapa diye kaleci almışlar



    Gökmen: Karçemezkes
  12. 13.02.2011, 00:19 Mesaj #2622
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    furkanerdem, post: 2175601 Nickli Üyeden Alıntı

    İyi gülmeye devam ozaman Telegolü açın.



    Gökmen Özdenak: Bolu Tüneli gibi açmış bacağını gol yer tabi



    Ziya Şengül: Zatapa diye kaleci almışlar



    Gökmen: Karçemezkes



    Gökmen kim ya...



    Zapata'ya laf söylüyor. Hakan Balta'ya laf söylüyor. Culio gibi adama hiç laf söyleyen yok. Tam olarak 22 pas hatası yapmış. Balta bu maçta bir tane pas hatası yapmadı farkındaysan...
  13. 13.02.2011, 00:19 Mesaj #2623
  14. 13.02.2011, 00:21 Mesaj #2624
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Adem ANDİÇ, post: 2175610 Nickli Üyeden Alıntı

    Gökmen kim ya...



    Zapata'ya laf söylüyor. Hakan Balta'ya laf söylüyor. Culio gibi adama hiç laf söyleyen yok. Tam olarak 22 pas hatası yapmış. Balta bu maçta bir tane pas hatası yapmadı farkındaysan...

    Böyle adamları çıkarıp birde yorumcu yapıyorlar Culio yu 1 Allah ın kulu eleştirmedi,koşmaktan başka iş yaptığı yok.Yazık günah bu adama verilen 400 bin eurolar.
  15. 13.02.2011, 00:21 Mesaj #2625
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Maçın istatistiklerine baktım. En isabetli pas atan ve en çok dripling yapan futbolcumuzmuş.

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4108
    Son Mesaj : 30.11.2016, 20:30
  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1034
    Son Mesaj : 23.11.2016, 20:38

Yukarı Git