1. 13.02.2011, 15:31 Mesaj #2686
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Emre Okan, post: 2177022 Nickli Üyeden Alıntı

    Solbek için yavaş ancak stoper oynar.



    Ceset gibi adam yanından geçen adamı tutmaktan aciz zaten ofansa verdiği katkı 0 çalım atmaz şut çekmez
  2. 13.02.2011, 16:23 Mesaj #2687
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Ooooooooooooooooooo.. Kadir Baltaaa oleeeeeeeeeeeeyyy.. Kadir Balta oley, Kadir Balta oley, Kadir Baltaaa oleeeeeyyy..
  3. 13.02.2011, 16:24 Mesaj #2688
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Artık rakip takımların Galatasaray'a karşı tek hücum organizasyonu var.

    Bütün iyi hücum oyuncularını Hakan Balta'nın kanadına koymak.
  4. 13.02.2011, 16:28 Mesaj #2689
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Emre Okan, post: 2177022 Nickli Üyeden Alıntı

    Solbek için yavaş ancak stoper oynar.



    Bence en fazla, kolbastı oynar.
  5. 13.02.2011, 16:30 Mesaj #2690
  6. 13.02.2011, 17:36 Mesaj #2691
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    hayri f. Cund, post: 2175346 Nickli Üyeden Alıntı

    hatasiz oynadi. Bircok pozisyonda culio'nun acigini kapatmaya calisti. Oyun zekasi ve savunma bilgisi cok iyi. Bunu goremeyenlerle tartismam bile.



    sen kafami yapiyon ya. Yada kafa yaptiginimi saniyon...
  7. 13.02.2011, 17:39 Mesaj #2692
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    salih yilmaz, post: 2175388 Nickli Üyeden Alıntı



    ulan bu herİf yemİn edİyorum kosamiyo. Şaka gİbİ ya. Kastenmİ yapiyo bu herİf. Bİrde servet kendİnden kisa adama nasil kafa vurdurur oda ayri bİ tez konusu..
  8. 13.02.2011, 17:40 Mesaj #2693
    SERGEN ZEREN
    Misafir
    • SERGEN ZEREN
    • Misafir
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Baris Goktas, post: 2177386 Nickli Üyeden Alıntı

    ulan bu herİf yemİn edİyorum kosamiyo. Şaka gİbİ ya. Kastenmİ yapiyo bu herİf. Bİrde servet kendİnden kisa adama nasil kafa vurdurur oda ayri bİ tez konusu..



    bide beşiktaşlı bu balta !gelde sinir olma !
  9. 13.02.2011, 17:42 Mesaj #2694
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    okan Çelik, post: 2175408 Nickli Üyeden Alıntı

    golü onun yüzünden yediğimizi söylüyor bazı futbol cahilleri. Oysa ki culio, neill ve cana'da tamamen hata. Cidden bunu göremeyecek kadar kör müsünüz?



    gÜldÜm sÖzlerİne bak pozİsyona hata servetle 2 sİnde. Hakan balta kosamiyo bİle. Yada bosvermİŞ bu herİf. Gs dan derhal kovulacak adami bİrde tutmaniz yokmu komİk olmayin..
  10. 13.02.2011, 17:43 Mesaj #2695
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    sergen zeren, post: 2177390 Nickli Üyeden Alıntı

    bide beşiktaşlı bu balta !gelde sinir olma !



    takimi birak futbolcu degİl bu herİf. BİtmİŞ tÜkenmİŞ sifiri tÜketmİŞ bu adam. Servet balta zapata 3lÜsÜ gÜzel gol yedİrttİler dÜn saolsunlar..
  11. 13.02.2011, 17:54 Mesaj #2696
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Baris Goktas, post: 2177395 Nickli Üyeden Alıntı

    gÜldÜm sÖzlerİne bak pozİsyona hata servetle 2 sİnde. Hakan balta kosamiyo bİle. Yada bosvermİŞ bu herİf. Gs dan derhal kovulacak adami bİrde tutmaniz yokmu komİk olmayin..



    ahh ahh. Hayri Reise havale ediyorum seni.
  12. 13.02.2011, 17:54 Mesaj #2697
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    ŞÖyle bİ baktimda herkes cildirmiŞ HERKESİN AKLINI ALDI BU HAKAN BALTA. BU NASIL Bİ EZİYETTİR YARABBİM. SERVET BALTA ZAPATA 3LÜSÜ GÜZEL GOL YEDİRTTİLER HELAL OLSUN...
  13. 13.02.2011, 17:55 Mesaj #2698
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    okan Çelik, post: 2177424 Nickli Üyeden Alıntı

    ahh ahh. Hayri reise havale ediyorum seni. :d



    hakan balta yeterİnce kafa buluyo hayrİye gerek yok
  14. 13.02.2011, 18:34 Mesaj #2699
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Yediğimiz golde Hakan Balta'nın hatası yok, Culio veya Stancu'nun gelip kademeye girmesi gerekirdi. Hakan Balta tutması gereken adamını ofsayta düşürüyor, arkadan gelen adam golü atıyor.
  15. 13.02.2011, 18:56 Mesaj #2700

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4108
    Son Mesaj : 30.11.2016, 20:30
  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1034
    Son Mesaj : 23.11.2016, 20:38

Yukarı Git