1. 12.12.2011, 02:31 Mesaj #4141
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hakan Balta'nın tek eksigi suratlenip orta yapmama durumu.. Bunu yapsa 4x4'luk sol bek.. Transfer falan istemem hatta o bolgeye. Duzeltti kendini, aferin.
  2. 12.12.2011, 02:36 Mesaj #4142
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    adam bildiğin stoper. adam geçirmiyor ve ruhsuz. ruhsuz dediysek baskıdan felan etkilenmiyor, sinirlenmiyor...



    fazlasını beklemiyoruz en kötü günü böyle olsun geçen sene neydi öyle mazallah...
  3. 12.12.2011, 02:42 Mesaj #4143
  4. 12.12.2011, 02:43 Mesaj #4144
  5. 12.12.2011, 03:17 Mesaj #4145
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    çok toparladı ama yine vasat durumda .



    Galatasaray gibi bir takımın beki Eboue gibi olmalı .



    1-)Savunmayı zaten yapacak , bu ilk görevi .



    2-)Artı olarak hücuma da çıkacak skora katkı verecek .



    Bizimki geçen sene savunma da yapamıyordu , bu sene savunma yapıyor , bu yüzden toparlandı diyoruz ama hücumda yine yok .



    Galatasaray'ın beki değil .
  6. 12.12.2011, 03:22 Mesaj #4146
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    bu haliyle bu takımın ideal oyuncusu olabilir

    çünkü yabancı hakkımız sınırlı

    defans yapsın yeter

    zaten hücuma destek veriyo zaman zaman

    bu yaştan sonra orta yapmayı öğrenecek değil

    zaten öğrenmesine gerek de yok

    sadece gitsin ileri rakibin işini zorlaştırsın

    orada hücumcu sol kanatla paslaşsın yeterli

    ama önüne keita gibi tam bir hücum kanat oyuncusu koymak lazım

    o hücum yapsın bu defans paylaşsınlar
  7. 12.12.2011, 03:33 Mesaj #4147
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Selim Birlik, post: 3689620 Nickli Üyeden Alıntı

    bu haliyle bu takımın ideal oyuncusu olabilir

    çünkü yabancı hakkımız sınırlı

    defans yapsın yeter

    zaten hücuma destek veriyo zaman zaman

    bu yaştan sonra orta yapmayı öğrenecek değil

    zaten öğrenmesine gerek de yok

    sadece gitsin ileri rakibin işini zorlaştırsın

    orada hücumcu sol kanatla paslaşsın yeterli

    ama önüne keita gibi tam bir hücum kanat oyuncusu koymak lazım

    o hücum yapsın bu defans paylaşsınlar

    ya söylediklerin mantıklı da bana gına geldi artık ya bu aza kanaat etme durumundan .



    tamam yabancı kontenjanı elimizi kolumuzu bağlıyor ama biz Galatasaray'ız abi ya . Yıllardır sağ bekte Sabri , sol bekte Hakan , stoperde Servet'e "mevkilerinin en iyi Türk oyuncuları" gözüyle bakmamız yüzünden nice yara aldık .



    Bak abi Sabri sağ bek falan değilmiş . Futbolun ADAM gibi oynandığı İng.'den Eboue gibi SAĞ BEK alıyorsun , sonra 2 gündür Yobo ile t..k geçiyorsun . O pozisyonda Sabri olsaydı görürdüm ben t...ğı .



    Stopere altyapından taş gibi S.KAYA'yı çıkarıyorsun , Serveti merveti gömüyor , GS 7 maçta 2 gol yiyor sadece .



    Aynı şey Balta için de geçerli . Ben GS isem aza kanaat etmem . GS takımının beki hücumcudur ! Biz 'Ellan Road'larda Leeds'lere ; H.Ünsallarla kafa tuttuk .



    GS takımının sol bek oyuncu tarzı bellidir .HÜCUMCUDUR!



    4 senedir Balta bunu oynayamıyorsa , başka yerli denersin , altyapıdan denersin , olmadı bir daha denersin ...



    Yazdıklarım sana değil afedersin de ; "Servet en iyi Türk stoper" argümanı tarihe gömüldü şimdi bir de "H.Balta savunma yapsın yeter" çıktı başımıza .



    hayır efendim yetmez . hücum da yapacak . Burası GS! Manisaspor değil .
  8. 12.12.2011, 03:41 Mesaj #4148
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    bu sene eyvallah ama gelecek sene savunmada alternatif olarak kalmalı



    yerine ya genç bi yerli alınmalı ya da eboue nin sol ayaklı zenci kesiminden
  9. 12.12.2011, 12:09 Mesaj #4149
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Oraya transfer buraya transfer olmazki. Elinde en iyi yerli sol bek var. Oraya da mı yabancı alcaz. Sonra yabancı kontenjanı yüzünden yine Kazım oynayacak. Kontenjanı sağ önde kullanalım.
  10. 12.12.2011, 12:10 Mesaj #4150
  11. 12.12.2011, 19:02 Mesaj #4151
  12. 12.12.2011, 19:05 Mesaj #4152
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hakan'dan asla ekstra bıseyler beklememek lazım en cok elestırıldıgı gunlerde bıle arkasında durarak cok laf yedım, şimdiyse yıne soyluyorum takım nasıl gıdıyorsa ayak uyduruyor, iyi bir kadro oyuncusu, ondan daha iyi yerli yok kimse su bu demesın gelsın oynasın gorelım, yabancı transferi yapılmadıgı surece Hakan banko oynar.
  13. 12.12.2011, 19:07 Mesaj #4153
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hakan'ın performansı arttı.Tabi benim tercihim daha atik , hızlı bir bek ama yinede oynadığı oyun kötü değil şu anda hatada yapmıyor.Böyle devam et.
  14. 12.12.2011, 19:11 Mesaj #4154
  15. 12.12.2011, 21:20 Mesaj #4155

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4108
    Son Mesaj : 30.11.2016, 20:30
  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1034
    Son Mesaj : 23.11.2016, 20:38

Yukarı Git