1. 05.02.2012, 00:52 Mesaj #4456
  2. 05.02.2012, 00:53 Mesaj #4457
  3. 05.02.2012, 00:54 Mesaj #4458
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Salman Arslan, post: 4022786 Nickli Üyeden Alıntı

    ya beyler o topa dokunuyor mu hakan?



    dokunuyor. Hemde baya bi risk alarak. Surat ifadesi yetiyo zaten. Naptım lan ben diyo resmen. Ama geri koşup topu o şekilde çıkarması heleki hakan için mucizeviydi
  4. 05.02.2012, 00:56 Mesaj #4459
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Şapkaya tavşanı kendi koymuş olabilir, ama aynı şapkadan tavşanı müthiş çıkarttı.
  5. 05.02.2012, 01:15 Mesaj #4460
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Ahmet Kaydan, post: 4022816 Nickli Üyeden Alıntı





    Bu pozisyona benziyor biraz..



    ben bir benzerlik görmedim renktaş
  6. 05.02.2012, 01:43 Mesaj #4461
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Ahmet Kaydan, post: 4022816 Nickli Üyeden Alıntı





    Bu pozisyona benziyor biraz..

    alakasi bile yok.



    Hakanin kurtardigi top bence yilin kurtarisidir. iceri atmasinin yüzdesi cok cok daha büyüktü o suratla , yüzde 1 ihtimal disari atabilirdi onuda basardi, tebrik edrim.
  7. 05.02.2012, 01:46 Mesaj #4462
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Hakan Dalkiran, post: 4023178 Nickli Üyeden Alıntı

    alakasi bile yok.



    Hakanin kurtardigi top bence yilin kurtarisidir. iceri atmasinin yüzdesi cok cok daha büyüktü o suratla , yüzde 1 ihtimal disari atabilirdi onuda basardi, tebrik edrim.



    oradan disari vuracak iki futbolcu var, biri hakan Balta digeri Guiza
  8. 05.02.2012, 01:46 Mesaj #4463
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Leyla Nur, post: 4022706 Nickli Üyeden Alıntı

    Maç boyunca yaptığı en olumlu hareket çizgiden topu çıkarmasıydı.



    Futbol hayatının en olumlu hareketi bence.
  9. 05.02.2012, 01:48 Mesaj #4464
    Cevap: #22 Hakan Balta



    aklıma gelmişken, "balta büyük bi hata yaptı yeaeaea" diyen tipler için tek cümle. BALTA NEDEN ORADA LAN? NEREDE STOPERLER?
  10. 05.02.2012, 01:51 Mesaj #4465
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Iyidi bugun, ben begendim açikçasi, ins'Allah formu yine yukselise geçer yada en azindaa bugun kadar olsun yeter bu sene için
  11. 05.02.2012, 01:56 Mesaj #4466
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Bu kadar onemli bir hata ile bu kadar onemli bir mudaheleyi ayni pozisyon icerisinde bir sen yapardin zaten H.Balta. Tebrikler.
  12. 05.02.2012, 01:58 Mesaj #4467
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Sertaç Murat Kılıç, post: 4023215 Nickli Üyeden Alıntı

    aklıma gelmişken, "balta büyük bi hata yaptı yeaeaea" diyen tipler için tek cümle. BALTA NEDEN ORADA LAN? NEREDE STOPERLER?



    hakkaten ha nasil posyon bu semih forvette falan
  13. 05.02.2012, 01:59 Mesaj #4468
  14. 05.02.2012, 04:02 Mesaj #4469
    Cevap: #22 Hakan Balta



    ben begendim kendisini.sonuçta antep gibi zor bir deplasmanda sürekli bindiren bir bek göremezdik.
  15. 05.02.2012, 04:05 Mesaj #4470
    Cevap: #22 Hakan Balta



    İsmail Aysal, post: 4023822 Nickli Üyeden Alıntı

    ben begendim kendisini.sonuçta antep gibi zor bir deplasmanda sürekli bindiren bir bek göremezdik.



    aga zaten bize bindirdi.

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4108
    Son Mesaj : 30.11.2016, 20:30
  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1034
    Son Mesaj : 23.11.2016, 20:38

Yukarı Git