1. 06.03.2012, 09:30 Mesaj #4651
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Hakan iyidir. Eskiden sanki 3. lig topçusuymuş gibi yorum yapanlar abarttıklarının farkındadır umarım.
  2. 06.03.2012, 10:40 Mesaj #4652
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Rıza DEMİR, post: 4136758 Nickli Üyeden Alıntı

    Hakan iyidir. Eskiden sanki 3. lig topçusuymuş gibi yorum yapanlar abarttıklarının farkındadır umarım.



    toparlayacağına inanıyodum.Güvenlerimizi boza çıkarmadı.
  3. 06.03.2012, 10:41 Mesaj #4653
    Cevap: #22 Hakan Balta



    karsisinda kim oynadi soyleyen olacak mi acaba



    ya da oyundan cikip yerine gecen butun mac sag kanatta sol kanatta didinen bitkin rieranin daha iyi oynadigina



    bunlari soyleyin plhs
  4. 06.03.2012, 10:56 Mesaj #4654
  5. 06.03.2012, 12:10 Mesaj #4655
  6. 06.03.2012, 13:45 Mesaj #4656
  7. 06.03.2012, 13:52 Mesaj #4657
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Vasat oynuyor. Ne takima zarar veriyor ne de katki, öyle sahada takiliyor sadece. Sezon sonuna kadar böyle idare ederiz ama sonra cidden iyi bir sol bek bulmak sart.
  8. 06.03.2012, 14:10 Mesaj #4658
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Bence son 3-4 aydaki en iyi oyununu oynadı. Yine de Şampiyonlar Ligi için yeterli değil..



    Taiwo gibi hareketli bir bek olması ileri geri gidip gelmesi gerek. Avrupa futbolunda bekler çok önemli. Hüsrana uğrarız sadece sol kanat yüzünden. Ayrıca açıklarda Riera ve Aydın ile yürümez.
  9. 06.03.2012, 17:08 Mesaj #4659
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Necati Şen, post: 4137176 Nickli Üyeden Alıntı

    Vasat oynuyor. Ne takima zarar veriyor ne de katki, öyle sahada takiliyor sadece. Sezon sonuna kadar böyle idare ederiz ama sonra cidden iyi bir sol bek bulmak sart.



    aynen.ya boş bi adama pas atıyor yada taç kullanıyor.başka ekstra bişe yok.
  10. 06.03.2012, 17:49 Mesaj #4660
  11. 06.03.2012, 18:23 Mesaj #4661
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Hakan görev adamidir extra birsey beklemek haksizlik olur.

    Bu sene güzel gidiyor aynen devam.
  12. 06.03.2012, 18:52 Mesaj #4662
    Cevap: #22 Hakan Balta



    ciddi birseyi yoktur umarim , Hakan artik savunmada gayet iyi oynuyor hic siritmiyor hatasiz oynadi dün hatta ilk yari 1-0 yapana kadar hucumda baya göründü , bir ara sadece soldan geliyorduk. 1-0 attik Hakan geriye yaslandi
  13. 06.03.2012, 18:54 Mesaj #4663
    Cevap: #22 Hakan Balta



    hakan bu sene fena degil



    gözümde asla bir bek oyuncusu degil, ben ona 3. stoper gibi bakiyorum.



    ofansta yoksun, bari defansta is yap derdim gecen sene.



    bu sene iste bunu yapiyor, bu yuzden sikinti yok.



    bu sene hatta ofansta da birseyler yapmay calisiyor aslinda ama iste ..
  14. 06.03.2012, 19:14 Mesaj #4664
  15. 06.03.2012, 19:19 Mesaj #4665
    Cevap: #22 Hakan Balta



    Hurşut sağda oynuyor olm. Yani Fener maçında gördüğüm kadarıyla...

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1055
    Son Mesaj : 05.12.2016, 10:08
  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4115
    Son Mesaj : 05.12.2016, 09:51

Yukarı Git