1. 06.04.2010, 18:10 Mesaj #946
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hücumcu bek diye bas bas bağırıyoruz Allah aşkına ya?



    Bu kadar defansif bir ortasaha varken bari defans beklerimiz hücumcu olsaydı.Hakan Balta dün ne defansif ne ofansif anlamda 0 katkı yaptı hatta takıma zarar verdi.



    Mehmet Yıldız gibi ağır bir oyuncu bile Hakan'ın yanında Martins gibi gözüktü gözüme.Bir defans oyuncusu bu kadar ağır olmamalı.
  2. 06.04.2010, 18:11 Mesaj #947
  3. 06.04.2010, 18:15 Mesaj #948
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Uzun süredir oynamıyordu. Fena değildi. İsabetli oynadı genelde. Ama arkasına çok adam kaçırdı. Eski gücü yok.
  4. 06.04.2010, 18:20 Mesaj #949
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Batuhan Turan, post: 1056461 Nickli Üyeden Alıntı

    yahu ne oldu caner oynarken dört gözle bekliyordunuz adamı..

    ben demedimmi size caneri ararsınız diye..



    ben hep caner oynasın die k.çımı yırtıyorum,gerçi cezalıydı bu hafta ayrı o
  5. 06.04.2010, 20:03 Mesaj #950
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Ahmet Özgün Güven, post: 1056487 Nickli Üyeden Alıntı

    Uzun süredir oynamıyordu. Fena değildi. İsabetli oynadı genelde. Ama arkasına çok adam kaçırdı. Eski gücü yok.



    Anladın sen onu
  6. 06.04.2010, 20:25 Mesaj #951
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Takım kötü oynadığında ve kötü sonuçlar aldığında 1-2 oyuncu dışındaki tüm oyuncuların eleştirilmeye başlanması asıl sorunun ne olduğunu çok iyi açıklıyor aslında. Hakan Balta takım kötüyken yükselecek ya da iyi performans sergileyecek bir oyuncu değildir. Zaten birçok oyuncu bu yapıdadır. Takım kötü performans gösterdiğinde performansları düşer. Takım toparlanamaya başladığında, iyi oynadığında onlarda takıma ayak uydurur. Elbette bunun istisnaları yok değil ama durum genel haliyle böyledir. Mesela Sivasspor maçının ilk yarısında Hakan Balta'nın yaptığı bindirmeleri gözden kaçırmamak lazım. Önünde o bölgede maksimum verim alınabilecek bir oyuncu olmamasına rağmen iyi işler yaptıklarını görmek gerek. Buna Barış'ı da örnek gösterebiliriz. Pas yeteneğinin dahi kötü olduğunu söylediğimiz oyuncu, takım iyiyken savunma arkasına sarkıp sol ayağının dışıyla topu yan ağlara bırakabiliyor, ama ne zaman takım geriye çekilip futbol denemeyecek bir oyun oynamaya çalışırsa bu oyuncuların performansı tamamen değişiyor. Sonrada yaptıkları ortada zaten. Bu yüzden oyuncuları bireysel olarak değerlendirirken takımın genel durumunu göz önünde bulundurmak fayda sağlayacaktır.
  7. 07.04.2010, 00:20 Mesaj #952
  8. 07.04.2010, 01:25 Mesaj #953
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    sezon başından beri naptı ki, sakat döndükten sonra bişey yapsın. fazla ağır. stoper daha iyi oynuyo adam zaten.
  9. 07.04.2010, 19:40 Mesaj #954
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Semih Yüksel, post: 1056779 Nickli Üyeden Alıntı

    Anladın sen onu

    Şimdi enteresan bir tablo oluştu. Normalde ne derdik? Hakan'ın defansı iyi. Caner'in de topla ilişkisi ve hücumu. Ama son maçlardaki Caner'in top ayağındayken Servetten bir farkı yok. Servet hepsini taca atıyor. Caner de rakibe. Topla alakasını beğenmediğimiz (Caner'e göre) Hakan Balta ise çok daha isabetli oynuyor. Ve sakin. Ama defansif zaaf yaratıyor bu kez de. Aynı şekilde Caner agresifliğiyle Hakan'ın bu kötü defansif performansının önüne geçiyor. Maalesef Sabri-Uğur da olduğu gibi "Hangisi daha iyi?" tartışmasından çok "Hangisi daha az kötü" yü tartışabiliriz ancak.
  10. 11.04.2010, 21:05 Mesaj #955
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    bugün neille defansta çok uyumlu göründü bence sene sonuna kadar neill ve hakan stoper olmalı.
  11. 11.04.2010, 21:25 Mesaj #956
  12. 11.04.2010, 21:26 Mesaj #957
  13. 11.04.2010, 22:00 Mesaj #958
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    bazi arkadaslarimiz cok iyi stoper falan demisler fakat bu maci olcu almayalim, ondan sonra baslariz ne isi var bu adamin stoperde falan demelere
  14. 11.04.2010, 22:03 Mesaj #959
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Tunc Cumali, post: 1072013 Nickli Üyeden Alıntı

    bazi arkadaslarimiz cok iyi stoper falan demisler fakat bu maci olcu almayalim, ondan sonra baslariz ne isi var bu adamin stoperde falan demelere



    hocam inanki servet ve emre güngörden daha fazla güven veriyor bence.
  15. 11.04.2010, 22:06 Mesaj #960
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Kesinlikle Hakan Balta teknik açıdan süper uyumlu Neill ile. Defans bloğunda orta saha arasında bu yüzden çok daha rahat ayağa pas yaptık, telaş yok panik yok. 2. golde Keitaya attığı topta güzeldi.

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1055
    Son Mesaj : Dün, 10:08
  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4115
    Son Mesaj : Dün, 09:51

Yukarı Git