1. 20.08.2010, 19:45 Mesaj #1141
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Yunus Can, post: 1552483 Nickli Üyeden Alıntı

    mesela 2.golde aykut çıkabilir deniliyorda orda hatalı olan oyuncu hakan balta,göğsünü tutturamadı herif önünden geçen topa müdahele edemedi,aykut un hatalı çıktığı bi pozisyon daha var,çıktı sonra geri gitti vazgeçti,o pozisyonda adamını kaçıran yine hakan,aykut u korumuyorum yanlış anlaşılmasında,hakan için defansif olarak fena değil diyorduk zaten onu da yitirmiş gibi,ofansif olarak zaten 0,gerçi suçu yine yönetime atcam geçen seneden belliydi,düşüşü geçen sene başladı,o kadar kötü bi canerin bile hakan a tercih edilmesi iyi bi örnektir bence,çağlar dan da çok ümitli değilim ama bakalım



    Maçtaydım. Net söylüyorum sana en az 5-6 pozisyonda daha rakibi kaçırdı. Fark bile olabilirdi Hakan sayesinde.
  2. 20.08.2010, 19:56 Mesaj #1142
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    I know this game serhat senin yorumlarini bekliyoruz bu konuda
  3. 20.08.2010, 23:29 Mesaj #1143
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Bu gidişle Çağlar Birinci formayı çok rahat bir şekilde elinden alacak. Bu arada araştırın maçtan önce çarşı pazar geziyormuş Ataköy'de.
  4. 20.08.2010, 23:30 Mesaj #1144
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Gerçek IŞIK, post: 1553299 Nickli Üyeden Alıntı

    Bu gidişle Çağlar Birinci formayı çok rahat bir şekilde elinden alacak. Bu arada araştırın maçtan önce çarşı pazar geziyormuş Ataköy'de.

    Gordum onu; gercekten yazik.
  5. 21.08.2010, 09:22 Mesaj #1145
  6. 21.08.2010, 17:06 Mesaj #1146
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Türkiyenin en iyi solbeki falan değil



    en formda olduğu zamanlarda bile stoperden devşirme olduğu için hücuma katılamayan katılsada orta yapamayan top kaptıran bir bekti
  7. 21.08.2010, 17:16 Mesaj #1147
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Yunus Can, post: 1552483 Nickli Üyeden Alıntı

    mesela 2.golde aykut çıkabilir deniliyorda orda hatalı olan oyuncu hakan balta,göğsünü tutturamadı herif önünden geçen topa müdahele edemedi,aykut un hatalı çıktığı bi pozisyon daha var,çıktı sonra geri gitti vazgeçti,o pozisyonda adamını kaçıran yine hakan,aykut u korumuyorum yanlış anlaşılmasında,hakan için defansif olarak fena değil diyorduk zaten onu da yitirmiş gibi,ofansif olarak zaten 0,gerçi suçu yine yönetime atcam geçen seneden belliydi,düşüşü geçen sene başladı,o kadar kötü bi canerin bile hakan a tercih edilmesi iyi bi örnektir bence,çağlar dan da çok ümitli değilim ama bakalım



    Öylesi bir beceriksizlik beklemem ben bir Galatasaray 'lı oyuncudan. Top Hakan 'ı delip geçmiştir belki.



  8. 21.08.2010, 17:23 Mesaj #1148
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hakan'a hala iyi oyuncu diyenler polyanacilikta sinir tanimiyorlar. bu adam futboldan bezmis. salin gitsin.
  9. 22.08.2010, 10:31 Mesaj #1149
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Fatih Tüfekci, post: 1556056 Nickli Üyeden Alıntı

    Hakan'a hala iyi oyuncu diyenler polyanacilikta sinir tanimiyorlar. bu adam futboldan bezmis. salin gitsin.



    Aynen.Kosarken hamile kadınlar gibi sanki.Topa da yumurta muamelesi yapıyor.
  10. 22.08.2010, 22:13 Mesaj #1150
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Biri bu adamı düştüğü her neyse onun içinden çıkarıp alsın. Türkiye'nin en iyi sol bekiydi. şimdi ?
  11. 22.08.2010, 22:48 Mesaj #1151
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Takımını her zamanki gibi provoke etmeye devam ediyor.
  12. 22.08.2010, 22:57 Mesaj #1152
    Cevap: #22 Hakan Kadir Balta



    Hakan'ın kafasında bi fırıldak var, eğer düzeltmezse kendini kapı onada görünecek.
  13. 22.08.2010, 22:57 Mesaj #1153
  14. 22.08.2010, 22:58 Mesaj #1154
  15. 22.08.2010, 23:00 Mesaj #1155

Benzer Konular

  • Konu Sahibi Ceyda Aydoğmuş Forum Gündüz Kılıç Şanlı Galatasaray Tarihi Forumu
    Cevap: 1055
    Son Mesaj : 05.12.2016, 10:08
  • Konu Sahibi Emre Saykal Forum Futbol Takımı / Teknik Kadro
    Cevap: 4115
    Son Mesaj : 05.12.2016, 09:51

Yukarı Git