1. 29.12.2008, 15:27 Mesaj #226
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Artık kanıtla bişeyleri ispatla yoksa yalan olucaksın göz göre göre!!!
  2. 29.12.2008, 15:31 Mesaj #227
  3. 29.12.2008, 16:23 Mesaj #228
  4. 29.12.2008, 19:31 Mesaj #229
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Cocukcagiza sansmi veriyorki Skibbe?

    Oyuna sokarsa ya 80 de ya 90 da sokuyor

    Yazik oluyor Aydina
  5. 29.12.2008, 19:46 Mesaj #230
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Numan Yilmaz, post: 49068 Nickli Üyeden Alıntı

    Cocukcagiza sansmi veriyorki Skibbe?

    Oyuna sokarsa ya 80 de ya 90 da sokuyor

    Yazik oluyor Aydina



    Çok sinir oluyorum Skibbe öyle yapınca.En ihtiyacımız olan maçta bile oynatmıyo.
  6. 29.12.2008, 19:55 Mesaj #231
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Doruk Özyer, post: 49089 Nickli Üyeden Alıntı

    Çok sinir oluyorum Skibbe öyle yapınca.En ihtiyacımız olan maçta bile oynatmıyo.



    Aynen dorukcum.. Cok yanlis secimler yapiyo hem 11 konusunda hemde oyuncu degistirirken.. Arada harcanan Aydinim oluyo
  7. 29.12.2008, 20:17 Mesaj #232
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    skibbe ona cok forma verdi ama o ısrarla yok hocam bana vermede kime verirsen ver gibi oynadı veya paso sakatlandı müzmin sakat olarak cıkıcak adı yakında
  8. 29.12.2008, 20:21 Mesaj #233
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Murat KILIÇ, post: 49125 Nickli Üyeden Alıntı

    skibbe ona cok forma verdi ama o ısrarla yok hocam bana vermede kime verirsen ver gibi oynadı veya paso sakatlandı müzmin sakat olarak cıkıcak adı yakında



    Hakkaten ya hemen sakatlanıyo adam.
  9. 29.12.2008, 22:30 Mesaj #234
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Doruk Özyer, post: 49134 Nickli Üyeden Alıntı

    Hakkaten ya hemen sakatlanıyo adam.



    renkdaşın biri başına sinek çarpsa 2 hafta sakatlanıyo demişti ama o kadar da sakatlanmadı 2.yarı en azından ligde daha fazla şans verilmesi lazım.
  10. 29.12.2008, 22:41 Mesaj #235
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Sakatlığa meyilli bir futbolcu arjantililer gibi..Fizik olarakta zayıf olması buna etkez zaten..

    Ama oldukça darbe yediğinide göz önüne almamız lazım antalya maçında rakip takım 5 tane sarı gördü aydın yüzünden..Rakip aydının kendisine çalım atmasını hazmedemiyor veya hızlandığında 'noluyor lan' diyerek korunma içgüdüsüne geçiyor tekme atıyor
  11. 29.12.2008, 22:55 Mesaj #236
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Müdehalelerde az buz değil renkdaşlar Antalya maçını hatırlarsanız ölümüne giriyorlardı dedim bu çocuk sezonu kapatır gene oynayabilecek durumda iyi
  12. 30.12.2008, 15:17 Mesaj #237
  13. 30.12.2008, 15:21 Mesaj #238
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Aynen çok sevindirik bir haber kalas gibi oyuncularla uğraşacağıma elimizdeki kıymetli değerlerin geleceğin yıldızlarını harcamamamız gerekiyor Aydın'ın futbol stili çok etkileyici biraz profesyonalleşince tadından yenmicek hayırlı olsun bu transferin yatması...!!!
  14. 30.12.2008, 15:24 Mesaj #239
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Zaten Aydinin gitmesini Galatasaray taraftarinin büyük bir bölümü istemiyodu.

    Coook iyi oldu kalmasii.. Capel in sag kanattaki versiyonu olacak ilerde
  15. 30.12.2008, 15:27 Mesaj #240

Benzer Konular


Yukarı Git