1. 27.02.2012, 22:31 Mesaj #3346
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Senelerdir herkezin bahsettigi Aydini kazanalim da, isterse Yigite verilen 3 milyon sadakamiz olsun. Hocaya guveniyorum. Ezelinden beri yaparsa ya Hagi ya Fatih hoca yapar diye dusunuyodum. Haginin belli bir sistem oturtmasi icin zamani olmadi, Fatih hoca ise sistemini yavastan oturttukca belli hamlelere imzasini atiyor. Yani Aydini kazanabilirim diyorsa gayette kazanabilir. Bu adamda yardirmak icin beyin haric hersey var. Hiz ve tekniginin farkinda olsa ve biraz kafasini kaldirip dusunerek oynasa baya bi oyuncu olurdu.



    Emnimim bulup bulabilecegi son sans bu sezondur. Bakarsiniz playofflarda bizi ucurur. Yada hocanin konusmalarindan sonra fazla mi iyimserim?
  2. 27.02.2012, 22:57 Mesaj #3347
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Sağ kanat elemanları : Aydın, Yiğit, Emre, Engin, Sercan hiçbiri %70'le falan oynayamıyor sağ kanatta
  3. 27.02.2012, 23:34 Mesaj #3348
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Salman Arslan, post: 4112229 Nickli Üyeden Alıntı

    valla, yigitten iyi



    sahi ya, yigit son dakikalarda bile girmiyor oyuna artik. aydin bile yigitten fazla calisiyor galiba
  4. 28.02.2012, 22:03 Mesaj #3349
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Berkay Yılmaz, post: 4112511 Nickli Üyeden Alıntı

    sahi ya, yigit son dakikalarda bile girmiyor oyuna artik. aydin bile yigitten fazla calisiyor galiba



    Giremiyor cunku artik tribun futbolcusu oldu. Engin cezali olmasa Sivas macinda ilk 18e yine giremez. Aydin bir deparla adamin onune gecti. Calistigi felan yok Aydin"in, Mersin macina kadar ilk 18e giremiyordu adam, takmis eline yuzugu, almis kucagina bebegi, futbol umrundami adamin. O kadar para sayilan Yigit"e daha fazla sans verilmeli. Suanki durum tam bir adaletsizlik bana gore.
  5. 28.02.2012, 22:04 Mesaj #3350
  6. 28.02.2012, 22:06 Mesaj #3351
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Hayri Cund, post: 4114515 Nickli Üyeden Alıntı

    emre okan'in yorumunu merak ediyorum acikcasi



    ahahahaa bir de kesin oynamalı falan demiyor mu
  7. 28.02.2012, 22:08 Mesaj #3352
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    emre okan'ın sosyal yaşamda ulaşabileceği en üst mertebedeyiz sanırım. yorumu merak ediliyor.
  8. 28.02.2012, 22:12 Mesaj #3353
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Hayri Cund, post: 4114515 Nickli Üyeden Alıntı

    emre okan'in yorumunu merak ediyorum acikcasi



    Dün bunuyazmış





    Emre Okan, post: 4109871 Nickli Üyeden Alıntı

    Yazık Yazık Serdar Özkan gibi yetenekler bile iki maç oynayamadan def edildi. Bu ruhsuz hala takımda. İyi oynasa ne olacak. Sonuçta 3 yanlış bir doğruyu götürüyor. Kaçak oynayanların sayısını azaltacağımıza çoğaltıyoruz.



    edit: kaçak oynuyor dediklerinden kastı Selçuk ve Melo
  9. 28.02.2012, 22:15 Mesaj #3354
  10. 28.02.2012, 22:18 Mesaj #3355
  11. 28.02.2012, 22:20 Mesaj #3356
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Mete Alparslan, post: 4112270 Nickli Üyeden Alıntı

    Senelerdir herkezin bahsettigi Aydini kazanalim da, isterse Yigite verilen 3 milyon sadakamiz olsun. Hocaya guveniyorum. Ezelinden beri yaparsa ya Hagi ya Fatih hoca yapar diye dusunuyodum. Haginin belli bir sistem oturtmasi icin zamani olmadi, Fatih hoca ise sistemini yavastan oturttukca belli hamlelere imzasini atiyor. Yani Aydini kazanabilirim diyorsa gayette kazanabilir. Bu adamda yardirmak icin beyin haric hersey var. Hiz ve tekniginin farkinda olsa ve biraz kafasini kaldirip dusunerek oynasa baya bi oyuncu olurdu.



    Emnimim bulup bulabilecegi son sans bu sezondur. Bakarsiniz playofflarda bizi ucurur. Yada hocanin konusmalarindan sonra fazla mi iyimserim?



    olacak olur.bizede kapak olur. olsun valla.
  12. 28.02.2012, 22:23 Mesaj #3357
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Ulan GALATASARAY'ımın menfaati sonucu kapak yemek gururdur, sereftir. Bunun tartısması bile olmaz
  13. 29.02.2012, 20:09 Mesaj #3358
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Mete Alparslan, post: 4112270 Nickli Üyeden Alıntı

    Senelerdir herkezin bahsettigi Aydini kazanalim da, isterse Yigite verilen 3 milyon sadakamiz olsun. Hocaya guveniyorum. Ezelinden beri yaparsa ya Hagi ya Fatih hoca yapar diye dusunuyodum. Haginin belli bir sistem oturtmasi icin zamani olmadi, Fatih hoca ise sistemini yavastan oturttukca belli hamlelere imzasini atiyor. Yani Aydini kazanabilirim diyorsa gayette kazanabilir. Bu adamda yardirmak icin beyin haric hersey var. Hiz ve tekniginin farkinda olsa ve biraz kafasini kaldirip dusunerek oynasa baya bi oyuncu olurdu.



    Emnimim bulup bulabilecegi son sans bu sezondur. Bakarsiniz playofflarda bizi ucurur. Yada hocanin konusmalarindan sonra fazla mi iyimserim?

    bence haklısın kardeşim. Fatih hoca destek istiyorsa vardır bir bildiği
  14. 29.02.2012, 23:29 Mesaj #3359
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    umudun sembolü Aydın. 10 yıldır ayni inanç aynı azim. gelişim %1 belki daha az
  15. 29.02.2012, 23:39 Mesaj #3360
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Emre Başpınar, post: 4117691 Nickli Üyeden Alıntı

    umudun sembolü Aydın. 10 yıldır ayni inanç aynı azim. gelişim %1 belki daha az



    Saçları kestirdi öyle deme

Benzer Konular


Yukarı Git