1. 17.04.2012, 20:59 Mesaj #4081
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Hakan Delikanli, post: 4297906 Nickli Üyeden Alıntı

    Alper sendemi Aydinsin



    ben Ronaldo yum
  2. 17.04.2012, 21:00 Mesaj #4082
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Emre Okan, post: 4297893 Nickli Üyeden Alıntı

    Aydın-Riera'ya yer açmak için şampiyonluktan bile olmaya razı olur bazıları ona yanarım. Tekrar yazıyorum. Emre-Engin'li kadro fb'yi ezdi. Diğer yanda Riera-Aydın'lı kadro ise sorunlu bjk karşısında üstün oynamadı (2-0 yendi ama ezemedi) diye yazıyorum hala mantıklı karşı fikirler yok sadece sallama ve hakaret var. Yani çoğunluk önümüzdeki maça Riera-Aydın ikilisi ile çıkmayı mı düşünüyor? Korkarım çoğunluk öyle düşünüyor. Değer mi şampiyonluğu tehlikeye atmak?



    bjknin bireysel yildizlari var daha temkinli oynamak zorundasin

    sebebi bu
  3. 17.04.2012, 21:01 Mesaj #4083
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Sertaç Murat Kılıç, post: 4297924 Nickli Üyeden Alıntı

    olm cevap vermek için karşıdakinin bir fikri olmalı önce, sonra o fikri savunacak kapasitesi olmalı, sonra da o kapasiteyi kullanabilecek zekası olmalı.



    lan sende biri bile yok, bir tanesi olsa cevap verir de millet yok abi napalım şimdi.



    Sertaç adminsin diye kimseye böyle şeyler söylemek gibi bir hakkın yok, konunun geçmişi de beni ilgilendirmiyor, ama hakarete varan cümleler kuruyorsun.
  4. 17.04.2012, 21:02 Mesaj #4084
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Mete Alparslan, post: 4297889 Nickli Üyeden Alıntı

    Hagi'nin de Jardel'e pas vermesi gerekiyodu Monaco'ya 40 metreden caktigi efsanevi golde. Yetenekliysen deneyeceksin. Becerirsen kralsin, degilsen tu kakasin. Futbolun cilvesi bunlar.



    Aydin'in bu sezon bi topu daha direkte patlamisti yanlis hatirlamiyorsam.



    hagiye kizmazsinda aydin 3 kere boyle yapsin gol olmasin asarsiniz gene



    genc oyuncularin dogru tercih yapmasi daha onemli spektakuler gollerden
  5. 17.04.2012, 21:04 Mesaj #4085
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Sertaç Murat Kılıç, post: 4297924 Nickli Üyeden Alıntı

    olm cevap vermek için karşıdakinin bir fikri olmalı önce, sonra o fikri savunacak kapasitesi olmalı, sonra da o kapasiteyi kullanabilecek zekası olmalı.



    lan sende biri bile yok, bir tanesi olsa cevap verir de millet yok abi napalım şimdi.





    Sertaç bir atasözü var , İmam-Cemaat ile ilgili. Öyle şey yazmışsınki zorla adamın avukatlığını yaptırtıyorsun. Yanlış bence.
  6. 17.04.2012, 21:04 Mesaj #4086
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Deniz Akdeniz, post: 4297953 Nickli Üyeden Alıntı

    Sertaç adminsin diye kimseye böyle şeyler söylemek gibi bir hakkın yok, konunun geçmişi de beni ilgilendirmiyor, ama hakarete varan cümleler kuruyorsun.

    yanıldığın bir nokta var. sertaç bunları admin olduğu için söylemiyor. şunu bir öğrenemediniz gitti arkadaş.
  7. 17.04.2012, 21:05 Mesaj #4087
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Ula ne meraklısınız hemen yönetime sallamaya... Şikayet edin abi Sertaç hatalıysa Abdullah abi verir cezasını
  8. 17.04.2012, 21:05 Mesaj #4088
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Tolga Açıkgöz, post: 4297974 Nickli Üyeden Alıntı

    Sertaç bir atasözü var , İmam-Cemaat ile ilgili. Öyle şey yazmışsınki zorla adamın avukatlığını yaptırtıyorsun. Yanlış bence.

    yapın abi bana ne? adam ayda bir gelip herhangi bir konuyu karıştırıp milleti kendine karşı kışkırtıyorsa hakediyor onu. allah allah ya, bir saat sonra siz ceza alınca oturup bana yakınırsınız "ama adam tahrik etmiştiiii((" diye.
  9. 17.04.2012, 21:05 Mesaj #4089
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Deniz Akdeniz, post: 4297953 Nickli Üyeden Alıntı

    Sertaç adminsin diye kimseye böyle şeyler söylemek gibi bir hakkın yok, konunun geçmişi de beni ilgilendirmiyor, ama hakarete varan cümleler kuruyorsun.





    bazilari bende 'Green Lanterns Light' var zannediyor, yesil guc var sanki, oyle oluyor o yuzden, belki mod olunca herkese yuzuk veriliyor ve inanilmaz bir guc geliyor bence...
  10. 17.04.2012, 21:06 Mesaj #4090
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Serdar Burak, post: 4297963 Nickli Üyeden Alıntı

    hagiye kizmazsinda aydin 3 kere boyle yapsin gol olmasin asarsiniz gene



    genc oyuncularin dogru tercih yapmasi daha onemli spektakuler gollerden



    Serdar bizde o müessese çalışmıyor, 5 yılda birşey vermesin, 100 maçta katkı vermesin, itin bir tarafına sokulur, ama 3 maçta farklı olunca yeni ilah yapılır, Arda'dan iyi olur, Walcott ile kıyaslanır.
  11. 17.04.2012, 21:07 Mesaj #4091
  12. 17.04.2012, 21:07 Mesaj #4092
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Sertaç Murat Kılıç, post: 4297975 Nickli Üyeden Alıntı

    yanıldığın bir nokta var. sertaç bunları admin olduğu için söylemiyor. şunu bir öğrenemediniz gitti arkadaş.



    Senin de yanıldığın bir nokta var, admin olduğu için söylemese de, o yüzden müsamaha gösteriliyor imajı veriyorsun, yani site adına iyi birşey değil bu yaptığın, inşallah anladın demek istediğimi.
  13. 17.04.2012, 21:08 Mesaj #4093
  14. 17.04.2012, 21:08 Mesaj #4094
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    bence bu topu ebuenin onune yuvarlamasi cok daha buyuk gelisim gosterdiginin kaniti olurdu



    cok kisinin dedigi gibi vurustan onceki inanci ve rakip gelince geri ebueye donmesi sonra tekrar pozisyon almasi falan daha onemli vurustan
  15. 17.04.2012, 21:09 Mesaj #4095
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Deniz Akdeniz, post: 4297953 Nickli Üyeden Alıntı

    Sertaç adminsin diye kimseye böyle şeyler söylemek gibi bir hakkın yok, konunun geçmişi de beni ilgilendirmiyor, ama hakarete varan cümleler kuruyorsun.



    Tolga Açıkgöz, post: 4297974 Nickli Üyeden Alıntı

    Sertaç bir atasözü var , İmam-Cemaat ile ilgili. Öyle şey yazmışsınki zorla adamın avukatlığını yaptırtıyorsun. Yanlış bence.



    Alper Altun, post: 4297982 Nickli Üyeden Alıntı

    bazilari bende 'Green Lanterns Light' var zannediyor, yesil guc var sanki, oyle oluyor o yuzden, belki mod olunca herkese yuzuk veriliyor ve inanilmaz bir guc geliyor bence...

    bakın şimdi sayın çok bilmişler, ismimin altında admin yazmıyor. artistliğinize başlatacaksınız. alın size üye sertaç. aha yine yazdım aynı şeyi. rahatladınız mı? size karşı üslubum da aynı. var mı hala ahkam kesen? hani şimdi neye sığınıyorum? söyleyeceğim ceza da versinler bana gereken şekilde.



    öff yeter ulan, bıktırdınız anasını satıyım. bela mısınız başıma forumca.



    Emre Okan, post: 4297901 Nickli Üyeden Alıntı

    Ne tahriki, sadece fikir yazıyorum! Vallahi cevap yazan yok, sadece hakaret, sallama... Çokmu zor cevap yazmak.

    olm cevap vermek için karşıdakinin bir fikri olmalı önce, sonra o fikri savunacak kapasitesi olmalı, sonra da o kapasiteyi kullanabilecek zekası olmalı.



    lan sende biri bile yok, bir tanesi olsa cevap verir de millet yok abi napalım şimdi.

Benzer Konular


Yukarı Git