1. 23.04.2012, 19:23 Mesaj #4216
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    dün o 2 pozsiyonda atsa kahramandı alda at boş kaleye diyen olmadı bi pozsiyonda ayının şansına girmedi birindede kendi yarattı pozisyonu ön direğe koşu yaparak fazla dibine girdi uçtu gitti ronaldonun kaçırdığı gibi barçaya 6 pastan aydında gelişme var çok net eskiden girse böyle maçlara piyasada gözükmezdi artık istiyor çabalıyor çocuğu olduğundan beri sorumluluklarını farketti
  2. 23.04.2012, 21:02 Mesaj #4217
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    biz bu sene lideriz,hos güzelde,ama lider olmamiza ragmen ligin en sanssiz takimiyiz.

    hakemler olsun,atamadigimiz goller olsun vs...



    hele bi düsünün,baros kadiköyde o golü atsa,puan farki 12 olurdu,batdal trabzona o golü atsa fark 12 olurdu ve dün aksam aydin o 3 posisyonun biri gol olsa su an sampiyonduk.
  3. 24.04.2012, 21:34 Mesaj #4218
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Gercekten ilginc, önceden pozisyona giremeyen Aydin artik 'gizli' silahimiz oldu. Sanki eski Aydinin yerine baskasi gelmis. Ama abartilmamali, iyi bir alternatif olur.

    1e 1de cok etkisiz, bunu bir cok kez söyledim, hizi olmasa hic oynayamaz.
  4. 24.04.2012, 21:36 Mesaj #4219
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Hakan Delikanli, post: 4329247 Nickli Üyeden Alıntı

    Gercekten ilginc, önceden pozisyona giremeyen Aydin artik 'gizli' silahimiz oldu. Sanki eski Aydinin yerine baskasi gelmis. Ama abartilmamali, iyi bir alternatif olur.

    1e 1de cok etkisiz, bunu bir cok kez söyledim, hizi olmasa hic oynayamaz.



    aydın yeteneklide tercih hataları yapıyor hep çalım atarken şut atarken filan bunları düzeltmesi lazım..
  5. 24.04.2012, 21:37 Mesaj #4220
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Ozan Pukli, post: 4329255 Nickli Üyeden Alıntı

    aydın yeteneklide tercih hataları yapıyor hep çalım atarken şut atarken filan bunları düzeltmesi lazım..



    calim atamiyorki kardes, bunu gelistirmeli gerisi gelir. Kanat oyuncusu calim atabilmeli, baska yolu yok.
  6. 24.04.2012, 21:38 Mesaj #4221
  7. 24.04.2012, 21:41 Mesaj #4222
  8. 28.04.2012, 13:25 Mesaj #4223
  9. 28.04.2012, 13:27 Mesaj #4224
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Bana bugün iyi oynamayacak gibi geliyor, ama bakalım..
  10. 28.04.2012, 21:24 Mesaj #4225
  11. 29.04.2012, 03:24 Mesaj #4226
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    engin emre çolak bu adamların sağı solu belli olmaz takımın en teknik adamları bir pas bir verkaç bir şut bir orta herşeyi yapabilecek yetenekteler. takımın en teknik elemanları.



    ama aydını izlemek ayrı bişey arkadaş. aydın stili oyuncular her zaman heyecanlandırır adamı.
  12. 29.04.2012, 10:21 Mesaj #4227
  13. 29.04.2012, 10:26 Mesaj #4228
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Patlayıcı hızı olan tek adam (pino kirada ya) bu yuzden önemli aslında, çunku one geciyoruz ve kontra yapabilecek silahımız yok(stoch misali), forvetlerimiz agır Necati hızlı olsa dunde fener maçında da kaleciyle karsı karsıya kalırdı, uzaktan kalecinin ustune vurmazdı. Elmander aslında gençken hızlıydı ama o da yaşlanmış, yavaşlamış. Baros da zaten top kontrolu yok.
  14. 29.04.2012, 10:28 Mesaj #4229
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    Aydin'a inanilmaz suratlenme ozelliginden dolayi "kontratak oyuncusu" yakistirmasi yapilsada, adam kapali defanslara karsi daha etkili oluyor sanki.
  15. 29.04.2012, 10:40 Mesaj #4230
    Cevap: #7 Aydın Yılmaz



    boyle giderse geçmiş senelerde kendisine sarfettigim kotu sozler sebebiyle utanıcam ama ben razıyım

Benzer Konular


Yukarı Git