1. 06.08.2009, 23:36 Mesaj #1081
  2. 06.08.2009, 23:36 Mesaj #1082
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Aydın Aygün, post: 435567 Nickli Üyeden Alıntı

    Özür bekliyorum sizden adaşım adına.



    valla bu adam beni her yorumda şaşişrtti iyimi desem kötümü desen cok övüyodum ama surekli sakatlanması yüzünden serdar in aydın out demiştim aMA KALİTE VAR EKSİGİ OYNAMAMASI GALATASARAYDA YEDEK KALACAK KENDİNİ YİNE GELİŞTİREMEYECEK GİBİ GELİYOR BANA GİTSİN BURSA MESELA SENEYE DELİ GİBİ GELİR GALATARASAYA KALIRSA NE KADAR FORMA ŞANSI BULUR VEDE SAKATLANMASA ONU BİLMİYORUZ İŞTE
  3. 06.08.2009, 23:38 Mesaj #1083
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    beklenen patlamayı bu sene yapacak mı acaba??
  4. 06.08.2009, 23:47 Mesaj #1084
  5. 07.08.2009, 00:06 Mesaj #1085
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Antalya maçından sonra ilk defa bu kadar iyi oynarken gördüm
  6. 07.08.2009, 00:09 Mesaj #1086
  7. 07.08.2009, 00:17 Mesaj #1087
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Ben bugün Aydın Yılmaz değil,Jesus Navas izledim,acayip benziyor tip olarak tarz olarak,Rijkaard bu adama şunu öğretmiş oğlum çizgiye in orta yapma,pas ver ve gol olsun harikasın Aydın geç kalmış bir patlama,senden bir halt olmaz demiştim ve utanmaktan gururluyum,senin gibi bir genci kazanmamız önemli,utanmamız hiç önemli değil,Rijkaard gerçekten bu işi biliyor,mental olarak eksiklerini gidermiş gerçekten...
  8. 07.08.2009, 00:17 Mesaj #1088
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Hadi Hayırlısı.



    Eski savrukluğu yok. Kafasını kaldırıyor ve orta yapıyor.
  9. 07.08.2009, 00:20 Mesaj #1089
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Nuri ÜLGER, post: 435835 Nickli Üyeden Alıntı

    Hadi Hayırlısı.



    Eski savrukluğu yok. Kafasını kaldırıyor ve orta yapıyor.



    En önemlisi gücünü ekonomik kullanıyor.Eskiden hep fazla şey yapmak isterdi,bu sefer görevini yaptı ve maçın yıldızı oldu.
  10. 07.08.2009, 00:50 Mesaj #1090
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Yorumlar bir maçta bu kadar mı değişir. Aydın şu an ne Kewell ne de Arda. Bundan böyle kötü oynadığı maçlar olacaktır. Çok iyi oynadığı maçlar olacaktır. Sakatlanacaktır. Kewell, Arda, Elano ve Keita arkasında kadroya bile giremediği maçlar olacaktır. Umarım her maç fikirler bu kadar kolay değişmez.Böyle adamlara azıcık sabır lazım. Ama aklını kullanırsa bu sezon futboluna çok şey katar. Seneye Kewell'ın kontratı biterken de Sezer'le birlikte onun yerine ilk 11 adayı olurlar.
  11. 07.08.2009, 00:56 Mesaj #1091
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Şükür aydın be cok üzülüyodum bi çıkıs yapamıyo diye inş. bu mac onun dönüm noktası olur arda da boyle bi macta parlamıstı inş. o da bundan sonra hep parlar
  12. 07.08.2009, 00:59 Mesaj #1092
  13. 07.08.2009, 01:12 Mesaj #1093
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    ardanın son attığı goldeki tepkileri verdim 6 dakikada yaptığn iki asistlere ki cidden gollerden çok senin yaptığın asistlere sevindim, sonrasıda malum maçın yıldızı oldun resmen. umarım böyle devam edersin helal olsun...
  14. 07.08.2009, 01:12 Mesaj #1094
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Cok harikaydi. Göndermezler artik.

    Mac boyunca rüzgar gibiydi. Bir orda bir burda.

    Aslanim benim!
  15. 07.08.2009, 01:15 Mesaj #1095
    Cevap: # 7 Aydın Yılmaz



    Maçın yıldızıydı. Açtığı ortaların hepsi bilinçli ve tam adama. Açıkcası Aydın 'nın ayağını bu kadar düzgün kullanabildiğini bilmiyordum. Hızını ve çabukluğunu gösterdi şimdi sıra istikrarını göstermede.

Benzer Konular


Yukarı Git