1. 20.10.2010, 20:03 Mesaj #2356
  2. 20.10.2010, 20:08 Mesaj #2357
  3. 20.10.2010, 20:49 Mesaj #2358
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Arda Aktararlar, post: 1764322 Nickli Üyeden Alıntı

    rijkaardın başarısızlığını servet çetine bağlamak ne büyük acizlik.sezon sonu gitmeliydi frank sadece biraz gecikti. düz mantık ama kesinlikle doğru.'kim gelirse gelsin' daha istekli olacağız..



    Bir takımın her sene şampiyon olması mümkün mü? Her başarısızlığın ardından teknik adam yollayarak nasıl istikrar sağlayacaksın? Daha da önemlisi, her başarısızlığın ardından teknik adamı göndererek futbolcular üzerinde nasıl otorite kuracaksın?



    Kadronda 30'a yakın oyuncun var, her birine özel teknik adam getirelim bence. Ne dersin, böylece her futbolcunun gönlünü yapmış oluruz!
  4. 20.10.2010, 21:06 Mesaj #2359
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Gökhan Aydin, post: 1765955 Nickli Üyeden Alıntı

    Galatasaray bir his takımıdır. Renklerine aşık birbirlerine seven futbolcuların takımıdır. Galatasaray feragat (vazgeçiş) ve fedakârlıklarla çalışacak futbolcuların takımıdır. Galatasaray şımarıkları, kendini beğenmişleri, yalnız kendini düşünenleri sevmez.

    Kısacası Galatasaray, bir halatı hep birlikte çekenlerin, hep birlikte üzülüp, hep beraber sevinmesini bilenlerin takımıdır.”



    Sen yanlis takima gelmissin baba.. Hadi simdi git, git kendinden daha fazla nefret ettirmeden.



    İşte budur. Bu içi geçmiş insanın bu yorumu gerçekten okumuş olmasını dilerdim.
  5. 20.10.2010, 21:45 Mesaj #2360
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Ankaragücü maçında iki topa ayak uzatıp iki kademe yapsaydın şimdi insan gibi haftasonu maçımıza çalışıyorduk. İnsanlıkla senin ne alakan var gerçi düşününce farkettim.



    Gözlük tak sen gözlük hemde en çizgilisinden...
  6. 20.10.2010, 22:00 Mesaj #2361
    Cevap: #76 Servet Çetin







    2.23'deki pozisyon bir insanın düşebileceği en kötü durumdur.Kimse şerefini kaybetmemeli.
  7. 20.10.2010, 22:54 Mesaj #2362
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Merih İnce, post: 1767487 Nickli Üyeden Alıntı





    2.23'deki pozisyon bir insanın düşebileceği en kötü durumdur.Kimse şerefini kaybetmemeli.



    insanlara bok atmak ne kadar kolay diil mi?



    zira o pozisyonda servet çekilmesse top ondan sekip rakibinin önüne düşücek kadar bile hayatınızda futbol topuna dokunmadığınız belli bakın



    ya da aynı servet ilk golde bakın bakalım şerefsiz maç satan servet (!) faulü orta alanda yapıyor ve yaklaşık 35-40 m deparla geliyor rakibine yetşiyor ne kadar ilginç ayıptır
  8. 20.10.2010, 22:59 Mesaj #2363
    Cevap: #76 Servet Çetin



    2.23 teki pozisyonda savunulacak hiçbirşey yok top resmen yanından süzüle süzüle geçiyor. Al at abicim havasında.
  9. 20.10.2010, 23:01 Mesaj #2364
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Fatih Can, post: 1767651 Nickli Üyeden Alıntı

    insanlara bok atmak ne kadar kolay diil mi?



    zira o pozisyonda servet çekilmesse top ondan sekip rakibinin önüne düşücek kadar bile hayatınızda futbol topuna dokunmadığınız belli bakın



    ya da aynı servet ilk golde bakın bakalım şerefsiz maç satan servet (!) faulü orta alanda yapıyor ve yaklaşık 35-40 m deparla geliyor rakibine yetşiyor ne kadar ilginç ayıptır



    Vallaha onu bana değil hocaya göre oynarım diyen adama söyleyeceksin.Dolaylı yoldan kendi ifade etti bunu. Bilinçl itaraftar neyin ne olduğunu biliyor.



    Servet'in yaptığı eşittir 2001'deki ankaragücü maçında Okan'ın ve Emre'nin yaptıkları.
  10. 20.10.2010, 23:03 Mesaj #2365
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Özgür Şener, post: 1767665 Nickli Üyeden Alıntı

    2.23 teki pozisyonda savunulacak hiçbirşey yok top resmen yanından süzüle süzüle geçiyor. Al at abicim havasında.

    yahu o sertlikte gelen topa ve o kadar kısa mesafede ne yapabilir çekilmese top servetten sekip yine rakibin önüne düşücek kontrol etmek mümkün değil ki o topu illa bişey sorgulanıcaksa 18 dışında misimovic dışında hiç bi oyuncununn o seken topa müdahele etmemesi tartışılır nerde insua-h.balta-mustafa sarp-ayhan???
  11. 20.10.2010, 23:12 Mesaj #2366
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Fatih Can, post: 1767681 Nickli Üyeden Alıntı

    yahu o sertlikte gelen topa ve o kadar kısa mesafede ne yapabilir çekilmese top servetten sekip yine rakibin önüne düşücek kontrol etmek mümkün değil ki o topu illa bişey sorgulanıcaksa 18 dışında misimovic dışında hiç bi oyuncununn o seken topa müdahele etmemesi tartışılır nerde insua-h.balta-mustafa sarp-ayhan???



    Ufuktan dönen top sertmiydi. Ya yapma Allah aşkına. Resmen topu bırakıyor. Tabi dediğin gibi ön-liberolarda suçlu futbol anlamında. Ama servetinki futbol anlamını aşıyor etik değerleri altüst ediyor.
  12. 20.10.2010, 23:15 Mesaj #2367
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Merih İnce, post: 1767673 Nickli Üyeden Alıntı

    Vallaha onu bana değil hocaya göre oynarım diyen adama söyleyeceksin.Dolaylı yoldan kendi ifade etti bunu. Bilinçl itaraftar neyin ne olduğunu biliyor.



    Servet'in yaptığı eşittir 2001'deki ankaragücü maçında Okan'ın ve Emre'nin yaptıkları.

    okanla emrenin yaptığıyla ne alaka yahu bu servet değilmi daha 2 sene evvel bu takıma para kazandırmadan gitmem deyip sözleşmesini uzatan ve marsilyaya 8 milyon avroya transferi son anda iptal olan şimdimi şerefsiz oldu



    geçen sene ne yaptı rijkaard ben geriden oyun kurucam pas yapmayan adam istemem defansta noldu serveti kesti sonuç?kamyon dolusu gol yiyip zorla 3.lük

    ya bu sene paşa paşa tekrar oynattı 6 hafta takımın en formda oyuncusu takım toparlanmış 7.hafta servet kadro dışı

    sonra dalga geçer gibi açıklama yapıyor ve milli takım için dinlendirdim diyor
  13. 20.10.2010, 23:18 Mesaj #2368
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Fatih Can, post: 1767720 Nickli Üyeden Alıntı

    okanla emrenin yaptığıyla ne alaka yahu bu servet değilmi daha 2 sene evvel bu takıma para kazandırmadan gitmem deyip sözleşmesini uzatan ve marsilyaya 8 milyon avroya transferi son anda iptal olan şimdimi şerefsiz oldu



    geçen sene ne yaptı rijkaard ben geriden oyun kurucam pas yapmayan adam istemem defansta noldu serveti kesti sonuç?kamyon dolusu gol yiyip zorla 3.lük

    ya bu sene paşa paşa tekrar oynattı 6 hafta takımın en formda oyuncusu takım toparlanmış 7.hafta servet kadro dışı

    sonra dalga geçer gibi açıklama yapıyor ve milli takım için dinlendirdim diyor



    Aha sende dolaylı yoldan hocası için oynamadı muhabbetine geliyorsun.Arması için oynayacak arkadşım en azından mücadele edecek.



    Ayrıca babasının öldüğü gün hocasına idmanda yedek kaldım diye afra tafra yapan adam değildir.



    Üstüne üstlük oradaki Rijkaard'ın ironisini anlamamışın çok ilginç milli takım muhabbetindeki.
  14. 21.10.2010, 01:37 Mesaj #2369
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Servet benden sana tavsiye

    sakın Hagi gelince de böyle düzenbazlıklar yapma



    yoksa bi bakarsın

    sen paf takıma gitmişsin

    Ahmet veya Semih veya X A takıma



    haddini bil
  15. 21.10.2010, 02:19 Mesaj #2370
    Cevap: #76 Servet Çetin



    en büyük endişem fenerbahçe maçında iyi oynayıp, taraftarın yaptıklarını unutmasıdır. bana sorarsan fenerbahçe maçında canla başla savaşıp süper oynaması çok şey ifade etmez, hatta sorarlar adama daha önce neredeydin diye. kaldı ki almanya maçında da çok iyi oynamıştı.

Benzer Konular


Yukarı Git