1. 22.10.2010, 15:53 Mesaj #2401
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Kul hakkı yememek lazım.Haddini aştığı doğrudur ama Rijkaard'ı korumak için insanları ağır ithamlarla suçlamak anlamsız.Takımını satmak istese yapabileceği çok fırsat geçmişti eline ama Ankara'dan önceki 4 maçta maçın en iyisiydi.
  2. 22.10.2010, 15:53 Mesaj #2402
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Adnan amcalarını da al ve defol...!
  3. 22.10.2010, 15:54 Mesaj #2403
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Oray Us, post: 1772305 Nickli Üyeden Alıntı

    Kul hakkı yememek lazım.Haddini aştığı doğrudur ama Rijkaard'ı korumak için insanları ağır ithamlarla suçlamak anlamsız.Takımını satmak istese yapabileceği çok fırsat geçmişti eline ama Ankara'dan önceki 4 maçta maçın en iyisiydi.



    Yine iyi felan değildi.
  4. 22.10.2010, 15:56 Mesaj #2404
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Onur İnce, post: 1772310 Nickli Üyeden Alıntı

    Yine iyi felan değildi.



    Aç tekrar izle o zaman maçları kestiği topun haddi hesabı yok, hatta üstüne bir de Almanya maçını izleyebilirsin.Daha önce de dediğim gibi o zaman Hakan Balta da Karpaty maçlarını satmıştır, hatta üstüne bahis falan oynamıştır kesin. Servet'in hareketlerine yorum yapılması normal ama maç sattı demek çok başka.
  5. 22.10.2010, 15:58 Mesaj #2405
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Kına yakabilirsin başka bir karar alınmamış futbol ile ilgili.
  6. 22.10.2010, 16:00 Mesaj #2406
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Oray Us, post: 1772323 Nickli Üyeden Alıntı

    Aç tekrar izle o zaman maçları kestiği topun haddi hesabı yok, hatta üstüne bir de Almanya maçını izleyebilirsin.Daha önce de dediğim gibi o zaman Hakan Balta da Karpaty maçlarını satmıştır, hatta üstüne bahis falan oynamıştır kesin. Servet'in hareketlerine yorum yapılması normal ama maç sattı demek çok başka.



    Tekrar izlememe gerek yok her maç yaptığı saçmalıkları dakikasıyla beraber yazmıştım bu topağa.Kaybettiği topların haddi hesabı yok.Tabi bir de kaçırdığı adamların haddi hesabı yok.Top kullanamıyorsun bari topu Neill'a ver.Onu da yapmıyor sallıyor gitsin artık nereye giderse.
  7. 22.10.2010, 16:00 Mesaj #2407
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Salih ERDOĞAN, post: 1772332 Nickli Üyeden Alıntı

    Kına yakabilirsin başka bir karar alınmamış futbol ile ilgili.



    Böyle yorumlarla bi yere varamayacağımız açık. Ben Servet hayranı falan değilim sadece insanları böyle şeylerle suçlamanın bu kadar kolay olmaması gerektiğini söylüyorum.Anlamak isteyen anlar zorla değil.
  8. 22.10.2010, 16:00 Mesaj #2408
  9. 22.10.2010, 16:01 Mesaj #2409
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Abi ya ne iyisi ? adam topu alip, adam gibi pas verermiyor, düz verecegine ökz gibi ya rakipe yada auto yolluyor. Hic ama hic bir becerik yok, sanki ilk defa oynuyor futbol... nasil gelmis buralara vallahi milli piyango vurmasi bile daha az sansa gerek.



    Allah korumus MArseille yi
  10. 22.10.2010, 16:04 Mesaj #2410
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Oray Us, post: 1772338 Nickli Üyeden Alıntı

    Böyle yorumlarla bi yere varamayacağımız açık. Ben Servet hayranı falan değilim sadece insanları böyle şeylerle suçlamanın bu kadar kolay olmaması gerektiğini söylüyorum.Anlamak isteyen anlar zorla değil.



    Nasıl ki teknik direktörü hakkında kolayca bu sene onun son şansı, bana güvenilen yerde iyi oynarım diyorsa biz de onu bu kadar kolayca suçlayalım değil mi ?
  11. 22.10.2010, 16:08 Mesaj #2411
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Salih ERDOĞAN, post: 1772350 Nickli Üyeden Alıntı

    Nasıl ki teknik direktörü hakkında kolayca bu sene onun son şansı, bana güvenilen yerde iyi oynarım diyorsa biz de onu bu kadar kolayca suçlayalım değil mi ?



    Evet oyuncu ona güvenilen yerde daha iyi performans verir bu çok açık.Rijkaard da başarılı olamadı demek ki son şansıymış. Beni Servet'in avukatı konumuna getirmeyin, zaten bu derdim değil.Bunlar başka, maç sattı demek başka.3 sene önce şampiyonluğun en büyük pay sahiplerinden birini böyle suçlamak bana göre yanlış.Ayrıca Servet'i isteyen beğenir ya da beğenmez bu beni ilgilendirmez.Sadece böyle büyük laflar ederken 2 kere düşünmek lazım, sonuçta günah keçisi belirlendikten sonra konuşmak çok kolay.
  12. 22.10.2010, 16:09 Mesaj #2412
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Dünyada nerde görülmüs dür, oyuncu cikip gazeteye filan der : TD son sansi ?



    Bunu hic bir yerde duymadim, Real Madrid okadar TD degistirir, ama hic bir cit cikmadi hic bir zaman
  13. 22.10.2010, 16:12 Mesaj #2413
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Oray Us, post: 1772364 Nickli Üyeden Alıntı

    Evet oyuncu ona güvenilen yerde daha iyi performans verir bu çok açık.Rijkaard da başarılı olamadı demek ki son şansıymış. Beni Servet'in avukatı konumuna getirmeyin.Bunlar başka, maç sattı demek başka.3 sene önce şampiyonluğun en büyük pay sahiplerinden birini böyle suçlamak bana göre yanlış.Ayrıca Servet'i isteyen beğenir ya da beğenmez bu beni ilgilendirmez.Sadece böyle büyük laflar ederken 2 kere düşünmek lazım, sonuçta günah keçisi belirlendikten sonra konuşmak çok kolay.



    ne güzel dedin 3 sene önce şampiyonluğun en büyük pay sahiplerinden biri. O şampiyonluktan beri nedense son 3 sezondur Galatasaray'ın en çok eleştirilen mevkilerinden birinin de tek değişmez adamı! (Bir diğer mevkii için bknz. Ayhan)



    Bir de bu açıklamaları çok normal bir açıklama olarak sunman da çok komik.
  14. 22.10.2010, 16:18 Mesaj #2414
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Salih ERDOĞAN, post: 1772376 Nickli Üyeden Alıntı

    ne güzel dedin 3 sene önce şampiyonluğun en büyük pay sahiplerinden biri. O şampiyonluktan beri nedense son 3 sezondur Galatasaray'ın en çok eleştirilen mevkilerinden birinin de tek değişmez adamı! (Bir diğer mevkii için bknz. Ayhan)



    Bir de bu açıklamaları çok normal bir açıklama olarak sunman da çok komik.



    Ben normal demiyorum aksine Servet haddini aşmıştır, bu sözlerin eleştirilmesi normaldir dedim.Anormal bulduğum bu ağır suçlama.3 sezondur takım genel olarak kötü olduğu için Ayhan ya da Servet gibi oyuncuların bireysel performanslarını buna bağlamak yanlış.Bende Servet'e hep iyi falan demedim ki.Rijkaard döneminde hangi oyuncu aynı performansına yaklaşabildi (yabancılar dahil)? En basiti H.Balta gibi en kötü maçında dahi belli bir seviyenin altına düşmeyen adamlar bile yerlerde süründü siz de farketmişsinizdir. Nasıl ki geçen seneki durumu Arda'dan bulmamız yanlışsa bu sefer de Servet'ten bulmak yanlış.Sürekli günah keçisi ilan ediyoruz , ama sonunda bir şey kazanamıyoruz aynı fener taraftarı gibi.Hadi onu da yapalım ama maç sattı deyince...
  15. 22.10.2010, 16:20 Mesaj #2415
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Oray Us, post: 1772364 Nickli Üyeden Alıntı

    Evet oyuncu ona güvenilen yerde daha iyi performans verir bu çok açık.Rijkaard da başarılı olamadı demek ki son şansıymış. Beni Servet'in avukatı konumuna getirmeyin, zaten bu derdim değil.Bunlar başka, maç sattı demek başka.3 sene önce şampiyonluğun en büyük pay sahiplerinden birini böyle suçlamak bana göre yanlış.Ayrıca Servet'i isteyen beğenir ya da beğenmez bu beni ilgilendirmez.Sadece böyle büyük laflar ederken 2 kere düşünmek lazım, sonuçta günah keçisi belirlendikten sonra konuşmak çok kolay.



    yahu oyuncuya güvenmediği ne malum? her maç servet i ilk 11 e yazmak zorunda mı rijkaard,servet çoğunlukla oynadı zaten,ya nefret ediyorum şu futbolcuya dayalı düzenden,destekleyesim gelmiyor takımı,bi de çıkmış bır bır konuşuyo sümüklü,ulan bizim sayemizde bi halt oldun zaten,bıraksak hala sivastaydın fener mi seni geri alacaktı sanıyosun?

Benzer Konular


Yukarı Git