1. 23.10.2010, 12:59 Mesaj #2461
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Aldığın parada bir kuruş katkım varsa haram zıkkım olsun.
  2. 23.10.2010, 13:01 Mesaj #2462
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Fener maçında eşşek gibi oynamasını istiyorum.O kadar müthiş oyna ve ardından kadro dışı bırakıl. Bunu istiyorum.Ama sanmam.Bu yönetimin tetikçisi adamlardan ne beklenir.
  3. 23.10.2010, 14:46 Mesaj #2463
  4. 23.10.2010, 14:50 Mesaj #2464
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Yahu önünden geçiyor topu bırakıyor. Halı sahada arkadaşım yapsa o hareketi dalarım valla.
  5. 23.10.2010, 14:54 Mesaj #2465
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Ulan gencicik Ufuku bilene YANLIZ biraktiniz ya YAZIKLAR OLSUN. Tamam Ufuk hata yapiyor ama önünde iki tane sabote eden Defans oyuncusu. VAY BE. Böyle bir durumda Tecrübezis kaleci olmak cok ama cok zor. Olan Ufuka oluyor. Tecrübesiz bir kaleciyi bukadar yanliz, carezis birakmaya zorunuz ne. Cocugun belki gelecegile oynadiniz. YAZIK GÜNAH BE.



    YÖNETIM SANA SESLENIYORUM. 5 senedir bir kere DOGRU bi is yapta su hainleri BU SENE GÖNDER.

    Ondan sonrada cekip kendin git.
  6. 23.10.2010, 14:56 Mesaj #2466
  7. 23.10.2010, 15:35 Mesaj #2467
  8. 23.10.2010, 15:37 Mesaj #2468
    Cevap: #76 Servet Çetin



    bi tarafı kalkmış bunun arşa kadar ulaşmış hagi senin elmacık kemiklerini kırar artiistlik yapma gene
  9. 23.10.2010, 15:41 Mesaj #2469
  10. 23.10.2010, 15:48 Mesaj #2470
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Baroş salak, Kewell ondan salak, Neill ise en salakları değil mi Servet ? En uynaık sensin. Geçmişinde Avrupa başarıları, kupalar hanlar hamamlar var. Hagisin sen adam seçersin. Bu adamlar dahi yapmadı senin yapmadıkları kariyer olarak seni 10la çarpacak isimler. Bunlar oynarken, ya da sorumluluk alırken sen ise hoca ile olan zıtlaşmanı koz gibi kullanıp o toplara geçerken çekdirdek çitledin, burun dolması yaptın. Lanet adam. Yatacak yerin yok. Ankara'ya geldiğinde gideceğim ve avazım çıktığı bağıracağım sana ve karakterine. Olmayan karakterine. Defol git.
  11. 23.10.2010, 16:16 Mesaj #2471
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Ertuğrul Yurtseven, post: 1775346 Nickli Üyeden Alıntı



    golün tekrarına bakın kale arkasından ulan olmaz böyle şey resmen topu bırakıyo şerefsiz,açık seçik bırakmış topu,neill olsa sağlam fırçalardı bu pozisyonda sümüklüyü,ama hakan la çok mutlular maşallah.
  12. 23.10.2010, 16:23 Mesaj #2472
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Emrah Kaya, post: 1775514 Nickli Üyeden Alıntı

    Baroş salak, Kewell ondan salak, Neill ise en salakları değil mi Servet ? En uynaık sensin. Geçmişinde Avrupa başarıları, kupalar hanlar hamamlar var. Hagisin sen adam seçersin. Bu adamlar dahi yapmadı senin yapmadıkları kariyer olarak seni 10la çarpacak isimler. Bunlar oynarken, ya da sorumluluk alırken sen ise hoca ile olan zıtlaşmanı koz gibi kullanıp o toplara geçerken çekdirdek çitledin, burun dolması yaptın. Lanet adam. Yatacak yerin yok. Ankara'ya geldiğinde gideceğim ve avazım çıktığı bağıracağım sana ve karakterine. Olmayan karakterine. Defol git.



    emrah reis cok sinirlenmis yahu
  13. 23.10.2010, 17:26 Mesaj #2473
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Serdar_Burak, post: 1775576 Nickli Üyeden Alıntı

    emrah reis cok sinirlenmis yahu



    Sonuna kadar hakli. Serefsiz, gurursuz, hain. DEOFOLUP GITSIN. Hic bir takim bunu almasin. Karieri bitsin. Batsin ac kalsin UMRUMDA bile degil.

    25-30 milionluk bir camiayi SATI serefsiz. Diyecegim cokta ama burda olmuyor iste.
  14. 23.10.2010, 18:07 Mesaj #2474
    Cevap: #76 Servet Çetin



    ultraslan ı merak ediyorum bakalım bu futbolcuları protesto edebilecekler mi...!?
  15. 23.10.2010, 18:09 Mesaj #2475
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Klüpten yediğim ekmek, içtiğin su haram olsun.Aldığım formadan bir gram sana pay düşüyorsa daha da haram olsun. Başlığını gördükçe cinlerim tepeye çıkıyor.

Benzer Konular


Yukarı Git