1. 21.01.2011, 23:37 Mesaj #3301
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Serdar_Burak, post: 2080967 Nickli Üyeden Alıntı

    oldukca kotu bir futbolcu



    futbolcu?
  2. 22.01.2011, 13:12 Mesaj #3302
  3. 22.01.2011, 15:24 Mesaj #3303
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Semih Yüksel, post: 2076353 Nickli Üyeden Alıntı

    Rijkaard'ın babasının öldüğü gün gidip beni nasıl oynatmazsın diyerek ahkam kesmesi de cabası.



    Bu olayda babasinin ölmüs olmasi pek bir sey ifade etmiyor. Rijkaard Servet'i kadro disi birakarak büyük bir hata yapmisti.
  4. 22.01.2011, 15:31 Mesaj #3304
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Yahu!!!!..... Neyse.... Forza Servet. Hattrick bekliyorum senden. Türkiyenin en iyi defans oyuncusu Servet. Seviyorum seni Aslanim.



    Arada bir Servet rövesata yaparsa tadindan yenilmez. Ama bu sefer Servet den ucarak kafa golü bekliyorum
  5. 22.01.2011, 16:58 Mesaj #3305
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Haktan Türkalp, post: 2083578 Nickli Üyeden Alıntı

    Bu olayda babasinin ölmüs olmasi pek bir sey ifade etmiyor. Rijkaard Servet'i kadro disi birakarak büyük bir hata yapmisti.

    Bence kimsenin yapamadığını yapmıştır . Rijkaard bir kez daha gönlümde YÜCELDİ.
  6. 23.01.2011, 20:32 Mesaj #3306
  7. 23.01.2011, 20:34 Mesaj #3307
  8. 23.01.2011, 20:36 Mesaj #3308
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Orkun Akyıldız, post: 2088210 Nickli Üyeden Alıntı

    Servet umarım sezon sonu takımdan gönderilir veya satılırsın.



    Sanki daha iyi stoperimiz varmış gibi konuşmuşsun.
  9. 23.01.2011, 20:40 Mesaj #3309
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Sezon sonu diyo lan zaten bi zahmet sezon sonu alırlar defans oyuncusu.
  10. 23.01.2011, 20:40 Mesaj #3310
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Umut Sezer, post: 2088230 Nickli Üyeden Alıntı

    Sanki daha iyi stoperimiz varmış gibi konuşmuşsun.



    Transfer denilen şey bu yüzden icad edildi.
  11. 23.01.2011, 20:42 Mesaj #3311
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Orkun Akyıldız, post: 2088270 Nickli Üyeden Alıntı

    Transfer denilen şey bu yüzden icad edildi.



    Servet'ten iyi alınabilecek yerli stoper sayın bana lütfen. Boş boş FM'den tanınmış bilmemne Toprak falan gibi adamlarla gelmeyin. Yeni Ali Turan olacak Kesimal falan gibi adamlarla da.



    2 yabancı hakkını birden 2 stopere de harcamak çok mantıksız diğer türlü.
  12. 23.01.2011, 20:43 Mesaj #3312
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Umut Sezer, post: 2088293 Nickli Üyeden Alıntı

    Servet'ten iyi alınabilecek yerli stoper sayın bana lütfen. Boş boş FM'den tanınmış bilmemne Toprak falan gibi adamlarla gelmeyin. Yeni Ali Turan olacak Kesimal falan gibi adamlarla da.



    2 yabancı hakkını birden 2 stopere de harcamak çok mantıksız diğer türlü.



    Derwall'in zamanın da dediği gibi Türkiye'de hala "gol attı mı? çalım attı mı?" vs. kim olursa olsun sırf buna bakılıyor. Genele bakan çok az kişi.



    Servet hala doğru düzgün pozisyon almıyor, hala aptal saptal paslar atıyor, hala karşısına hızlı bir adam çıktığı zaman omuz atmaya çalışmaktan başka bir müdahele yapamıyor.



    Türkiye'de en ciddi forvet Niang dışında Sercan-Bobo gibi adamlar olduğu için Servet Çetin iyi stoper muammelesi görüyor.
  13. 23.01.2011, 20:45 Mesaj #3313
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Orkun Akyıldız, post: 2088306 Nickli Üyeden Alıntı

    Derwall'in zamanın da dediği gibi Türkiye'de hala "gol attı mı? çalım attı mı?" vs. kim olursa olsun sırf buna bakılıyor. Genele bakan çok az kişi.



    Servet hala doğru düzgün pozisyon almıyor, hala aptal saptal paslar atıyor, hala karşısına hızlı bir adam çıktığı zaman omuz atmaya çalışmaktan başka bir müdahele yapamıyor.



    Türkiye'de en ciddi forvet Niang dışında Sercan-Bobo gibi adamlar olduğu için Servet Çetin iyi stoper muammelesi görüyor.



    Orkun, o zaman bana pozisyon almasını bilen bir stoper say alabileceğimiz. İbrahim Toraman'ı falan alamayacağımızı varsayarsak yok. Servet iyi bir stoper değil ama Galatasaray'ın stoperi. Bu takımda gayet yer edinebilecek bir adam bu kadar kötü ortasahamız varken. Üzücü ama gerçek.
  14. 23.01.2011, 20:46 Mesaj #3314
  15. 23.01.2011, 20:47 Mesaj #3315

Benzer Konular


Yukarı Git