1. 10.09.2009, 02:09 Mesaj #886
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Önder malını milli takıma alıp o formayı veriyolar onun pisliğini temizlemek Servet e kalıyo...
  2. 10.09.2009, 12:09 Mesaj #887
    Cevap: #76 Servet Çetin



    fatih kurt, post: 548303 Nickli Üyeden Alıntı

    önder malını milli takıma alıp o formayı veriyolar onun pisliğini temizlemek servet e kalıyo...



    +1905
  3. 10.09.2009, 12:39 Mesaj #888
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Aysel Aydın, post: 547904 Nickli Üyeden Alıntı

    9 eylül 2009 bosna hersek türkiye maçında Takımın en iyi oyuncusuydu bence de!



    Bence de.



    Fatih Kurt, post: 548252 Nickli Üyeden Alıntı

    F.Terim yatsın kalksın Servet e dua etsin o olmasa 5,10 gol rahat yemiştik.

    Sana laf atanlar utansın be!!!



    Kuslar yani. Utanin.
  4. 16.09.2009, 11:56 Mesaj #889
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Kamp kadrosundan çıkarılmıs.Kötü oldu.
  5. 16.09.2009, 12:02 Mesaj #890
  6. 16.09.2009, 13:22 Mesaj #891
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Yapilan grip asisi sonucu grip olmasi biraz dusundurucu aslinda , hani ben bile grip asisindan sonra atesleniyorsam klup doktorlarinin daha dikkatli olmasi gerekirdi diye dusunuyorum
  7. 16.09.2009, 13:54 Mesaj #892
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Kutlay Aslan, post: 557454 Nickli Üyeden Alıntı

    Yapilan grip asisi sonucu grip olmasi biraz dusundurucu aslinda , hani ben bile grip asisindan sonra atesleniyorsam klup doktorlarinin daha dikkatli olmasi gerekirdi diye dusunuyorum



    Asi yan etki yapabilir.



    Yani bir-iki gun icinde gecer herhalde.
  8. 16.09.2009, 14:55 Mesaj #893
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Aşı dediğiniz zayıflatılmış virüs sonuçta, adam bitkin halde yakalandı herhalde.



    Ama zamanlama çok kötü valla, Pana maçı konusunda rahattım ama endişelenmeye başladım şimdi.
  9. 16.09.2009, 14:57 Mesaj #894
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Zamanında Song'un başına gelirdi bu tür sakatlıklar. Maçtan önce ishal oluyordu lan adam. Ne kızardım.
  10. 16.09.2009, 16:03 Mesaj #895
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Erdem Erkan, post: 557679 Nickli Üyeden Alıntı

    Aşı dediğiniz zayıflatılmış virüs sonuçta, adam bitkin halde yakalandı herhalde.



    Ama zamanlama çok kötü valla, Pana maçı konusunda rahattım ama endişelenmeye başladım şimdi.



    2 x Emre varken bence endiselenmeye gerek yok.



    Ama Servet olsa tabii daha iyi olur/olurdu.
  11. 16.09.2009, 21:38 Mesaj #896
  12. 16.09.2009, 23:03 Mesaj #897
  13. 17.09.2009, 09:44 Mesaj #898
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Can Yörük, post: 558600 Nickli Üyeden Alıntı

    ayıboğan sen hastalık nedır bılırmıydın?



    Asi yapmasalardi hastalanmayacakti.

    Doktorlarda var bi otluk
  14. 17.09.2009, 17:32 Mesaj #899
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Grip aşısı olunca olabiliyor böyle ufak tefe enfeksiyonlar geçmiş olsun. Umarım savunmada da bir sorun çıkmaz..
  15. 25.09.2009, 13:04 Mesaj #900
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Servet o ilk sezonun ardından bence gittikçe düşen formu var..Ben hiç beğenmiyorum şuanki halini..

Benzer Konular


Yukarı Git