1. 23.11.2009, 16:17 Mesaj #1036
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Sinan Arslan, post: 675811 Nickli Üyeden Alıntı

    Ayak tekniği mükemmel olarak Türk stoper yok ki,alt yapıda hoca düdüğü çalıp evlat baskı mı yedin vur gitsin anasını satıyım düşüncesiyle büyüyen çocuklar böyle mal mal taça atarlar topu.



    Kesinlikle çok haklısın!.. Yüzde yüz katılıyorum sana..

    Defans oyuncularına hep şu denir: "Riske girme topu taça at!"

    Hep bunu öğretirler Marifetmiş gibi birde. Hiç demezler ki topu olumlu kullan. Oyunu kur geriden.. Ya da kalecine dön!.. hiç denmez bunlar..

    ya taça vur ya da şişir ileriye bu söylenir hep
  2. 23.11.2009, 16:25 Mesaj #1037
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Çözümü basit usta İtalya Liginden bir tane taş gibi stoper bulacaksın ki hepsi onların yerden pasla oynar,Servet'in yanına koyacaksın bitecek,olmuyor işte Gökhan-Servet ikilisi baskı yeyince saçmalıyor.
  3. 28.11.2009, 00:21 Mesaj #1038
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Servet bu ne hal ya,sen ne zannediyorsun kendini ulan yol geçen hanına döndü,bize gol atamayanı dövüyorlar bu nasıl defansif anlayış,cidden sezon sonu yollar ayrılmalı transfer haberleri performansını eritti bitirdi,her fırsatta giderim diyorsun git hocam o zaman kafanı veremiyorsan ve her duran topa boşu boşuna ileri çıkıyorsun hem çok kötü bir kafa vuruş stilin var hemde orada haybeye topu öldürüyorsun en azından kontra yemeyiz.
  4. 28.11.2009, 00:22 Mesaj #1039
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Beşiktaşın savunmasını imrenerek izliyorum.Servet Gökhan bu ikisi umarım sene sonu gider.
  5. 28.11.2009, 00:28 Mesaj #1040
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Hep eleşitirdim hakaret aldım alın size Servet



    Bu adam 3 sene önce Fenerde oynarken en çok dalga geçtiğimiz adam idi geçmişi silmeyin



    Servet sadece fiziği iyi olan bir adam



    Yazık ya Bir dönem Popescunun oynadığı savunmada Servet Gökhan Zan gibi adamlar oynuyor
  6. 28.11.2009, 00:29 Mesaj #1041
    Cevap: #76 Servet Çetin



    8m €ya Marsilya'ya gidebilseydi, hem O hem biz mutlu olacaktık şuan. Gitmek isteyen adamdan hayır geldiğini görmedim bugüne kadar, belliydi böyle olacağı. Avrupaya gitmek istiyorum diye diye dilinde tüy bitti. Ama şans yokki bizde, tam gidicekken Marsilyanın yönetimi değişti vs. yattı transfer.



    Omuz atmaktan başka pek bir aksiyonu olduğunu görmedim bu sezon.
  7. 28.11.2009, 02:08 Mesaj #1042
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Artık nabza göre serbet yok senden hicbisey olmaz sanırım servet sadece mücadele hırs vardı teknik filan zaten yoktu ancak topu alıp kendini birsey sanıyorsun
  8. 28.11.2009, 02:16 Mesaj #1043
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Servet fazla göklere çıkarmışız seni.Senin defans anlayışın bu takıma zarar veriyor koçum anla.Böyle defans olmaz olsun adamın önüne çullanarak defans yapılmaz bi gün hızlı bir oyuncu kapar o topu kalırsın öyle.Fener maçında M.Topuz aldı az daha gol atıyordu senin hatan yüzünden.Pres mi yapıyorla at taca yada uzaklaştır ne dönüyorsun kaleciye.Hücumdasın sürekli pas veremiyorsun kafa vuramıyorsun çıkma kal geride.Takım oyunu denen birşey kalmadı
  9. 28.11.2009, 04:02 Mesaj #1044
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Türk Milli takımının en iyi stoperi.Bir kötü maçıyla onu silemeyiz.Gerçi çok önemli bir hatası da olmadı.Gurur duyuyoruz senle.
  10. 28.11.2009, 04:22 Mesaj #1045
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Can Tansü, post: 684643 Nickli Üyeden Alıntı

    Servet fazla göklere çıkarmışız seni.Senin defans anlayışın bu takıma zarar veriyor koçum anla.Böyle defans olmaz olsun adamın önüne çullanarak defans yapılmaz bi gün hızlı bir oyuncu kapar o topu kalırsın öyle.Fener maçında M.Topuz aldı az daha gol atıyordu senin hatan yüzünden.Pres mi yapıyorla at taca yada uzaklaştır ne dönüyorsun kaleciye.Hücumdasın sürekli pas veremiyorsun kafa vuramıyorsun çıkma kal geride.Takım oyunu denen birşey kalmadı



    Sen bir kere senden 10 yaş büyük bir adama koçum moçum diyemezsin. İlk önce herkes haddini bilerek konuşsun.
  11. 28.11.2009, 13:28 Mesaj #1046
    Cevap: #76 Servet Çetin



    ne olur devre arasında Premier lig'e git Servet nolur aslanım.. hadi güveniyoruz sana...
  12. 28.11.2009, 13:29 Mesaj #1047
  13. 28.11.2009, 13:44 Mesaj #1048
  14. 28.11.2009, 14:15 Mesaj #1049
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Berk Ercan, post: 684738 Nickli Üyeden Alıntı

    Sen bir kere senden 10 yaş büyük bir adama koçum moçum diyemezsin. İlk önce herkes haddini bilerek konuşsun.



    Yeri geldiğinde abi de derim Koçum'da herkes formanın hakkını verecek.!!!
  15. 28.11.2009, 14:17 Mesaj #1050
    Cevap: #76 Servet Çetin



    Can Tansü, post: 685205 Nickli Üyeden Alıntı

    Yeri geldiğinde abi de derim Koçum'da herkes formanın hakkını verecek.!!!



    onaylıyorum

Benzer Konular


Yukarı Git