Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

1 Hafta Dalyan Tatili


Arkadaslar pazar gunu Allah izin verirse Dalyan a gelecegim. Hollanda'dan biraz arastirdim ve gezilecek yerler buldum fakat belki gitmis olan arkadaslarin ' Dalyan a gidipte bunu yapmamak/gormemek olmaz' diyecegi bazi seyler vardir. Gidenler Dalyan hakkinda birseyler paylasirsa sevinirim.

Mesela suan ben Dalis, At turu ve rafting yapmayi dusunuyorum. Baska onerebileceginiz seyler varmi + bunlari en ucuz yollu internettenmi rezervasyon yapmaliyim yada orada acentelerden felanmi? Onerebileceginiz acenteler varmi ? Kazigi zaten yiyecegizde bari soyle ufak yollusundan olsun :D

Simdiden yorumlariniz icin tesekkur ederim :hat:
 
Dalyana değil Sarıgermeye gittim. Çocuk ile tatil olduğu için ebeveyn olarak fazla aksiyona katılamadım, daha çok dinlenme amaçlıydı. İki yer bir birine yakın ve tek diyebileceğim çok güzel yerler, özellikle Dalyanı çok met etmişlerdi.

Şimdiden iyi tatiller, yanında bol bol euro getir, pazar bile euro ile çalışıyor, tek tavsiyem bu.
 
Dalyani bilmemde diger guzide tatil mekanlari olan tahtakale, eyup veya kasimpasaya filan gitmek istersen tavsiye yapabiliriz.
 
Bizim burada dalyan tatiline gitsek, kahvede haftalarca bunun makarasini yaparlar, teeeh.

Sana iyi eglenceler rengim.
 
Yıllar önce gittim o yüzden bir şey öneremeyeceğim zaten çok değişmiştir ama mutlaka denize girmelisin, çok güzel suyu var.
 
ilk önce kral mezarlarını bi gezin, orayı dalyan yapan onlardır. zaten çok büyük bir yer olmadığı için dediğin aktivitelerin dışında denize girmek için iztuzu plajına gidersin hem kerettalar falan hala duruyorsa iki keretta görüp geri dönersin. jeep ile safari var ama grubunuz iyi değil ise pek güzel geçmiyor, şansıma bizim grup iyi çıktıda bayağı eğlenmiştik. ayrıca kaplıca falan istersen tekneye atlayıp kükürt kokulu, çamur banyolu kaplıcalara da gidebilirsin.
 
Dalyan kaunas harika bir yurt ici destinasyondur , mavi yengecler aklimda kalmis en cok

plaja kadar mavi yolculukla gelip , plaj girisinde inerek dere icerisinde sazliklarin arasinda labirent misali parkurda yilan gibi suzulen teknelere binenler dunyayla iletisimi keserler adeta

en sonunda ise bir mahalle ile karsilasip fotograf meraki giderilir , kaya mezarlari ve camur banyolari zaten konu edilmis

o bolgeler icin en dogru zamanlar gibi duruyor , sicaktir fakat henuz pismiyordur
 
Üst Alt