#22 Kostas Mitroglou

Tuncay Van

10 Numara!
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
13,773
Tepkime Puanı
682
Puanları
318
Yaş
42
Orta kesecek kanatin yoksa böyle tipik ceza sahasi gölcüleri bizde is görmez, onun icin herzaman dedim diagneyi haydi aldin onun yanina alan veya pato tarzi genc bir yetenek alinmaliydi

SM-G935F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 

Enes Dalmış

10 Numara!
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
15,461
Tepkime Puanı
2,632
Puanları
283
Yahu bu adama neden pas atmıyorsunuz ? orta açtığımız zamanda o kadar salak saçma ortalar geliyor ki adamın yakınından bile geçmiyor kestiğimiz ortalar, bizimkiler forvetsiz oynamaya o kadar alışmış ki forvet nedir ne yapar unutmuşlar

Mitroglou bir pozisyonda rakip markajından kurtuldu geriye attı kendisini Linnes hiç Mitroglou 'na bakmadan öne doğru açtı ortayı, Ömer zaten hele bir orta keseyim de Allah kerim belki bir şey olur kıvamında ortalar açıyor

Mitroglou ve Diagne 'den faydalanabilmemiz için Feghouli-Mariano ve Nagatomo 'nun isabetli "pas" kalitesindeki ortalarına ihtiyacımız var
 

Erol S. Aydinli

Tecrübeli Üye
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
2,879
Tepkime Puanı
951
Puanları
188
Mitroglu'yu bizden önceki oyunuyla da, bizdeki 2 macıyla da sevmedim. Cok yanlış bir transfer oldu. FT iki forvet diye ısrar edince , Marsilya nın kurtulmak için can attığı bu adama yonetim sarıldı. Cok gereksiz ve yanlış bir transfer oldugunu dusunuyorum.
 

Erdi Güneş

Tecrübeli Üye
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
3,541
Tepkime Puanı
642
Puanları
263
Kendisine sövülmesini bekliyodum şaşırdım. Adama hazırlayacaksın o da atacak bu adam böyle bi futbolcu yapacak bişey yok. Ben iyi performans göstereceğini düşünüyorum ilerleyen günlerde.

CLT-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Cengiz Kral

Sarı Üye
Katılım
30 Ocak 2019
Mesajlar
61
Tepkime Puanı
25
Puanları
8
Konum
bursa
Bu adamın yerine demba ba daha faydalı olmazmıydı..

Yahu ceza sahası golcüsü eyvallahda. sırtı dönük top almazmı bir adam..Pas alışverişine katılmaz mı..Ben bunları iyi yapar diye düşünüyordum. Futbol bilgisinin iyi olduğunu düşünüyordum.

Tamam çalım yok, hız yok bunları biliyordukda oyun içinde bu kadar kaybolmak, sadece ceza sahasnda top beklemek falan kötü bir durum.
 

Targutay Alungan

Kırmızı Üye
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
553
Tepkime Puanı
413
Puanları
63
Konum
TR
pek faydalanamayız zaten, diagnenin yokluğunda iş yapar belki. ama onu kesemez. Umut bulutdan pek bir farkı yok
 

Celal Özben

Parçalı Üye
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
1,567
Tepkime Puanı
128
Puanları
213
Yaş
52
Konum
İstanbul
biraz avarel geldi bana, umarım yanılırım ama hiç faydası olamayacak gibin
 

Emir Sato

Captain Bouncy
Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
23,774
Tepkime Puanı
2,765
Puanları
443
Konum
on yer nape!!
Bu adamın yerine demba ba daha faydalı olmazmıydı..

Yahu ceza sahası golcüsü eyvallahda. sırtı dönük top almazmı bir adam..Pas alışverişine katılmaz mı..Ben bunları iyi yapar diye düşünüyordum. Futbol bilgisinin iyi olduğunu düşünüyordum.

Tamam çalım yok, hız yok bunları biliyordukda oyun içinde bu kadar kaybolmak, sadece ceza sahasnda top beklemek falan kötü bir durum.
pas vermiolar ki

basit 2 golü vardı topu alsaydı
 

Arda Yıldırım

Parçalı Üye
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
1,716
Tepkime Puanı
150
Puanları
213
Dün adam gol atmasın diye hem Hasan Şaş hem de bizim topçular uğraştı durdu rakip 10 kişi kalmışken sen bu adamı oyuna almak için niye 70. Dakikaya kadar beklersin girdikten sonra sanki bizim topçular bir olup anlaşmış gibi ısrarla pas atmadılar
 

Ahmet Sarı

Parçalı Üye
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
1,402
Tepkime Puanı
728
Puanları
263
bu adam kambur ya hiç golcü tipi yok inşallah beni yanıltır ve ligde kalan 14 haftada 10 gol atar
 

Tuna Köse

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
26,639
Tepkime Puanı
2,039
Puanları
433
adama bir sekilde pas atarsak 7-8 gol atar atarda mahaleye yeni gelen cocuk muamelesi yapiliyor su anda
 

Uğur Uzunoğlu

Tecrübeli Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
3,525
Tepkime Puanı
515
Puanları
263
Yaş
33
Gol atmasını geçtik.Onu zaten atamaz da,bu adamın ayağına top değecek mi değmeyecek mi diye maç izliyoruz.
 

Mehmet Eroğlu

I LOVE YOU HAGİ
Yönetici
Moderatör
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
12,991
Tepkime Puanı
19,550
Puanları
328
Toplasan 60 70 dakika anca oynadı herif takımdaki kekolar bu oyundayken sapıttılar bide top herife gelemedi 1 türlü
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
57,697
Tepkime Puanı
3,259
Puanları
478
Yaş
26
Konum
Marseille
Yunan diye IRKÇILIĞA maruz kalıyor. Top atmıyorlar herife.
 

Mehmet Ulusoy

Kırmızı Üye
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
789
Tepkime Puanı
36
Puanları
178
Geldiginden bu yana adamin fotograflarina bakiyorum.

Bu adam mutsuz yaw. Gulumsemenin zerresi yok, bildiginiz somurtuyor.

Transferi pek istemedi sanki.
 

Atakan Sencer Giritli

Tecrübeli Üye
Katılım
2 May 2011
Mesajlar
4,329
Tepkime Puanı
285
Puanları
233
Yaş
32
Konum
Yunanistan
Böyle olacağını bilseydi Benfica'ya giderdi muhtemelen. Adama bilinçli bir şekilde pas atmıyorlar. Çok enteresan.
 

Murat Kara

Taçsız Kral
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
43,954
Tepkime Puanı
7,922
Puanları
523
Alınmasi hataydi, neyse ki ucuz. Sezon sonunda kendisi kaçar biz de kurtuluruz.
 

Yunus Emre Bahçivan

Parçalı Üye
Katılım
1 Haz 2016
Mesajlar
1,669
Tepkime Puanı
230
Puanları
108
Yaş
28
Israrla pas atmıyorlar özellikle Belhanda. Dün birkaç kez top almak için geldi atmadı Belhanda.
 
Üst Alt