Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Alanzinho: "Alex olmasa Fener biter"






Aykut Kocaman ile Şenol Güneş arasında yaşanan penaltı tartışması ve Sadri Şener'in Volkan Babacan çıkışının ardından şampiyonluk yarışındaki söz düellosunda Alanzinho yeni bir cephe açtı.

"ŞAMPİYONLUĞU TRABZONSPOR HAK EDİYOR"



Brezilya'nın FutNet internet sitesine konuşan Alanzinho, F.Bahçe'nin adı gibi büyük bir takım olmadığını savundu. Alex olmasa F.Bahçe'nin bu kadar yukarılara çıkamayacağını iddia eden Alanzinho, şampiyonluğu Trabzonspor'un hak ettiğini söyledi.

"ALEX OLMASA FENER ORTA SIRALARDA YER ALIR"



Brezilyalı futbolcu, 'Alex olmasa F.Bahçe Türkiye'de orta sıralarda yer alır. Onun dışında takımda ön planda olacak oyuncu yok. Tek yaptıkları defans yapıp hızlı adamı koşturmak. Dünya Kupaları'nda Brezilya'nın rakipleri de Brezilya'yı böyle durdurmaya çalışırdı. Bizim değil F.Bahçe'nin şampiyonluğu Türk futbolu için kötü olur' diye konuştu.
 
Cevap: Alanzinho: Alex olmasa Fener biter



Aynen zaten bu gün ben de bunu yazdım.Fenerbahçe takım olarak kazanmıyor Alex sayesinde kazanıyor.Geçen yıl bu yüzden şampiyon olamadılar Bursaspor takım olarak mücadele ediyor, takım olarak kazanıyordu bu yüzden şampiyonluğu hakettiler.Alex Trabzon maçında gol atamadı Bursa şampiyon oldu.Alanzinho kıskançlıktan söyledi diyemicem bence haklı.
 
Cevap: Alanzinho: Alex olmasa Fener biter



Valla Barcelona da Messi ile kazanıyor. Alex de bir futbolcu Fenerbahçe'de. Sarı Çizmeli M. A. kazandıracak hali yok
 
Cevap: Alanzinho: Alex olmasa Fener biter



kendini küçük düşürüyorsun böyle sacma sapan acıklamalarla. oyna topunu şampiyon ol herkes tebrik etsin seni
 
Cevap: Alanzinho: Alex olmasa Fener biter







Aykut Kocaman ile Şenol Güneş arasında yaşanan penaltı tartışması ve Sadri Şener'in Volkan Babacan çıkışının ardından şampiyonluk yarışındaki söz düellosunda Alanzinho yeni bir cephe açtı.

"ŞAMPİYONLUĞU TRABZONSPOR HAK EDİYOR"



Brezilya'nın FutNet internet sitesine konuşan Alanzinho, F.Bahçe'nin adı gibi büyük bir takım olmadığını savundu. Alex olmasa F.Bahçe'nin bu kadar yukarılara çıkamayacağını iddia eden Alanzinho, şampiyonluğu Trabzonspor'un hak ettiğini söyledi.

"ALEX OLMASA FENER ORTA SIRALARDA YER ALIR"



Brezilyalı futbolcu, 'Alex olmasa F.Bahçe Türkiye'de orta sıralarda yer alır. Onun dışında takımda ön planda olacak oyuncu yok. Tek yaptıkları defans yapıp hızlı adamı koşturmak. Dünya Kupaları'nda Brezilya'nın rakipleri de Brezilya'yı böyle durdurmaya çalışırdı. Bizim değil F.Bahçe'nin şampiyonluğu Türk futbolu için kötü olur' diye konuştu.


Son cümleye bakarmısınız
 
Cevap: Alanzinho: "Alex olmasa Fener biter"



arkadasin biri Barcelona'da Messi ile kazaniyor demis..Adamlarin Messisi yoksa Xavisi,Iniestasi,Pedrosu,Villasi sahneye cikar! ya fenerde ? bi tane Alex var, gerisini cöpe at yani.

Alex bir macta sakatsa,formssuzsa veya Alex tutacak bir Adam koyarsaniz (misal : Cana) hicbirsey yapamaz koskoca Fener! inanin bana.

Alexin ligdeki istatistikleri: 17 Gol 9 Asist



bu takimdan Alexi cikarinca ne oluyor bi bakin isterseniz :



Alexsiz bu takim suan 34 Puandaydi! Evet yanlis duymadiniz.Bizim sadece 1 Puan üstümüzdeler aslinda.Alex olmasaydi tam 17 Puan kaybetmislerdi.Adamin 17 Golünü ve 9 Asistini cikartirsak 34 Puandalar.Bu demek oluyorki bu Takim Alex'siz bir hic...Bu Alex feneri biraktiginda küme düsebilirler.



Alexin Fenere kazandirdigi kupalar :



2 Lig Sampiyonlugu

2 Süper Kupa Sampiyonlugu



Bu Kupalarin hepsini Alex kazandirmistir..Fenerbahcenin Alex geldiginden belli aldigi Kupalarin hepsi bunlar! Yine bir Alex olmasaydi bunlarin hicbirini kazanamazlardi



Fenerbahce oldu Alexbahce diyebiliriz..Bu adam gittiginde Kümede Kalmaya baksinlar bence
 
Cevap: Alanzinho: "Alex olmasa Fener biter"



arkadasin biri Barcelona'da Messi ile kazaniyor demis..Adamlarin Messisi yoksa Xavisi,Iniestasi,Pedrosu,Villasi sahneye cikar! ya fenerde ? bi tane Alex var, gerisini cöpe at yani.

Alex bir macta sakatsa,formssuzsa veya Alex tutacak bir Adam koyarsaniz (misal : Cana) hicbirsey yapamaz koskoca Fener! inanin bana.

Alexin ligdeki istatistikleri: 17 Gol 9 Asist



bu takimdan Alexi cikarinca ne oluyor bi bakin isterseniz :



Alexsiz bu takim suan 34 Puandaydi! Evet yanlis duymadiniz.Bizim sadece 1 Puan üstümüzdeler aslinda.Alex olmasaydi tam 17 Puan kaybetmislerdi.Adamin 17 Golünü ve 9 Asistini cikartirsak 34 Puandalar.Bu demek oluyorki bu Takim Alex'siz bir hic...Bu Alex feneri biraktiginda küme düsebilirler.



Alexin Fenere kazandirdigi kupalar :



2 Lig Sampiyonlugu

2 Süper Kupa Sampiyonlugu



Bu Kupalarin hepsini Alex kazandirmistir..Fenerbahcenin Alex geldiginden belli aldigi Kupalarin hepsi bunlar! Yine bir Alex olmasaydi bunlarin hicbirini kazanamazlardi



Fenerbahce oldu Alexbahce diyebiliriz..Bu adam gittiginde Kümede Kalmaya baksinlar bence


Alex olmasa yerine oynayacak oyuncu da 3-5 gol atar herhalde penaltıları da atar :)

Alex ile kazanılan puanları çıkartmak çok mantıklı değil

Volkanın kurtardıklarını da çıkarırsak 10 puan filan yaparız o zaman
 
Cevap: Alanzinho: "Alex olmasa Fener biter"



arkadasin biri Barcelona'da Messi ile kazaniyor demis..Adamlarin Messisi yoksa Xavisi,Iniestasi,Pedrosu,Villasi sahneye cikar! ya fenerde ? bi tane Alex var, gerisini cöpe at yani.

Alex bir macta sakatsa,formssuzsa veya Alex tutacak bir Adam koyarsaniz (misal : Cana) hicbirsey yapamaz koskoca Fener! inanin bana.

Alexin ligdeki istatistikleri: 17 Gol 9 Asist



bu takimdan Alexi cikarinca ne oluyor bi bakin isterseniz :



Alexsiz bu takim suan 34 Puandaydi! Evet yanlis duymadiniz.Bizim sadece 1 Puan üstümüzdeler aslinda.Alex olmasaydi tam 17 Puan kaybetmislerdi.Adamin 17 Golünü ve 9 Asistini cikartirsak 34 Puandalar.Bu demek oluyorki bu Takim Alex'siz bir hic...Bu Alex feneri biraktiginda küme düsebilirler.



Alexin Fenere kazandirdigi kupalar :



2 Lig Sampiyonlugu

2 Süper Kupa Sampiyonlugu



Bu Kupalarin hepsini Alex kazandirmistir..Fenerbahcenin Alex geldiginden belli aldigi Kupalarin hepsi bunlar! Yine bir Alex olmasaydi bunlarin hicbirini kazanamazlardi



Fenerbahce oldu Alexbahce diyebiliriz..Bu adam gittiginde Kümede Kalmaya baksinlar bence


bravo morphy
 
Üst Alt