Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı


340a4leto.jpg




12 maçta 14 gol 7 asistle oynayan Arjantinli yıldız için girişimler başladı.



Haberin Devami GSC Portal'da
 
Cevap: Aslan gözünü Komşu'ya dikti!



Terim'in süprizi bu olabilir olmasınıda çok isterim açıkçası, yunanda kriz var 5-6€ verilcek bir oyuncu, onlarda bırakırlar o paralara her halde.
 
Cevap: Aslan Gözünü Komşu'ya Dikti!



izledigim kadarıyla oyun stilini begendigim bir oyuncu gelsin başarılı olur bizim takımda.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Amrabat yerine tercih ederim. Sağ kanatta ne kadar iyi oynuyor bilmiyorum, genel yorumlar çok iyi olmadığı yönünde.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



of offf... muthis olur Leto yaa. keske olsa... [sanmıyorum vermez Pao]
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



çok deli topçu harbi olursa uçarız şüphem yok gel la leto :yenieek:
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Amrabat yerine tercih ederim. Sağ kanatta ne kadar iyi oynuyor bilmiyorum, genel yorumlar çok iyi olmadığı yönünde.



Ofansın her yerinde boru gibi oynuyor raket gibi sol ayak var zaten adamda sağ sol farketmez ona, sağda oynarken ortaya doğru her girdiğinde kaleyi her mesafeden bombalar.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Bu seneki maclardan goruntuleri.

[video=youtube;ptTo98Wk87w]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ptTo98Wk87w[/video]
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Ofansın her yerinde boru gibi oynuyor raket gibi sol ayak var zaten adamda sağ sol farketmez ona, sağda oynarken ortaya doğru her girdiğinde kaleyi her mesafeden bombalar.



Ben 5-6 maçını seyrettim hepsinde solda oynadı ondan bilmiyorum başka mevkilerde iyi olup olmadığını. Gelecek sezon şöyle bi kadro oluştursak çok iyi olurdu:





Muslera

Eboue-Semih-Ujfa-Balta

Melo-Selçuk

Emre

Shaqiri-Eren*-Leto



*=Mevlüt vs. olabilir.





 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



13 macta 15 gol oldu. Bugun galibiyeti getiren golu atti. Pana nasil birakir bu adami?



Kriz var kriz batıyorlar, bak OLY kriz yüzünden bırak futbolu onların 1. spor olayı basketboldaki yıldızları bile dağıttı, sıcak parayı görünce dayanamaz verirler inşallah. Bu arada rakamları biraz abartı iyi duruyor çünkü yunan liginde güçlü takım neredeyse kalmadı gibi birşey kriz bütün takımları ülkeyi vurdu adamlarda.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Ben 5-6 maçını seyrettim hepsinde solda oynadı ondan bilmiyorum başka mevkilerde iyi olup olmadığını. Gelecek sezon şöyle bi kadro oluştursak çok iyi olurdu:





Muslera

Eboue-Semih-Ujfa-Balta

Melo-Selçuk

Emre

Shaqiri-Eren*-Leto



*=Mevlüt vs. olabilir.








Sağda da oynuyor hacı attığım videolardan bak anlarsın zaten.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Leto çok iyi olm, izledim ben. dehşet oyuncu [begenmem istemem falan demeyin boşuna, super oyuncu] fakat, Panathinaikos bırakmaz, en iyi oyuncuları ve acaip formda herif.
 
Cevap: Arjantinli Yıldız İçin Girişimler Başladı



Leto çok iyi olm, izledim ben. dehşet oyuncu [begenmem istemem falan demeyin boşuna, super oyuncu] fakat, Panathinaikos bırakmaz, en iyi oyuncuları ve acaip formda herif.



Hacı oradaki krizde mi derdimize derman olamaz?? ;-/



edt.gerçi kaynak fotomaçın yan ürünü olduğu bir gazete.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt