Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım


halı saha maçında kırılmıştı aylar aylar önce.



tırnak uzamış . bende banyo yaptım az önce. şimdi çıktım tırnak makasıyla tırnağı karıştıroyorum. (içi zaten koyu bi renk olmuştu kanamış kurumuş heral)



neyse karıştırırken sol taraftan tırnağın tamamı çıktı. tırnağımın sağ tarafı yapışık sol tarafı bırak ben gidecem diyo

ne yapmam lazım :sad007:



off of ff



tırnağın altında biraz daha tırnak tabakası var galiba
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



Hastaneye gidiyorsun kardeşim. Kanaman varsa önce kanamayı durdur, daha sonra ayağına önü açık terlik giyip aynen hastaneye gidiceksin. Başka birşey deneme direkt acile git.
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



Hastaneye gidiyorsun kardeşim. Kanaman varsa önce kanamayı durdur, daha sonra ayağına önü açık terlik giyip aynen hastaneye gidiceksin. Başka birşey deneme direkt acile git.
kanama falan yok üstteki kalın tırnak kabuk gibi çıkmak uzere. altta da ince bi tırnak var acı falan da yok
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



Geçmiş olsun Uğur bey kardeşim.

Bizimle paylaşmadan önce bir hastaneye gideydin keşke. :yenieek:
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



Çok rezil bi durum iltihap kapabilir.Hastaneye git bence.Gidemiyosan da tırnağı tamamen çıkar(çıkabiliyosan) dezenfekte edip sargı beziyle sar mikrop kapmasın.
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



Aynısı bana da olmuştu renktaş, kopmaya yakın bolümü ayağını rahatsız etmicek şekilde kısalt, sonra zamanla düşecektir geri kalan kısım. Kanama varsa bilemicem tabi
 
Cevap: Allahhh ayak baş parmağımın tırnağı çıktı Yardım



cuneytarkın gıbı kendimi tedavi etmeyi dusundum
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



Hangi ayağın?

Soldan kalktı sağ gitmiycem diyor,muhabbetini netleştirmek için önemli.
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



Aynısı elime oldu. Ufak ufak keserek kurtuldum. Ama parmak ufak sıkıntı olmuyor ayakta sıkıntı olabilir.

Kalkan kısmı kesip ayırmayı dene yoksa sağa sola takılıp tekrar kanama yapar.
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



Tırnak dediğin nedir olm kestikçe, koptukça çıkar kökü sendeyse problem yok kurcalama fazla.
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



cek cikar lan bana kac defa oldu, kramponlarimi hep 1 boy kucuk alirim bu da bana 7-8 tirnaga malolmustur. direk cek kopar tirnagi uzuyo zaten yasin da genc
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



halı saha maçında kırılmıştı aylar aylar önce.



tırnak uzamış . bende banyo yaptım az önce. şimdi çıktım tırnak makasıyla tırnağı karıştıroyorum. (içi zaten koyu bi renk olmuştu kanamış kurumuş heral)



neyse karıştırırken sol taraftan tırnağın tamamı çıktı. tırnağımın sağ tarafı yapışık sol tarafı bırak ben gidecem diyo

ne yapmam lazım :sad007:



off of ff



tırnağın altında biraz daha tırnak tabakası var galiba

tırnağı bantla ve doktora git en azından bilgi al , aramızda uzman yoktur o konuda
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



sol ayak.

tırnagın sol tarafı tamamen kalktı sag tarafın alt kısmı hala yapışık



Caps var mı?



Eğer kanama,ağrı,acı,iltihap,kızarıklık,yanma,sişlil gibi durumlardan herhangi biri varsa doktora gidebilirsin.Yoksa Antiseptik edinip, yapışık kısma kadar kısaltmak suretiyle kendi kendine düşmesini bekleyebilirsin.
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



Caps var mı?



Eğer kanama,ağrı,acı,iltihap,kızarıklık,yanma,sişlil gibi durumlardan herhangi biri varsa doktora gidebilirsin.Yoksa Antiseptik edinip, yapışık kısma kadar kısaltmak suretiyle kendi kendine düşmesini bekleyebilirsin.
hic birşey yok yav birazdan ameliyatı yapıcam
 
Cevap: Ayak Baş Parmağımın Tırnağı Çıktı-Yardım



Kücükken banada olmustu sallaniyordu dirnak gece uykumda dönerken koptu kendiliginden :)

Parmagimin üzerine masa düsmüstü..
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt