Biletlerde %25 İndirim Söylentisi


Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



Serhat Ulueren'e göre salı günü yapılacak açıklama ile daha fazla taraftar çekmek amacı ile biletlerde %25 indirime gidilecekmiş sezon boyu.

Güzel bir gelişme.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



Umarım kombinesi olan taraftarlar sorun çıkarmazlar.Kale arkaları ve en üst tribünlerde sorun yok sıkıntı maraton tribünleri 1 ve 2. katlarda.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



abi 35 liralık bilet 25 lira olur gene farketmez. kale arkaları 10 15 tl olmalı.kombinem var.şikayette etmem.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



abi 35 liralık bilet 25 lira olur gene farketmez. kale arkaları 10 15 tl olmalı.kombinem var.şikayette etmem.



Ne yani biz sıradan küçük bir takım mıyız? Ankaragücü bile 10TL'den başlıyor bugün biletleri resmi. Biz büyük taraftarız fln diyemelim abi 25TL veremiyorsak da.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



abi 35 liralık bilet 25 lira olur gene farketmez. kale arkaları 10 15 tl olmalı.kombinem var.şikayette etmem.



:007:



Keşke herkes böyle olsa ama 80 tl ye geçen yıl maraton alt katta bilet buldum diye tanımadığım garip garip adamlar tavır yaptılar.Ayrıca sıkıntı kale arkalarında değil oralarda indirime gitmesine gerek yok fazla fazla doluyor oralar zaten sıkıntı diğer tribünlerde o 200 ve 450 tl arası olan koltuklarda.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



kale arkalarında indirim yapmasalarda olur her türlü her maç doluyor oraları zaten önemli olan 200 tl ve 400 liralık yerler bide oralar tam kameranın acısında olduğu ıcın bos kalınca çok kötü gözüküyor yoksa stadın diğer yanllarında sorun yok
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



Ne yani biz sıradan küçük bir takım mıyız? Ankaragücü bile 10TL'den başlıyor bugün biletleri resmi. Biz büyük taraftarız fln diyemelim abi 25TL veremiyorsak da.



kardeşim kombineli taraftar bile maça gitmeye o yolları çekmeye üşeniyor.Stad a gitmek resmen çile.Pedere kombineyi veriyorum baba sen git maça diyorum.O kalabalık çekilir mi diyor:) gurur yapmaya gerek yok.biletler stad için pahalı.düşürülmez ise havalar bozdukça seyirci sayısı düşecek.
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



kardeşim kombineli taraftar bile maça gitmeye o yolları çekmeye üşeniyor.Stad a gitmek resmen çile.Pedere kombineyi veriyorum baba sen git maça diyorum.O kalabalık çekilir mi diyor:) gurur yapmaya gerek yok.biletler stad için pahalı.düşürülmez ise havalar bozdukça seyirci sayısı düşecek.



Anlayamadım ?
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



abi 35 liralık bilet 25 lira olur gene farketmez. kale arkaları 10 15 tl olmalı.kombinem var.şikayette etmem.



kusura bakmayında izmirde karşıyaka maçlarının kale arkası 10-15lira.



galatasarayı izleyeceksiniz.35-40 gayet normal kale arkaları için.



inşallah indirim kale arkalarında uygulanmaz.maratonlarda uygulanır
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



maçın bilet fiyatları belli olmuştur.



1. kategori - 600.00 tl (kapalı-numaralı vip 1)

2. kategori - 500.00 tl (kapalı-numaralı vip 2)

3. kategori - 350.00 tl (numaralı alt orta)

5. kategori - 150.00 tl (kapalı-numaralı alt)

6. kategori - 80.00 tl (kapalı-numaralı üst)

7. kategori - 40.00 tl (kale arkası)

8. kategori -rakip takım - 40.00 tl
 
Cevap: Biletlerde %25 İndirim Söylentisi



maçın bilet fiyatları belli olmuştur.



1. kategori - 600.00 tl (kapalı-numaralı vip 1)

2. kategori - 500.00 tl (kapalı-numaralı vip 2)

3. kategori - 350.00 tl (numaralı alt orta)

5. kategori - 150.00 tl (kapalı-numaralı alt)

6. kategori - 80.00 tl (kapalı-numaralı üst)

7. kategori - 40.00 tl (kale arkası)

8. kategori -rakip takım - 40.00 tl



İndirim falan gözükmüyor aynı fiyatlar.
 
Üst Alt