Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddiaları doğru mu?


Ocak ayında “Benim de montajlı iftira kasetlerim çıkabilir” diyen Cübbeli Ahmet Hoca’nın korktuğu başına geldi.







Cübbeli Ahmet Hoca’ya ait olduğu iddia edilen ‘belaltı’ görüntüler ortaya çıktı. İsmailağa Cemaati’nin önde gelen isimlerinden ‘Cübbeli Ahmet Hoca’ lakaplı Mahmut Ahmet Ünlü, ocak ayında cemaate seslenerek “Montajlı iftira kasetlerinin” yayınlanabileceğini, şaşırmamalarını, kendisine inanmayanlara ise hakkını helal etmeyeceğini söylemişti. Cübbeli, yaklaşık 11 ay sonra korktuğuna uğradı. HABERTÜRK Gazetesi’ni dün akşam saatlerinde arayan ve kimliğini gizli tutan bir kişi, elinde Cübbeli Ahmet Hoca’ya ait olduğunu iddia ettiği belgeler olduğunu belirterek, kendisiyle konuşan muhabirimizden randevu istedi.



GÖRÜNTÜYÜ SATMAK İSTEDİ



Telefonda konuşamayacağını söyleyen kişi, yüz yüze bilgi vermek istediğini belirtti. Saat 22.30’da Gaziosmanpaşa Gazi Mahallesi’ne giden muhabirimizin otomobiline iki kişi bindi. Sakallı ve gözlüklü şahıs, hemen yanında getirdiği dizüstü bilgisayarı açarak elinde Cübbeli Ahmet Hoca’nın üç ayrı kadınla çıplak vaziyette çekilen görüntülerinin olduğunu söyledi. Düzgün diksiyonuyla dikkat çeken şahıs, daha sonra “Varan1” şeklinde yazıyla başlayan ve Cübbeli Ahmet Hoca’nın bir kadınla çıplak vaziyette gizli kamerayla çekildiğini söylediği görüntüyü izletti. Ardından söz konusu görüntüleri satmaya kalkıştı. Muhabirimiz, etik olarak hemen teklifi reddetti.



----------------------------------------------------------------------------



NOT:Arkadaşlar ben bir gaflete düştüm ve merak edip bu videoyu bulup izledim.Şunu söylemeliyim ki sakın merak etmeyin.İnsanın başına ya merak ya da .... diye bir laf var ya tamamen doğruymuş.Cübbeli Ahmet'in poposunu kadın poposu zannettim yalnız bir de o var tabi.Ayrıca hocanın şeyini görüyorsunuz diyerek sizi iyice soğutayım da merak etmeyin.Aman diyeyim.
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Dedelerden sonra toplum bunu kaldırmaya hazır değil kanımca :D
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Okyanus ötesinin ve Türkiye'deki o malum şahısın parmağı vardır mutlaka bu kasette... Adam zaten bu kaset daha ortaya çıkmadan önce böyle bir şeyle tehdit edildiğini söylemişti.



O değil de bu malum şahıs ve yaltakçıları gerçekten gereğinden fazla güçlendi, istediklerine istediklerini yaptırıyorlar.
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Bu harun yahya'nın oyunu diyorlar buna.Beklerim o sinsi heriften.
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Yahu şaka maka şöyle bir şey var şimdi.2 farklı çekim yapılmış söz konusu videoda 2 ayrı kadınla ve 1.ev ile 2. ev kesinlikle farklı evler.

1.ve 2. görüntülerde yatağın yanında duran dolabın tamamen aynı olduğu konusunda da şüphe yok.Hatta oda için de aynı oda diyebiliriz.Sadece kameranın açısı biraz daha farklı konmuş yanıltmak için midir nedendir bilinmez.

Ama bu nasıl olur?Yani o evden taşınmışlar da,sonra bu eve gelmişler.O dolap ile yatağı aynı şekilde koymuşlar aynı mimarideki odaya.



Şimdi bu görüntüler gerçekten de Cübbeli'ye ait olmayıp -montaj, dublör vs...- başkaları tarafından kurulmuş bir düzmece olsa, kesinlikle atlanmayacak bir detay. o yüzden o ihtimal de saçma oluyor.



Kararsız kaldım yahu.Altından ne çıkacak merak ediyorum doğrusu.
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Bildiğim bir şey var...

Herkes nefsinin zorlamasına uyabilir...

Amma velakin bu iftiradır...

Cübbeliyi severim...

İyi biridir...

Zannetmem böyle bir şey yaptığını...
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Cübbeliyi kim nekadar tanıyor forumda bilemem ama şunu açıklama gereği duydum..



Eniştemin varlıklı ve o cemaatten birisidir.Ofisine bu adam gelir ( o sıra ofisboyluk yapmaktayım :D ) sohbet muhabbet koyudur uzun süredir arkadaş olduklarını biliyorum zaten.Eniştemin ne yapıyorsun artık şu sıralar ? sorusuna cübbelinin '' len x artık kımsenın kımseye faydası yok bizim iş sovmenlikten öte gidemiyor artık oda yok '' cevabını almamla birlikte cübbeliye karşı olan fikirlerim artık şekillenmişti. He is a Showman :)
 
Cevap: Cübbeli Ahmet Hoca'nın seks kasedi iddaaları doğru mu?



Ne cübbeli severim ne o ednan hocayı.Uzak dursun bu tarikatlar, hocalar.Ama Ednan hoca burda eyyam yapmış belli.
 
Üst Alt