Dursun Özbek Florya'ya Gitti!


inşallah gider sneijder,bruma ve muslera.bakalım ne yapıcaz ondan sonra.

3 futbolcuya mı bağlı koskoca Galatasaray? Saçma sapan yorum yapmayalım.

Yanlış anlaşılmasın. Hiçbirinin gitmesini istemem. Ama disiplinsizlik yapıp, burayı çiftliğe çevireni kim olursa olsun kovmak farzdır.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
 
3 futbolcuya mı bağlı koskoca Galatasaray? Saçma sapan yorum yapmayalım.

Yanlış anlaşılmasın. Hiçbirinin gitmesini istemem. Ama disiplinsizlik yapıp, burayı çiftliğe çevireni kim olursa olsun kovmak farzdır.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
bunlar giderse nasıl bi takım yaratıcaz acaba hem de tudor gibi biriyle ?söyler misin gökhancım?semih,sabri,selcuk,yasin,hakan balta gibi andavalların yanına yeni andavallar mı alacaz?önce tudor gitsin,sonra sneijderin ücreti düşürülsün,brumanın sözleşmesi uzatılsın,selcuk defolsun.biz işe tersten başlıyoruz.
 
bunlar giderse nasıl bi takım yaratıcaz acaba hem de tudor gibi biriyle ?söyler misin gökhancım?semih,sabri,selcuk,yasin,hakan balta gibi andavalların yanına yeni andavallar mı alacaz?önce tudor gitsin,sonra sneijderin ücreti düşürülsün,brumanın sözleşmesi uzatılsın,selcuk defolsun.biz işe tersten başlıyoruz.

Sen daha ufaksin yavrucugum anlamazsin
 
bunlar giderse nasıl bi takım yaratıcaz acaba hem de tudor gibi biriyle ?söyler misin gökhancım?semih,sabri,selcuk,yasin,hakan balta gibi andavalların yanına yeni andavallar mı alacaz?önce tudor gitsin,sonra sneijderin ücreti düşürülsün,brumanın sözleşmesi uzatılsın,selcuk defolsun.biz işe tersten başlıyoruz.

Operasyonu kimin yapacağı bu durumda önemsiz. Ben kulübü çiftliğe çevirmiş topçu istemiyorum arkadaş. Herkes haddini bilecek. Dünkü b*k Bruma kim ki Tudor'a hareket yapıyor? Kimsin sen abi? Bu arada td'nin kim olduğu önemsiz. Tudor değil Cevat Güler de olsa aynı şeyleri söylerim. Galatasaray teknik direktörüne saygılı olacaksın arkadaşım. Aynı şekilde başkanına da.

Hakan Şükür'ün döneminde de kulüp yerli çiftliğiydi. Ama o zaman o adamlar en azından takımı sahipleniyordu. Şuan öyle bir durum da yok. Herkes paranın peşinde.

Paranın peşinde olan itlerin de bu kulüpte işi yok.


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
 
Taraftar da hala bir hamle yok.

Bu bakteri hala gezebiliyorsa Galatasaray taraftarı bitmiştir ki, bitti zaten.

Bir daha kimse en iyi taraftarız, en çok taraftarız demesin. Nerede çokluk orada bokluk, bombok bir camiayız görüldüğü üzere. Sabote ediliyoruz ve kimsenin sesi çıkmıyor.
 
Bülent Timurlenk: "GS başkanı, sportif d. GS'ı başkaları yönetiyormuş; onlar da muhalefetmiş gibi konuşuyorlar. Dümen sizde...
Şizofreni tedavi edilebilir."

Bülent Timurlenk: "Galatasaray'ı siz batırdınız, kazanılır ve kaybedilir ama siz adab ve edep bırakmadınız. Bunu aynada kaybeden ikinci kişiliğinize söyleyin."


Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
 
evet sneijder ve bruma kadro disi birakilsin. Cunku butun suc onlarda. Onlar disiplinli olup Tudor hocasinin sozunu dinleselerdi suan ligde zirvedeydik. Ozellikle performanslariyla dudak isirtan ahmet calik, sabri, semih, balta , selcuk, yasin gibi yerli evlatlarimiz, Galatasarayimiza mal olmus buyuk topcularimizada zam yapilmali.

Transfer olarakta hemen Adem Buyuk ile senelik 3.5m. euro sozlesme bedeli karsiligi 5 senelik sozlesme imzalanmali.
 
takımın ortalama kalitesini bozan ve moralmen çöken bruma, muslera ve sneijder kadro dışı bırakılıp satılmalı,. yasin, sabri ve balta ile %50 zamlı sözleşme yapılmalı. başganımızdan böyle hamleler bekliyoruz.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sneijder gitsin diyene Adem Büyük gelsin Semih kalsın diye cevaplar veriliyo. Forumdaki renkdaşların büyük kısmında psikoloji bozulmuş.
 
Üst Alt