Eşşekleri niye aşağılıyorlar ?


way eşşek herif, eşşolaşşek, eşşolubeşkulak falan fistan... nedir bu hayvancağızla alıp veremediğiniz ?



350lxjs.jpg




şu masumiyete, güzelliğe bakar mısınız ? tavşan-at kırması değil mi adeta ¿ rahat bırakın eşşekleri. :(
 
Cevap: Eşşekleri niye aşağılıyorlar ?



tamamen bazı veled-i zinalardan oturu

eskiden essek metro gibi kullanılırmış anadoluda...

atalarımız yararlı biçimde kullanmışlar bunu

adınıda meşk koymuşlar

aşk gibi yani

bizim metroya baglılıgımız gibi

ama bazı pervasızlar acımamış ırzına gecmiş meşklerin

tabi bakmışlar meşk karşı koymuyo

sinirlenmişler...

meşk yerine m yi atmışlar

eşk olmuş..

bakmışlar eşk anlamsız

bir alim çıkmış demişki

eşek olsun bunun adı

bu boyle gitmez demiş

eşek olmuş adı

sonra tdk çıkmış

hayır alim efendi eşek değil

eşşek demiş

alim efendi demiş ki

eyvallah gözüm demiş

eşşek olmuş...



sonuc olarak bu pervasızlar yüzünden olmuş eşşeğin başına gelen...

bu kadar...
 
Cevap: Eşşekleri niye aşağılıyorlar ?



tamamen bazı veled-i zinalardan oturu

eskiden essek metro gibi kullanılırmış anadoluda...

atalarımız yararlı biçimde kullanmışlar bunu

adınıda meşk koymuşlar

aşk gibi yani

bizim metroya baglılıgımız gibi

ama bazı pervasızlar acımamış ırzına gecmiş meşklerin

tabi bakmışlar meşk karşı koymuyo

sinirlenmişler...

meşk yerine m yi atmışlar

eşk olmuş..

bakmışlar eşk anlamsız

bir alim çıkmış demişki

eşek olsun bunun adı

bu boyle gitmez demiş

eşek olmuş adı

sonra tdk çıkmış

hayır alim efendi eşek değil

eşşek demiş

alim efendi demiş ki

eyvallah gözüm demiş

eşşek olmuş...



sonuc olarak bu pervasızlar yüzünden olmuş eşşeğin başına gelen...

bu kadar...



doğru mu bu ? :eek:
 
Cevap: Eşşekleri niye aşağılıyorlar ?



dünyanın en güzel gözleri eşeklerdedir diye şarkı var hatta. haksızlık yapılıyor. haksızlığa karşıyız :D



edit: çarşı eşşeğe karşı :D:D
 
Cevap: Eşşekleri niye aşağılıyorlar ?



[video=youtube;iIVppIhWhnc]https://www.youtube.com/watch?v=iIVppIhWhnc&feature=player_detailpage[/video]
 
Üst Alt