Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Fatih Terim, Arda Turan'ı Kamptan Gönderdi!



Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim, A Milli Takım uçağında gazeteciye saldıran Arda Turan'ı Milli Takım kampından gönderdi.


Barcelona'da oynayan A Milli Takım kaptanı Arda Turan'ın, Makedonya maçı dönüşü Slovenya uçağında gazeteci Bilal Meşe'ye saldırma olayı gündeme bomba gibi düşmüştü... Olayın ardından Slovenya kampında neler olacağı merakla beklenirken Fatih Terim'den flaş bir karar verdi.

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören ve Ali Dürüst olayın hemen ardından Fatih Terim'in de katıldığı bir toplantı gerçekleştirdi. Yapılan durum değerlendirmesinin ardından Terim, Arda ile özel olarak bir araya geldi.

Yapılan bu görüşmenin ardından Türkiye Futbol Direktörü Milli Takım kaptanı Arda Turan'ı kamptan hemen gönderdi. Arda Turan da hem takıma hem de federasyona daha fazla zarar gelmemesi için kamptan hemen ayrıldı.

Arda Turan Milli Takım kadrosundan çıkarıldı.

Hürriyet
 
Arda'nın arkası hala sağlamsa bu karar hocayı da götürebilir. Göreceğiz bakalım.

Yok bir şey olmazsa o zaman Fatih Terim hala güçlüdür. Ancak bence Arda birilerini araya koyarak hocayı oradan indirecek. Güç onun arkasında.
 
Son düzenleme:
Zaten top oynayacak hali kalmamis, kac senedir Barca'da olmasina ragmen topu alinca 10 dk etrafini izleyip oyle pas veriyor. Nasil bi herif bu yaw.
 
Zaten top oynayacak hali kalmamis, kac senedir Barca'da olmasina ragmen topu alinca 10 dk etrafini izleyip oyle pas veriyor. Nasil bi herif bu yaw.
Normal şartlarda şu haliyle milli takımın kıyısından geçemez. (Kankileri Burak ve Selçuk da dahil.)

Ama bu adam sadece futbolcu değil. Nasıl bir yere konuşlamışsa kendini sırtı yere gelmiyor.
 
Arda Turan burda tepkiyi kime koydu? Bilal Meşe ye değil tabiki tüpçüye çünkü herkes biliyor bu gazetecilerin satılık kalem olduğunu o yazıdaki herşeyden tüpçünun haberi vardır hatta emri o verdirmistir.
Yani olayın özeti şu balık baştan kokar Türk futbolu o kadar iğrenç durumdaki Yıldırım Demirören'in başkan olduğu bir kurumda oranın yıldız oyuncusuda böyle saçma sapan şeyler yapar.


LG-K430 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Vala kimse kusura bakmasın da bu fedarason orada olduğu sürece milli takım ile ilgili hiç bir haberi kimse iplemiyor bize kurulan kumpası unutmadık beter olun diyeceğim de bize yakışmaz kendi bokunuz da boğulun inş...
 
Hak ettiğini bulmuş.Barcelonada oynaman demek herkese saldırırım kimse birşey yapamaz demek değildir.Ama şu da var.Ardayı milli takımdan çıkarabiliyorsan volkan babacanı falanda çıkarması gerekti.Hani bir lafı vardı fatih terim varsa adaletin olduğu yerde vardır.Diyordu nerde kaldı bu söz yoksa şikeci kollayıcı dolaylı yollardan atanan tüpçü ve devlet destekli başakşehirin başkanından mı tırstı ? Fatih terim iyi hoca olabilir ama adalet falan yalandan hikaye ancak felsefe yapıyor.
 
Arda Turan'ın kadro dışı bırakılmasının ardından Fatih Terim; Caner Erkin, Gökhan Gönül ve Burak Yılmaz ile toplantı yapıyor. (beIN SPORTS)
 
Üst Alt