Fatih Terim'den Transfer Açıklaması


Terim: Geldigim ilk günden beri söylüyorum. Bir atak oyuncusu istiyorum.

Terim: Baros iyi oynasada, oynamasada o mevkiye oyuncu almak istiyoruz.



Terim: Eboue doğrudur, Çok yönlü bir oyuncu,(Önce alıyoruz dedi)Almak istiyoruz, oyuncu bizi çok istiyor. Olumlu yanıt gelebilir. Alacagiz insallah



Terim: Benim bildiğim şuanda Forlan ile ilgimiz yok.



Serhat: Diarra ismi gündem de mi?

Terim: Lassana Dilarra ile de ilgileniyoruz ama o konuda biraz daha temkinliyiz. Istedigimiz dogrudur. Bakalim calisiyoruz"



Serhat; Melo'yu aldınız orası için o yeterli değilmi? dedi.

Fatih Terim: Belki biz bir değil 2 kişi istiyoruz oraya.



Terim: Kamp dönüşü takımdan ayrılan oyuncular olacak.



Terim: Yedek kulübesinide kaliteli oyunculardan oluşturuyoruz.Formayı kapan kaybetmek istemeyecek.



Terim: Hem oynayacagimiz futbolla hem GS ruhu ile Arena'yi dolduracagimiza inaniyorum



GSC
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



Aha KAP'a gitti 228 bin tl



Bre hayırsızlar su 3 aylarda fakirleri sevindirseniz o KAP'a verdiginiz paralarla dualarla sampiyon oluruz :)
 
Cevap: Fatih Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



-------Muslera--------

Sabri--Ujfa--Semih--Herhangi biri

-----Selçuk-----Melo-------

---------Diego------------

Eboue--------------Arda-----

--------Adebayor-----------



ULAN
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



Yaw bu telegol final yapip yapip ertesi hafta gene geliyorlar.La bunlar gecen hafta neyin finalini yaptilar,cakar in finalimiydi yoksa O :D



Bu arada Baransu demin acikladi,Özgener aziz yildirima ,Demirören in hakkinda "Gördünmü su tüpkafanin yaptigi aciklamayi demis :D"
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



:tiphat: 2000'den sonraki en sağlam kadro geliyor ulen, kimse tutamaz biziiiii !
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



Vay be Lassana Diarra'dan tamamen vazgeçmemişiz demek.Vallaha bu takıma normalde 10 numara lazım ama Lassana Diarra'yı ikna ettiysek eğer bir daha böyle bir fırsat yakalayamayız.Bu adam Avrupa'nın en iyi orta sahalarından.Sadece önlibero olarak da görmemek gerek.Tekniği de iyi,ayağı da düzgün.Yani Barcelona'da önlibero oynayan Yaya Toure'nin Manchester City'de orta sahanın ortasında oynaması gibi Diarra da bizde öyle oynayabilir.Çok yaratıcı bir orta saha olmaz ama manyak mücadeleci olur.



Her şey bir yana Lassana Diarra'yı istediğin zaman aldığın paraya satabilirsin.Hatta biraz iyi oynarsa 2 katına bile satabilirsin.Ki kötü oynama ihtimali olmayan bir adam zaten.
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



Lassın olması zor zaten,anca yıllık ücreti bonservisi aşağıya çekilirse olur ama isteyeni çok olucağı için çok düşük bir ihtimal tabi bu.



Biriside sorumuyor arkadaş stoper,solbek istemiyormusun diye.Ne sorsalar direk cevap verdi.Biriniz sorun laaannnnnnn...
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



Yaw bu telegol final yapip yapip ertesi hafta gene geliyorlar.La bunlar gecen hafta neyin finalini yaptilar,cakar in finalimiydi yoksa O :D



Bu arada Baransu demin acikladi,Özgener aziz yildirima ,Demirören in hakkinda "Gördünmü su tüpkafanin yaptigi aciklamayi demis :D"



haftaya pazar son,sözleşme gereği temmuz sonuna kadar devam edilecek deniliyor..erman zaten trt spor ile anlaşdı oraya gidecek,serhat ise çakarından vazgeçmez,gökmen ve ziya dinazorları ile yoluna devam eder,birde bjk li getirir koyar ortaya yeni sezonu açar:)





bu arada terimin konuşmasını çok beğendim,çok açık ve net konuşdu,forlan olayına nokta koydu sanırım artık lafı açılmaz ama eboue olayı güzel olacak..
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



3 senedir ilk defa adam gibi hem hucum yönü hem savunma yönü sağlam bir takım kurmak üzereyiz,valla terim i işte bu yüzden çok istiyordum bu takımdan bi halt olmayacağını görüp adam gibi adamlar alacağını biliyordum ki şimdiye kadar alınanlardan elamander dışında memnunum,keşke elmander yerine daha iyi bir hucum cu alsaydık bence elmander den terimd memnun değil ki o yüzden hucum cu istiyor ve bence stancu ve cluio yolcu ki doğrusu da budur bence,bir forvet bi orta saha ve eboue ile kadro tamadır bana göre olursa bi de yerli ki volkan şen kanımca oda süper kadro olur



------------muslera--------



eboue--ujfalui--servet---hakan balta



---------libero(transfer)-----



------selçuk---melo--------



kazım----------------arda



-------transfer----------



herhalde böle bi kadro kurmak istiyor terim,kazım yerine de volkan şen i düşünüyor ama sanırım olasada olur olmasada tarzında fiyattan dolayı,geçen seneki kadroyu yazın ve bi karşılaştırın farkı göreceksiniz
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



selçuk ofansa biraz daha yakın olacak gibi hocanın kafasındaki sisteme göre



bugünkü maçtada baya ceza sahası yakınlarındaydı,trabzon günlerinde olmadığı kadar.
 
Cevap: Terim'den Telegol'e Önemli Açıklamalar



haftaya pazar son,sözleşme gereği temmuz sonuna kadar devam edilecek deniliyor..erman zaten trt spor ile anlaşdı oraya gidecek,serhat ise çakarından vazgeçmez,gökmen ve ziya dinazorları ile yoluna devam eder,birde bjk li getirir koyar ortaya yeni sezonu açar:)





bu arada terimin konuşmasını çok beğendim,çok açık ve net konuşdu,forlan olayına nokta koydu sanırım artık lafı açılmaz ama eboue olayı güzel olacak..



iyide programda demiş ahmet bey aramızda olmayacak diye
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt