Football Manager 2020 - Sayfa 42 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu
3 duran top golü attım???
hani çözülmüştü??
benim vaktimi neden çaldın??
"Ok, I'm calling it what it is here. This is the best mod I've ever seen for Football Manager. It's an astonishing piece of work.

The match engine looks & feels far far better, It's back to the glory of FM12's fantastic ME. Tactically it TOTALLY ALTERS the way the game works & plays what appears to be realistic football. You can play all kinds of football now & build exactly the tactic you require. Wow.

I implore all players to try this mod. It really is fantastic. "
diye bi yorum var altta herif yalvarıyo deneyin diye çok iyi vs demiş sen naptın allah bililr. neyse denerim ben de ama baska zamana bu gece olmaz :=(

"Ok, I'm calling it what it is here. This is the best mod I've ever seen for Football Manager. It's an astonishing piece of work.

The match engine looks & feels far far better, It's back to the glory of FM12's fantastic ME. Tactically it TOTALLY ALTERS the way the game works & plays what appears to be realistic football. You can play all kinds of football now & build exactly the tactic you require. Wow.

I implore all players to try this mod. It really is fantastic. "
diye bi yorum var altta herif yalvarıyo deneyin diye çok iyi vs demiş sen naptın allah bililr. neyse denerim ben de ama baska zamana bu gece olmaz :=(
denemezsen adam felan değilsin
bugün deneyeceksin

Yeni kadroların güncellemesi ne zaman geliyor ?

2021 çok pahalı duruyor başlarda almam herhalde

Bilen varsa memnun olurum.

FM 2020 için çıkmış 2 db modunu derleyip birlikte çalışanları seçtim. 2020'yi 2021 transferleriyle ve 21 takımlı Süper Lig formatıyla oynamak isteyenlerin indirdikleri .rar içindekilerin hepsini "editor data" içine atması yeterli. Oyuna başlarken sağ üstten data seçminizde bunları seçerek kariyerinize başlayabilirsiniz.

C:\Users\"KullanıcıAdınız"\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\editor data

1608508257708.png

1608509006458.png

Son düzenleme:
Üst Alt