Genel Sohbet

Oguz Alp Akcay

Tecrübeli Üye
Katılım
17 Tem 2017
Mesajlar
3,597
Tepkime Puanı
1,483
Puanları
198
Yaş
29
Konum
Almanya
Muhtemelen sorulmustur. Foruma ne oldu?

Edit: Forumun hizi memnuniyet verici. Emegi gecenlere tesekkürler.
 

Şerafettin KOÇ

Baba Gündüz
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
37,351
Tepkime Puanı
1,287
Puanları
528
Hangi atar damarını öptüğümün mod Talat Terim konusunda yazmamı engelledi
 

Şerafettin KOÇ

Baba Gündüz
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
37,351
Tepkime Puanı
1,287
Puanları
528
common universal culture a göre adledilmiş bir renk. sen hangi kabiledensin bilmem eurocentirikligim için özür dilerim
Hristiyan cenazesi olsa anlarım oraya gelenlerin çoğu müslüman. İslamiyetten bi haber yaşayan bir toplum Türk (müslüman) toplumu akpnin oyundan belli bu.
 

Berkay Saraçoğlu

Aslan Üye
Katılım
18 Ağu 2017
Mesajlar
8,450
Tepkime Puanı
4,447
Puanları
223
Hristiyan cenazesi olsa anlarım oraya gelenlerin çoğu müslüman. İslamiyetten bi haber yaşayan bir toplum Türk (müslüman) toplumu akpnin oyundan belli bu.
tamam dayıcım allah gecinden versin tanıdığın birinin cenazesine falan katılman gerekirse bunla gidersin olur biter kimse silah dayamıyor kafana siyah giy diye
41062
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
23,291
Tepkime Puanı
12,381
Puanları
438
islamiyette ne diyor cenzae outfit konusunda styilish süresinde??
boş yapma
Beyaz giymek sünnettir ama burada siyah giyme olayını dine sonradan eklemlenmiş bir şey olarak görmek ne kadar doğru bilinmez, sonuç olarak siyah giyen insanlar dini bir ritüeli yerine getirmek için giymiyor, gelenek gibi bir şey.
 

Yunus Emre

Aşkların Efendisi
Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
76,632
Tepkime Puanı
602
Puanları
488
Konum
aşıklar dergahı
Beyaz giymek sünnettir ama burada siyah giyme olayını dine sonradan eklemlenmiş bir şey olarak görmek ne kadar doğru bilinmez, sonuç olarak siyah giyen insanlar dini bir ritüeli yerine getirmek için giymiyor, gelenek gibi bir şey.
dini baglantı olarak söylemiyorum zaten ben kardeşim adam diyor. istiyorsa giysin hac yaptıgı kıyafetleri cenazede beni ilgilendirmez
 

Keramettin TANRIVERDİ

"Bizi sevenleri üzmeyelim baba"
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
53,624
Tepkime Puanı
40,287
Puanları
573
Şerafettin her konuda çıkıntılık yaparak nereye varmayı hedeflemektesin
 
Üst Alt