Genel Sohbet

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
23,284
Tepkime Puanı
12,353
Puanları
438
O dönem ilgilenmiyordum gözümden kaçmış bu gerizekalıların amacı neydi ?

 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
25,715
Tepkime Puanı
18,580
Puanları
478
O dönem ilgilenmiyordum gözümden kaçmış bu gerizekalıların amacı neydi ?

Ali Koc bunlara para vermistir bunlar da o paranin bir kismini bize verip davet edip sakatlamaya calismistir

Alternatif bir senaryo ise Belhanda Fasli bunlar da Tunuslu oldugundan eger bu milletler kavgali falansa boyle hareketler olmustur
 

Ahmet Akbey

Kırmızı Üye
Katılım
28 Kas 2008
Mesajlar
652
Tepkime Puanı
263
Puanları
263
Yaş
26
Ali Koc bunlara para vermistir bunlar da o paranin bir kismini bize verip davet edip sakatlamaya calismistir

Alternatif bir senaryo ise Belhanda Fasli bunlar da Tunuslu oldugundan eger bu milletler kavgali falansa boyle hareketler olmustur
o dönem aklima gelmemisti ama, demin videoyu izlerken bende aynisini düsündüm.. kesin fenerin parmagi vardir bu iste diye.. henüz senin yorumunu okumamistim. Üstüne bu yorumu okumak teorimi tastikledi
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
23,284
Tepkime Puanı
12,353
Puanları
438
Bu nasıl bir mahluktur yav.

 

Fatih Hacı

Taçsız Kral
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
43,627
Tepkime Puanı
5,193
Puanları
523
Bu nasıl bir mahluktur yav.

Bunun gibilerini hapise atıp bide milletin vergisi ile besleyeceksin :(

Kızına ısınamamış.... Ulen bilgisiz geri zekalı şerefsiz . En kötü camiye bilmem yurdun kapısına getirir insan çocuğu.

İnsan olarak kabul etmiyorum bu tür varlığı.

Hayvanda değil. Farklı bir şey bu ki farklı cezalar uygulanmalı bunun gibilerine. İk kız babası olarak bu tür haberlere cinneti geçiriyorum vallahi. Yazıklar olsun. 1.5 yaşında bir bebek daha ya
 

Onur Kosar

Tecrübeli Üye
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,811
Tepkime Puanı
543
Puanları
223
Selam rdaşlar. Bir sualim var. Parise gitme planım var lakin ki bu vize işinden hiçbir şey anlamadım. En son Erasmus için Litvanya vizesini konsolosluktan bizatihi kendim almıştım. Lakin Fransa için VFS gloabal adlı bir aracıdan bahsediyorlar. İşin özü Fransa vizesini nasıl temin edebilirim? İlla bu aracıdan mı alacağım? Kaç para vereceğim?
Acentalar 120 euro istiyor vize için.
 

Erman Türker

The North Remembers
Teknik Ekip
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
24,991
Tepkime Puanı
5,290
Puanları
488
Yaş
36
Konum
MK'nın olmadığı bir yer
Bir kaç kere niyetlendim ama bitiremedim, ne oldu ki ?

Edit. Bu arada mention gelmedi şans eseri gördüm, bu mühim detayı paylaşmak istedim.
Ya ben ekran kartını yenilemeyi düşünüyordum da bir arkadaş geçende söyledi uygun fiyata n11'de AMD RX460 diye bir ekran kartını ucuza piyasaya sürmüşler. Senin işini görür dedi ben de aldım. 350 TL'ye aldım ve hakikaten kartın performansı 700-800'lük en az. AC Black Flag oyununda low ayarlarda dahi performans alamazken bu kart ile neredeyse full ayarlardayım ve oyun tablo gibi oldu. Baktığın zaman ikisinde de 2 GB ram var ama performans olarak üçe dörde katladı desem yeridir. Yenisi GDRR5 tabi ki asıl fark bu sanırım. Eskisi GDRR3'dü.

Eh tabi kartı yenileyince biraz gözüm kaşındı sanırım ve biraz önce bakalım bu oyunu oynayabiliyor muyum diye Resident Evil 7 Biohazard'ın demosunu indirip oynadım. Medium ayarlarda gayet rahat oynayabildim. Ha oyunun atmosferi açısından sorarsan gayet rahat diyemeyeceğim maalesef. Normal insan işi değil bu oyun yav. Youtube videolarını falan seyrettim her şeyini biliyorum lakin özellikle şu atmosferi ben de yaşamak istiyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Oyunu daha satın almadım lakin alsam mı almasam mı konusunda kararsız kaldım. Hesapta Outlast oyunlarını da aldım ama kenarda duruyor lakin açıp oynamaya daha gözüm yemedi ;D Yoksa sittir edip AC Syndicate üzerinden mi yürüsem bilemedim ;D

Ayrıca o Jack Baker'ın Allah belasını versin, Margaret Baker'ın ayrı belasını versin, Lucas'ın ise apayrı... Bu oyunu yapanların da Allah belasını versin beni ikilemde bıraktılar.
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
23,284
Tepkime Puanı
12,353
Puanları
438
Ya ben ekran kartını yenilemeyi düşünüyordum da bir arkadaş geçende söyledi uygun fiyata n11'de AMD RX460 diye bir ekran kartını ucuza piyasaya sürmüşler. Senin işini görür dedi ben de aldım. 350 TL'ye aldım ve hakikaten kartın performansı 700-800'lük en az. AC Black Flag oyununda low ayarlarda dahi performans alamazken bu kart ile neredeyse full ayarlardayım ve oyun tablo gibi oldu. Baktığın zaman ikisinde de 2 GB ram var ama performans olarak üçe dörde katladı desem yeridir. Yenisi GDRR5 tabi ki asıl fark bu sanırım. Eskisi GDRR3'dü.

Eh tabi kartı yenileyince biraz gözüm kaşındı sanırım ve biraz önce bakalım bu oyunu oynayabiliyor muyum diye Resident Evil 7 Biohazard'ın demosunu indirip oynadım. Medium ayarlarda gayet rahat oynayabildim. Ha oyunun atmosferi açısından sorarsan gayet rahat diyemeyeceğim maalesef. Normal insan işi değil bu oyun yav. Youtube videolarını falan seyrettim her şeyini biliyorum lakin özellikle şu atmosferi ben de yaşamak istiyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Oyunu daha satın almadım lakin alsam mı almasam mı konusunda kararsız kaldım. Hesapta Outlast oyunlarını da aldım ama kenarda duruyor lakin açıp oynamaya daha gözüm yemedi ;D Yoksa sittir edip AC Syndicate üzerinden mi yürüsem bilemedim ;D

Ayrıca o Jack Baker'ın Allah belasını versin, Margaret Baker'ın ayrı belasını versin, Lucas'ın ise apayrı... Bu oyunu yapanların da Allah belasını versin beni ikilemde bıraktılar.
1 saat sonra falan alışırsın, ilk başlarda yaşanılan scare jump olayı bitiyor adapte oluyorsun. Başla yani eğer canım istiyorsa, ben de bir ara oynayacağım. Esas resident evil 2 remake'i oyna, indirmeye başla şimdiden bitirdim çok iyi oyun zaten ilk versiyonunu oynamışsındır remake bu.
 

Erman Türker

The North Remembers
Teknik Ekip
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
24,991
Tepkime Puanı
5,290
Puanları
488
Yaş
36
Konum
MK'nın olmadığı bir yer
1 saat sonra falan alışırsın, ilk başlarda yaşanılan scare jump olayı bitiyor adapte oluyorsun. Başla yani eğer canım istiyorsa, ben de bir ara oynayacağım.
Aynen kardeşim ben bunu bir düşüneyim. En azından kablosuz klavye ve mouse takımı alıp o şekilde oynarım. Yok aga kulaklıkla ve monitörün dibinde olacak şekilde oynayamam ben bu oyunu.

Esas resident evil 2 remake'i oyna, indirmeye başla şimdiden bitirdim çok iyi oyun zaten ilk versiyonunu oynamışsındır remake bu.
Resident Evil 2 Remake'i biliyorum kardeşim onun da videolarını izledim müthiş oyun hakikaten. Alınır alınmasına da şu an ki fiyatı 399 TL ;D RE 7 ise 89 TL. Bir oyuna o kadar para bayılmam. Biraz ucuzlasın bakarım.

Ayrıca bu tarzda hatırladığım kadarı ile sadece Silent Hill 2 efsanesi(Bak bunun remake'i yapılsa 400 verebilirim yalan yok ;D) ile Silent Hill Homecoming oyunlarını oynadım. Resident Evil'ın ise sadece filmlerini izlemişimdir. Daha önce hiçbir oyununu oynamadım. RE 2 Remake hakikaten muhteşem bir oyun olmuş tıpkı RE 7 gibi. Özellikle o tirand mıdır nedir MR. X mevzusu baya geriyor. Oynayan değilim videoyu izlerken gerim gerim gerildim yemin ediyorum. O ayak seslerinin Allah belasını versin.
 
Üst Alt