Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak ]


-Kendini bize biraz tanıtır mısın?Kimdir Atakan Kenar?



Atakan Kenar 3 Aralık 1994 İstanbul doğumlu , lise 2. sınıf TM öğrencisidir. Aynı zamanda koyu bir Galatasaray taraftarıdır. Yani Galatasaray ile yatıp , Galatasaray ile kalkmaktadır. En büyük hobileri müzik dinlemek , internette takılmak , basketbol oynamaktır aynı zamanda izlemekte. Genelde yabancı müzik dinlerim ama o anki ruh halime göre de değişir. 1 tane ikiz kız kardeşi vardır. Ondan 5 dk. büyüktür. F.Bahçe 'den tam anlamıyla nefret eder. Hele derbiden sonra birde FB yenmişse Allah Allah. Delirir , vahşi hayvana döner. Cinsel içerikli küfürler eder. O üzüntüyü 1 hafta atlatamaz. Derslerinde pek başarılı değildir. Ders çalışmayı sevmez. Anca yazılı haftaları defter , kitap açar. ÖSS senesi ne b.. yiyeceğini bazen düşünmektedir. Kısacası bu yani Yeterli olduğunu düşünüyorum.



-Nasıl Galatasaray'lı oldun?Galatasaray'lı olduğun için pişman mısın?



Babamında Galatasaray 'lı olmasıyla haliyle bende Galatasaray 'lı oldum. İyiki de Galatasaray 'lı olmuşum. Asla pişman değilim. Ölene kadar Galatasaray 'lıyız.



-GSCimbom ile nasıl tanıştın?Forumda en sevdiğin üyeler kimler?En fazla hangi forumda takılıyorsun?



GSCimbom ile forumda akrabam olan Onur Albakar sayesinde tanıştım. Yaz tatilleri olsun , haftasonları olsun onlara gittiğimizde bakıyordum hep GSCimbom 'da. Dedim bu ne ? GSCimbom adında Galatasaray forumu dedi. Forumda takılınca haliyle bende takılıyordum. Baktım manyak muhabbetler dönüyor. Hatta eskiden derdim Onur 'a ; bıkmıyomusun bütün gün aynı sayfayı yenilemekten ? Ama biz üye olduktan sonra ondan beter olduk . İyiki bu foruma üye olmuşum. Çok mutluyum burada bulunmaktan. GSCimbom 'da en devdiğim üyeler Mert Erak , Can Akkaya , Umut Yaşar , Emir Satriani , Hayri Cund. Kısacası bu üyeler benim için yerleri çok farklı. Mert 'i çom seviyorum. Çok efendi bir insan. Can 'da öyle. Aynı benzer noktalarımız var. Umut desen görevini başarıyla yapan yönetici arkadaşımız. Emir 'le de çok iyi anlaşırım. Manyak adamdır. Futbol bilgiside harikadır. Hayri Cund her ne kadar bazılarına antipatik geliyorsa da çok iyi bir insan. 2 kere zor duruma düşmüştüm. Yardım istemiştim hemen bana yardım etmişti. Seviyorum kendisini. Bazen saçma sapan hareketleri olsa da çok iyi bir insandır. İnternette GSCimbom ve diğer Galatasaray forumlarında takılırım. Başka takıldığım forumlarda var. Ama bunlar daha çok FM forumlar ve diğer takımların taraftar forumları.



-Forumdaki seviyeyi nasıl buluyorsun?

Forum gayet iyi. Ama bazen buna ayak uyduramayanlar olabiliyor. Normal tabi bu. Herkes bir değil sonuçta ama şunu söyleyebilirm ki GSCimbom iyi yolda.



-Unutamadığın maç veya maçlar var mı?Bunlar hangi maçlar?

Aman abi yaa. Duygusala bağlayalım şimdi. Bir Hamburg maçı var 2-0 'dan 3-2 kaybettiğimiz. Saatlerce ağladım yahu. Evin duvarına tekme attım saatlerce. Kendimi perişan ettim yani. Birde 3-2 'lik Madrid maçı var. Hayal meyal hatırlıyorum ama müthiş bir maçtı. Dünya devine Sami Yeni zindan etmiştik. Hemde 2-0 'dan. UEFA finali de unutulmaz tabi. Maçtan sonra yapılan kutlamalar hala aklımda. Muhteşem bir geceydi. Bize o günleri yaşatanlara burdan saygılarımı sunuyorum.



-Bu seneki Galatasaray hakkında neler düşünüyorsun?



Bu sene takım son yıllardaki en iyi takımdı. Üstelik takımın başında Frank Rijkaard gibi Dünya Devi var. Ama talihsizlikler , sakatlıklar peşimizi birtürlü bırakmadı. Matematiksel olarak şansımız hala sürmesine rağmen şampiyonluk artık çok zor. İnşallah Şampiyonlar Ligi diyorum.



-Bu sene sence TSL'de şampiyon kim olur?Bursaspor bir ilki başarabilir mi?



Valla Bursa ve Fener çekişir gibi. Ama Fener daha avantajlı bence. Dilerim Bursa şampiyon olur ve Türkiye Liglerinde yeni bir çağ başlar. Lig daha da zevkli olur artık. Kayserispor gibi , Eskişehirspor gibi , Gaziantepspor gibi takımlar artık seneye şampiyonluk parolasıyla başlar. Bursa 'ya şampiyonluk yolunda başarılar.



-Gelecekle ilgili ne gibi planların var?



Gelecekte tabi öncelikle iyi bir üniversite de okumak istiyorum. Buna mecburum. Bu devirde artık Üniversite mezunu bile iş bulamıyor. İnşallah iyi bir yerlerde olacağım. Onun haricinde dilediğim mesleğe ulaşamazsam basketbolcu olmak çok istiyorum. Her ne kadar futbolla yatıp kalksamda basketbol bana daha eğlenceli geliyor.



-Son olarak GSCimbom ailesine neler söylemek istersin?



Sizleri çok seviyorum. Umarım GSCimbom daha iyi olacaktır. Zaten bunun için çalışıyoruz.

Sevgiyle kalın....





Atakan'a bu keyifli röpörtaj için teşekkür ederim kendi adıma :)
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak]



Hayri Cund her ne kadar bazılarına antipatik geliyorsa da çok iyi bir insan. 2 kere zor duruma düşmüştüm. Yardım istemiştim hemen bana yardım etmişti. Seviyorum kendisini. Bazen saçma sapan hareketleri olsa da çok iyi bir insandır.




Sagol canim :D
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak]



Tebrikler ve teşekkürler.Güzel bir röpörtaj.
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak]



Atakan'ı yakından tanımış oldum.

Emeği geçenlere teşekkürler.

Okul hayatında başarılar Atakan kardeşim.
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak]



Atakan sevdiğin arkadaşlar arasında nasıl yokum lan ? :eek: Katlanmam , kabullenmem uleyyn bu durumu
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak]



Atakan sevdiğin arkadaşlar arasında nasıl yokum lan ? :eek: Katlanmam , kabullenmem uleyyn bu durumu


Valla unutmuşum Okan kusuruma bakma. :D:D



Olm bilmiyonmu benim için özel olduğunu. Önemli olan buraya yazmak değil. :D:D



Daha birçok sevdiğim kişiyi yazamadım , aklıma gelmedi. Hee bu arada Forza Real. İnşallah bu akşam kazanacaz. :D:D
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak ]



Son olarak GSCimbom ailesine neler söylemek istersin?



Sizleri çok seviyorum. Umarım GSCimbom daha iyi olacaktır. Zaten bunun için çalışıyoruz.

Sevgiyle kalın....





Bizde seni seviyoruz Atakan:)
 
Cevap: Haftanın Konuğu : Atakan Kenar [ Hazırlayan : Mert Erak ]



Atakan ilk röpörtajımı senle yaptım kıymetini bil :D
 
Üst Alt