Hastayım beyler derdime derman olun :(


Beyler yarın çok önemli bi maçım var ve hastayım.Az biraz halsizlik, burun akıntısı, boğazda biraz ağrı...Ne yapmam lazım yarına kadar iyileşmek için yardımlarınızı bekliyorum. :(
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Kocaman bir cezvenin yada ufak bir tencerenin içine,



2 tane Elmanın kabuğu

2 tane Çubuk Tarçın (marketlerde vardır)

2-3 Çorba kaşığı bal

Biraz nane yaprağı

Az biraz karabiber

Ve Su



Koy. Güzelce kaynat. Çok ağır bir tadı olacaktır. Şimdi bir fincan iç, akşam bir fincan



Arada da nane limon kaynat, balla beraber onu iç.



Bol bol, ama harbiden bol bol sıvı tüket. Hakiki meyve suları iç



Geçmiş olsun
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Beyler yarın çok önemli bi maçım var ve hastayım.Az biraz halsizlik, burun akıntısı, boğazda biraz ağrı...Ne yapmam lazım yarına kadar iyileşmek için yardımlarınızı bekliyorum. :(



Yasemin çayı çok etkili olabilir basit grip/soğuk algınlığı gibi hastalıkları tedavi etmekte. Yasemin çayı iç, birde Rıza Demir'in söylediğini uygula, iyi olursun muhtemelen :)



Geçmiş olsun.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Bence patates'in suyunu sık,yarım çay bardağı olsun,iç sonra.Böyle etkili birşey yok.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Maça gitme,hem kötü oynarsın hem daha kötü olursun.Benden söylemesi.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



iğne yaptır veya serum bağlat, maça öyle çık, maç bitene kadar seni idare eder.



geçmiş olsun.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Aslında şu başlık sağlık köşesine taşınsa çok iyi olur.O başlıkta boş kalmamış olur.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



Bir bardak kaynamış suya bir çorba kaşığı bal karıştır, birazda limon ekle ve iç. Günde 3 kere içebilirsin. Sonra eczaneye git pharmaton var mı diye sor. Ondan da günde 1 tane iç. Yanına birde ginseng çayı al aktardan. Hafif ve geçebilecek durumda ise rahatsızlığın yarına kendini iyi hissedersin. Eğer işe yaramazsa yarın maçı falan unut, dinlenmen gerekiyor demektir.
 
Cevap: Hastayım beyler derdime derman olun :(



maç olsunda hastalık felan tınlamam valla hatta halı sahada felan hasta olduğum zaman şov yaparım ne hikmetse :asd: geçmiş olsun ne varsa tıkın :asd:
 
Üst Alt