Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Hazırlık Maçı | Fransa 0-2 İspanya | MS | 28 Mart | A Spor


Video hakem uygulaması muazzam bir teknoloji seneye mutlak ligimize gerekiyor video hakemlikte de büyük bariz hatalar yapanların da ciddi yaptırımlar uygulanması da önemli yoksa bizim ülkemizde de bunun açıklarını bulmaya çalışırlar o yüzden göre göre büyük hata yapanların en sert şekilde hapis cezasına kadar önü açık olmalı öyle bariz hataları geçiştirmemek adına güzel bir hamle olur :D
 
Kartlar konusunda yine sıkıntı olur gibi ama ofsayt, penaltı konularında çok işe yarar. Direk kırmızılık pozisyonlarda bi nebze yine tatmin ederde çift sarıdan atılınca ilk sarı kart yanlış olursa falan o anlamda sıkıntı olabilir oda kabul edilebilir bi hata bence
 
Video hakem teknolojisini beğendim.

Oyun 1 dakika soğuyo, bizim hakemleri hesaba katarsan 2,5 dakika filan olur.

Hiç olmadı o 1 dakikada hakikat ortaya çıkar adil maçlar olur.

Sıkıntı şu stad'da herkes gol diye sevinecek 1 dakika sonra hakem durdurup iptal edecek futbolun ruhuna ters :D

Ama hak yememek daha önemli.
 
Video hakemi sevdiniz ama her ilac gibi yan etkileri var. Bu musabakadaki pozisyonlar boyle denk geldi

Ofsayt pozisyonlarinin golle sonuclananlarinin iptali icin guzel ,peki orta sahadan gerceklesen akinlarda ,atilan uzun toplarda hakem bayrak kaldirip duduk caldiginda oyuncu durmayacak mi ? Durdu pozisyon bitti ama bir baktin ki bayrak yanlis , ne olacak ?

Gol olup oyunun durdugu anlarda dogruyu bulursun cunku oyun zaten durmustur.

Ama oyunun gol veya herhangi bir sekilde zaten durmasiyla sonuclanmadigi yerlerde nasil uygulayacaksin ?

yan hakem orta sahadan firlayan oyuncuya bayragi yanlis kaldirdiginda hakem duduk mu calmayacak ? Calarsa oyuncu "belki de degildir" diye sonuna kadar mi oynayacak , savunmanin artik dudugu duyunca durmamasi mi gerekecek , pozisyon video hakeme sorulmayacaksa hucuma devam eden oyuncu sari kart artik almayacak mi ?

yarinlarda gorecegiz ne katti ne aldi bu sistem
 
Video hakemi sevdiniz ama her ilac gibi yan etkileri var. Bu musabakadaki pozisyonlar boyle denk geldi

Ofsayt pozisyonlarinin golle sonuclananlarinin iptali icin guzel ,peki orta sahadan gerceklesen akinlarda ,atilan uzun toplarda hakem bayrak kaldirip duduk caldiginda oyuncu durmayacak mi ? Durdu pozisyon bitti ama bir baktin ki bayrak yanlis , ne olacak ?

Gol olup oyunun durdugu anlarda dogruyu bulursun cunku oyun zaten durmustur.

Ama oyunun gol veya herhangi bir sekilde zaten durmasiyla sonuclanmadigi yerlerde nasil uygulayacaksin ?

yan hakem orta sahadan firlayan oyuncuya bayragi yanlis kaldirdiginda hakem duduk mu calmayacak ? Calarsa oyuncu "belki de degildir" diye sonuna kadar mi oynayacak , savunmanin artik dudugu duyunca durmamasi mi gerekecek , pozisyon video hakeme sorulmayacaksa hucuma devam eden oyuncu sari kart artik almayacak mi ?

yarinlarda gorecegiz ne katti ne aldi bu sistem
O tarz durumlarda devreye sokmaya gerek yok, bu kritik anlar için yapılan bir uygulama(golle veya penaltıyla sonuçlanan pozisyonlar) bu kadar düz bir mantığı anlaman gerekir.
 
Video hakemi sevdiniz ama her ilac gibi yan etkileri var. Bu musabakadaki pozisyonlar boyle denk geldi

Ofsayt pozisyonlarinin golle sonuclananlarinin iptali icin guzel ,peki orta sahadan gerceklesen akinlarda ,atilan uzun toplarda hakem bayrak kaldirip duduk caldiginda oyuncu durmayacak mi ? Durdu pozisyon bitti ama bir baktin ki bayrak yanlis , ne olacak ?

Gol olup oyunun durdugu anlarda dogruyu bulursun cunku oyun zaten durmustur.

Ama oyunun gol veya herhangi bir sekilde zaten durmasiyla sonuclanmadigi yerlerde nasil uygulayacaksin ?

yan hakem orta sahadan firlayan oyuncuya bayragi yanlis kaldirdiginda hakem duduk mu calmayacak ? Calarsa oyuncu "belki de degildir" diye sonuna kadar mi oynayacak , savunmanin artik dudugu duyunca durmamasi mi gerekecek , pozisyon video hakeme sorulmayacaksa hucuma devam eden oyuncu sari kart artik almayacak mi ?

yarinlarda gorecegiz ne katti ne aldi bu sistem
Ona göre fifa oyun talimatları değiştirilir. Hakem tereddütlü pozisyonlar da bayrak kaldırmaz. Pozisyonunun bitiminde video teknolojisi ile bakılır. Ona göre karar verilir. Bence harika bir uygulama olacak diye düşünüyorum.
 
O tarz durumlarda devreye sokmaya gerek yok, bu kritik anlar için yapılan bir uygulama(golle veya penaltıyla sonuçlanan pozisyonlar) bu kadar düz bir mantığı anlaman gerekir.
Allah allah . Yani ornegin podolskinin gecen sene fb macinda karsi karsiya kalip gol yaptigi pozisyon sirf orta sahada diye "kritik degil" olarak mi degerlendirilmeli ?
 
Uygulama muhteşem de asıl sorulması gereken şu video hakemde görüntüleri inceleyen kişiler objektif davranabilecek mi Türkiye'de?
 
Allah allah . Yani ornegin podolskinin gecen sene fb macinda karsi karsiya kalip gol yaptigi pozisyon sirf orta sahada diye "kritik degil" olarak mi degerlendirilmeli ?
Şöyle bi durum var hakem bayrak kaldırdı diyelim Futbolcular artık pozisyonu bırakmadan golle bitirmeli hakemlerde sarı kartla cezalandıramayacak bu tarz durumlarda
 
Basketteki faul hakki gibi futbolda da her takima mac boyunca atiyorum en cok 3 pozisyona itiraz hakki verilmeli.her ofsayt penalti vs itiraz olursa ve mac 15 -20 defa durursa oyunun akıcılığı ciddi zarar görür.kesinlikle takimlara maksimum pozisyona itiraz hakki verilmeli bu sayi bana kalırsa 3 yada 4 olmalı

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt