Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Maç Sonucu


Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



Bu maçi canli olarak PSV stadinda izlettirme sansi verenlere bi tesekkuru borc biliyorum
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



Maç skorunu fb maçındayken aldım.

5-1'lik Bursa maçı,6-1'lik Real Madrid maçı derken;bu da 10-0 bitince biraz tırsmadım değil maç öncesi :)



10 tane de atılmaz ki yuh :)
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



Yahu Feyenoord'da oynayan Fer ile Wijnaldum alınamaz mı?Hazır takım bam etkisindeyken, bir iki hamle yapsak ne güzel olur.
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



[video=youtube;GKKQhNb1wKY]https://www.youtube.com/watch?v=GKKQhNb1wKY&hd=1[/video]



Macin golleri. :D
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



oha 10 tanede atılmaz kı ya resmen tecavuz etmısler feyenord noldu sana boyle ya
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu





"PSV, puan kaybetmemeli. Eldeki kadro misafire nazaran daha iyi ama daha stresli. PSV için bu hafta ya tamam, ya devam maçı. Stresleri çok olacak. Misafir de direnecek ve puan isteyecek. Az gol olur. Feyenoord iyi defans yapıyor ve PSV de haliyle az gol yemeye meyilli.

Bu maça oley.com dan bahis yapabilirsiniz."



Başlıkta : "KISIR OYUN" :)
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



Feyenoord taraftari sahalarindaki ilk macta ne yapar acaba su skordan sonra kimse sakin felan olamaz cigrindan cikarir adami
 
Cevap: HL H:10 | PSV 10-0 Feyenoord | 24 Ekim | Mac Sonucu



Sanırım bu 3 gol atan Reis`i geçen sene bir olaydan dolayı kovup hava değişimine göndermişlerdi

Sene sonu sözleşmesi bitiyor
 
Son 10 sene içinde aynı tarifeyi biz de fenere defalarca kez uygulayabilirdik.
1- 7 aralık 2011 Arenadaki derbide, 2- Yine aynı sezon süper finalde oynadığımız derbi. Böyle oynayıp acayip goller kaçırdığımız bir maçı kaybetmek de ayrı bir marifet ya orası ayrı konu. 3- Bu sezon kadıköydeki maç.
 
Üst Alt