Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...

Aysel Aydın

10 Numara!
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
15,426
Tepkime Puanı
0
Puanları
241
Yaş
30
Web sitesi
www.galatasaray.org
Meşhur, salak sorumuz :ays:

Bu dangalak konu yıllar öncede vardı sanırsam Ama büyüdüğünüzü ve olgunlaştığınızı düşünüyorum. Yani Adriana Limayı alırdım gerisi tırız filan demezsiniz inşallah, amin :ays:

Sorarım size; Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey ne olurdu dostlar :ays:
 

Çağlar Çelik

Cezalı
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
14,799
Tepkime Puanı
1
Puanları
293
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Quaresma

Ronaldo

Nani :ays:
 

Cenk Yelkenci

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
20,836
Tepkime Puanı
53
Puanları
338
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Adriana Lima veya şişme bebekten birini alırdım orası kesin de..
 

Özgür Aslan

The Doctor
Onursal Üye
Katılım
4 Tem 2010
Mesajlar
24,395
Tepkime Puanı
132
Puanları
303
Yaş
33
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Helikopter, helikopter pilotu, bolca yakıt.
 

Cahangir Rzazade

Aslan Üye
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
7,105
Tepkime Puanı
0
Puanları
211
Yaş
32
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Ben hep merak etmisimdir, bu soru niye merak ediliyor ki? :D Issiz adaya duserken acaba uyari mi yapacaklar bize "Kardesim yarin issiz adaya duseceksiz, 3 sey sec kendine" diye. :)
 

Onur Can Akbaş

Tecrübeli Üye
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
4,373
Tepkime Puanı
0
Puanları
186
Yaş
27
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Is alırdım. böö sığınıklaraaa.
 

Kemal Özbaş

10 Numara!
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
14,637
Tepkime Puanı
167
Puanları
268
Yaş
27
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



:ays: ' i almazdım mesela
 

Tarık Erkır

Aslan Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
8,355
Tepkime Puanı
0
Puanları
211
Yaş
32
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Nerden düştüğüme bağlı..
 

Aysel Aydın

10 Numara!
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
15,426
Tepkime Puanı
0
Puanları
241
Yaş
30
Web sitesi
www.galatasaray.org
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



hee diyerleri gelir yanii :D


Diğerleri Çağları seve bilir ama Quaresma sevmez! :ays::ays:



Ben hep merak etmisimdir, bu soru niye merak ediliyor ki? :D Issiz adaya duserken acaba uyari mi yapacaklar bize "Kardesim yarin issiz adaya duseceksiz, 3 sey sec kendine" diye. :)


Kasmayalım. Sanki diğer bütün soruların paçasından mantık akıyor, bi bu kötü. Zaten belirttim salakca diye, 2 dakka eğleneceğiz, birinizde öğretmen olmayıverin
 

Arda Sadi

Baba Gündüz
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
32,834
Tepkime Puanı
3,025
Puanları
478
Yaş
27
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Cola ve Özge Özpirinçci.
 

EMRE AKKAYA

Cezalı
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
7,652
Tepkime Puanı
0
Puanları
211
Yaş
30
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Sadece avatarımdakini alsam bana yeterdi heralde




:D
 

Kemal Özbaş

10 Numara!
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
14,637
Tepkime Puanı
167
Puanları
268
Yaş
27
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



christina Hendricks i alırım :D



huu - huuu
 

Cahangir Rzazade

Aslan Üye
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
7,105
Tepkime Puanı
0
Puanları
211
Yaş
32
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Kasmayalım. Sanki diğer bütün soruların paçasından mantık akıyor, bi bu kötü. Zaten belirttim salakca diye, 2 dakka eğleneceğiz, birinizde öğretmen olmayıverin
hmm. dikkat edersen genel bir degerlendirmeydi. Sahsiniza yapilmis ciddi bir ogretici girisim degildi. Girgirina yazilmis cumleydi ve s. Oyle bir sey olsaydi yazida :)D ve ya :)) gibi smyleyler olmazdi. Sevgi ve saygi ile. Eglenceye devam. ;)
 

Mehmet Oguz

Tecrübeli Üye
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
2,741
Tepkime Puanı
0
Puanları
186
Yaş
33
Cevap: Issız Adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey...



Gemma Atkinson, cakmak ve bir kılıç



:b5:
 
Üst Alt