Kahvaltı Muhabbeti


Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Ahanda açmış valla. Nöbet ne olacak? Yahu Rıza askerlik yapmadığın nasıl da belli oluyor? Vay arkadaş.:D
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Bence bu başlık her sabah iş yapar. Kahvaltı haberlerinde ne var beyler. Hawking Semihin pozisyonunda penaltı yok diyormuş.
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



:asd:



Abi nöbette kahvaltı resimlerini koyunca millet cozutacak bir kaç gün sonra. Her gün geyik yapalım istiyoruz, ama nöbeti işgal ediyoruz ;)



Mahir yapsın işte burada geyiğini, zaten yaptığı başka bişey yok
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Hayırlı olsun kahvaltı benden. :D



hobibahcesi_cay-simit.jpg
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Bence bu başlık her sabah iş yapar. Kahvaltı haberlerinde ne var beyler. Hawking Semihin pozisyonunda penaltı yok diyormuş.



Ya Semih'in pozisyonda adam hareketi bilerek isteyerek yapmadığı için millet kırmızı değil diyor. E napalım yani birader, adam kontrolsüz, tabanı açık geldi vurdu. Kontrollü olsaydı.
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Ulan başlığı ''Kahvaltı muhabbeti'' olarak açtım, millet muhabbet kelimesinden ziyade kahvaltı kelimesine takılmış. Türk değil miyiz, ruhumuz aç
 
Cevap: Kahvaltı Muhabbeti



Pirelli reklamı çekmiyoruz abi ne yapacaktı ayağını eline alıpmı devam edecekti. Barosun golü ofsayt deseler eyvallah başım gözüm üstüne. Birde neymiş kırmızı kart hatalıymış rakip 10 kişi kalmış ondan kazanmışız ulan Enginin pozisyonu kırmızıydı onuda vermedi hakem. Ayrıca kimse kusura bakmasında 10 kişi değil 12 kişide olsalardı 2. yarı boğardık biz bu adamları.



Ya Semih'in pozisyonda adam hareketi bilerek isteyerek yapmadığı için millet kırmızı değil diyor. E napalım yani birader, adam kontrolsüz, tabanı açık geldi vurdu. Kontrollü olsaydı.
 
Üst Alt