Lenovo Müşteri Hizmetleri Hakkında | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Lenovo Müşteri Hizmetleri Hakkında


1700 tlye aldığım Lenova p2 telefonumun ekranı kırıldığı için 500 tl ücret ödeyerek KVK'ya gönderdim 15 gün sonra bana değişim kararı olacağını söylediler ancak aldığım bayi battığı için Lenova ile iletişime geçtim p2 artık üretilmediği için farklı bir cihaz yollayacaklarını belirttiler, yaklaşık 25 gündür bekliyorum bana arada piyasa değeri 900 tl olan bir telefon önerdiler kabul etmedim. p2'nin güncel piyasa değeri 2000 tl bende bu fiyat aralığında bir telefon istedim isteğinizi üst birime ileteceğiz dediler her aradığımda üst birimden haber bekliyoruz diyorlar.

Ben ne yapabilirim ?
 
Benim hatam 500 tl onarım ücreti çıktı verdim

Yazis firma ile , faturan neresi ile orayla muhattap ol , akabinde talebin reddedildiginde gerekli dokumanlari tarayarak e devlet sisteminden tuketici hakem heyetine basvur

Yalniz burada kafa karistirici bir durum var , alti ustu degisecek sey bir cam ya da ekran

Nasil oluyor da telefonun uretimde veya stokta olmamasi gundeme geliyor

Ekrani degistirecekler olacak bitecek , yok eger ekran degil telefon telef oldu ise de 500 liraya olmaz o is
 
Oncelikle senin aldigin fiyatin bir onemi yok , guncel fiyat uzerinden dusunmelisin , o yuzden 2.000 yazman dogru oldu

Yalniz 2.000 liralik bir degisim icin 500 lira biraz anlamsiz . Bayi batti ise , lenovo topu oraya atmayi deneyecektir

Burada kritik konu telefonun bayi garantisi mi yoksa lenovo garantisi altinda mi oldugu

Kvk garantisi altinda ise (oyle anladim) , korkulacak bir durum yok
 
500 lira neyin ücreti

Telefonu iade ediyor ve uzerine de 500 lira ekliyor ve sifir ayni telefonu aliyor normalde ama o telefon artik yok denilerek muadil urun onerilmis

Ama 1700 liraya aldigi ve su an piyasada 2000 lira olan telefon yerine 900 liralik bir seyi kabul etmesini istemisler

Meselesinde hakli gorunuyor ama kabahatli kendisi tabi olayda , kirmis telefonu yere atip sanirsam anlattigi kadariyla
 
Bu arkadas icin soylemiyorum ama firmalar bu konuda isi yokusa suruyorlar

Cunku telefonu rezil kullanip sonra orasi burasini kirip kazaya sokup sigortadan yenisini aliyorlar

25% muafiyet olsa da o sifir cihazi avantajli sekilde satabiliyorsun
 
Allah başıma vermesin nazar değmesin ama başıma hiç böyle şeyler gelmiyor. Her şey sorunsuz.

Sadece bir ara internet sitesinin birinden 300 tl daha ucuz diye iphone 7 almıştım üç hafta sonra geldi. Müşteri hizmetleri cevap vermiyordu. Bayağı stres dolu bir üç hafta geçirmiştim. Başka da maceram yok :D
 
1700 tlye aldığım Lenova p2 telefonumun ekranı kırıldığı için 500 tl ücret ödeyerek KVK'ya gönderdim 15 gün sonra bana değişim kararı olacağını söylediler ancak aldığım bayi battığı için Lenova ile iletişime geçtim p2 artık üretilmediği için farklı bir cihaz yollayacaklarını belirttiler, yaklaşık 25 gündür bekliyorum bana arada piyasa değeri 900 tl olan bir telefon önerdiler kabul etmedim. p2'nin güncel piyasa değeri 2000 tl bende bu fiyat aralığında bir telefon istedim isteğinizi üst birime ileteceğiz dediler her aradığımda üst birimden haber bekliyoruz diyorlar.

Ben ne yapabilirim ?

Geçmiş olsun tüketici mahkemesine verip olayı bir 6 ay unutacaksınız.

Şansınıza insaflı biri çıkarsa ne ala.

Benim artık tarihini bile unuttuğum bir zaman diliminde laptopun cam ve menteşesi kırılmıştı ( hatun yere fırlatmıştı , uzun hikaye )

Lenovo 1700 tl olan laptop için 1500 tl onarım parası istedi.

O günün parasıyla 100 liraya tamir ettirip 800’e mi ne satmıştım bir daha da lenovo almayı bırak haberini bile okumadım.

Kısacası lenovo pişmanlıktır.


iPhone cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Bir guzel haber daha vereyim . Artik surec cok hizlandi . Internet basvurularinda 1-2 haftada "savunmasi istendi" , "savunmasi geldi" ibaresini goreceksiniz
 
Üst Alt