Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak mı?


:evilsmile:Arkadaşlar normalde meşalelere karşıyım maçın en iyi oynadığımız kısmında 10 taraftar meşale atınca hem oyun duruyor hem az meşale olduğu icin iyi görünmüyor hem de oyundan soğuyoruz ....



Benim merak ettigim şudur ; cehennem diye övündüğümüz yer hakikaten eski haline dönüp kırmızıya boyanacak mı ? Kamera sistemleri cezalar bilmemeler derken sadece "saldır galaaatasaray" ile cehennem olunmuyor . Manchester forumlarının birkaçına baktım herkes "Galatasaray deplasmanı ilginç olacak, kolay kura değil" diyor ama hakkını verebilecek miyiz?



Bu başlığı "gs taraftarı her zaman harikadirxd" falan diye bana laf sokmanız için açmadım hakikaten ne cezalar geleceğini ve mesela 2 kere maç oynanırken 4 bir yandan meşale atılırsa hakemin içeri gidip gitmeyeceğini merak ediyorum hani otobüs karşılamaları kolay da..



:Z18::Z18::evilsmile::evilsmile:
 
Cevap: Manchester maçında orası cehennem olacak mı ?!



turk-telekom-arena-sampiyonluk-kutlamalari.jpg




20120507_arena-da-neden-mesale-yakildi.jpg
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



Keşke maçtan önce o kutlamadaki gibi kırmızı ışıklar aydınlatılsa da 4 bir yandan meşale yakılsa ...oyuncular tam stada girerken
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



men alabilirz yada saha kapatma.böyle risk alınmaz.
 
Cevap: Manchester maçında orası cehennem olacak mı ?!



Hocam iyi güzel Bu kutlama yani kutlamaya ceza vermezler...merak ettigim şey UEFA bize ceza verir mi hakem maçtan çıkar mı ... Yoksa ilk resim muhteşem.ikinci resim 10 15 meşale olayına giriyor yine

kesin ceza gelir o allahın emride sahaya atılmassa maç tehiri felan olmaz en fazla görüş açısı düzelene kadar oyun durar
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



Ne gerekiyorsa yapılır, her türlü psikolojik baskıyı yapmalıyız. Takım otobüslerinin önüne atlayıp NO WAY OUT şeklinde çılgın nidalar atmamız gerek.
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



Ne gerekiyorsa yapılır, her türlü psikolojik baskıyı yapmalıyız. Takım otobüslerinin önüne atlayıp NO WAY OUT şeklinde çılgın nidalar atmamız gerek.



Hocam zaten meşale yakamayacaksak adam gibi geriye birtek bunlar kalıyor daha ne yapılabilir bilmiyorum ...yahu keşke iş biraz şova dönse de moda girebilsek tüm ışıklar kapatılır meşaleler ve hafif kırmızı ışık verilir oyuncuların çıktığı tarafın karşısında No way out yazar koreografi olarak ışıklı tabelada sari olarak...





B.kunu çıkardım ama olsun
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



Meşaleleri sahaya atmadığımız sürece sorun olmaz.
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



rapid wien-salzburg macinda hannapide mesale yakacaklarin önüne kovalarla su koymuslardi sahaya atmadilar cezada almadilar.
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak Mı ?!



Kendimizi sağlam bir şekilde Avrypa'ya hatırlatmamız lazım. Kura çekildiğinden beri hep aklımda Arena'daki ManU maçı. Allah kısmet ederse 300 lirada olsa o maça geleceğim. Ama dediğim gibi yeri yerinden oynatmalıyız o gün. Yıllarca konuşulacak bir maaç olmasını isterim. Ultraslan zaten o maça büyük bir organizasyon yapacağını duyurdu. Bu meşaleler eğer sahaya atılmadığı sürece sorun çıkarmıyorsa maçın başlamasına 5-10 dk kala yapılmalıdır. Alem tarafatar görsün lan ..
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak mı?



maç sırasında teknolojik aletlerden yararlanmalıyız kesinlikle 90 dakika boyunca kıp kırmızı olması lazım o tirübinlerin. 52000 küçük kırmızı el feneri mi olur ne olur bilemem. İyice düşünülmesi gerekir.
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak mı?



silik fb maçında bile tribünleri coşturan UArslan bu maçta tribünleri kesinlikle coşturmalı. Avrupa'nın gözünü korkutmalıyız tekrardan.
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak mı?



Koreografi,meşale,tezahürat ne olursa artık efsane bir deplasman yaşatmalıyız onlara.



Bu arada forumda o kadar adam var bir kişi de çıkıp HELL temalı video çalışması yapmadı sağda solda gösterebileceğimiz :eek:
 
Cevap: Manchester Maçında Orası Cehennem Olacak mı?



Kendi Taraftarimizdan hic korkum yok,ama Türkiyede futbol öyle bir igrenc duruma geldiki bazi cevreler ceza yada men almamiz icin elinden geleni yapacak gibime geliyor.



Suanki en büyük silahlari stada provakötör sokup sahaya girmeleri.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt